Hoofdstuk 48

3.4K 110 6
                                    

Whoehoeee hs 48 xx

~~~~~~~~~~~~~

Ik deed mijn voordeur open. Ik hoorde al gelijk geblaf van Lucy. Ze rende naar me toe. ''Heeeey Lucy!'' Ik tilde haar op en liep naar de keuken waar mijn vader zat.

Het was echt heel fijn om weer thuis te zijn. Natuurlijk hadden mijn ouders nog een keer hun excuses aangeboden over het tijdschrift gedoe. Maar ik had tegen ze gezegt dat het nu niks meer uitmaakte.

Ik stuurde Liam een berichtje dat ik veilig thuis ben gekomen, want dat moest ik namelijk doen van hem.

Jade: 'babe i'm home now! Good luck today. lovexxx'

''Jade, ga je je koffer uitpakken?'' Vroeg mijn vader.

''Hmhmmm.'' Mompelde ik. Laat ik het maar gelijk doen, anders ligt die koffer daar nog een paar dagen omdat ik geen zin had om het uit te pakken.
Ik deed mijn telefoon weer terug in mijn zak en liep naar boven. ''Ik wil je helpen.'' Zei Emily. Ze liep achter mij aan terwijl ik mijn zware koffer de trap mee sleurde.

Ik liep mijn kamer binnen. Wow ik had niet verwacht dat ik het hier zo zou missen. Ik gooide mijn koffer op het bed en ritste het open. Emily ging er naast zitten en vertelde me over nieuwe vriendjes en vriendinnetjes die ze had gemaakt. Ze liet me zelfs een paar Engelse zinnen horen. Ze kan het echt goed!

''Wauw, Em! You did it well.'' Ik klapte in mijn handen. Ze keek met een grote glimlach naar me.

''Zullen we vanavond een film kijken?'' Vroeg ik terwijl ik mijn laatste broek opvouwde.

''Mag ik dan kiezen welke we gaan kijken?''

''Tuurlijk!'' Zei ik. Ik pakte mijn telefoon om het aan de oplader te doen. Ik zag dat ik twee berichten had.

Liam: 'i'm happy to hear that baby! have a nice time with your family xxmissing you already. hope we can skype tonight? Love you <3'

Elke keer als ik Liam's smsjes lees smelt ik van binnen. Hij is zo lief. Ik klikte naar mijn volgende smsje. Het was van Zayn.

Zayn: 'someone is missing you... Hehehe :D x'

Hij had er een afbeelding bij verstuurd. Het was Liam die op de bank lag in de tour bus. Hij staarde naar buiten met een telefoon in zijn handen. Ik smste Liam maar snel terug.

Jade: 'ofcourse we can skype(: text me if you're ready xxxx love'

''ETEN!'' Hoorde ik mijn moeder roepen. Emily en ik renden de trap af naar beneden. Ik kwam de keuken binnen en rook de heerlijke geur van de zelfgemaakte pasta van mijn moeder. Ik schonk wat drinken voor ons allemaal in en begon te eten. Een keertje geen fast food.

Na het eten wastte ik met mijn moeder af.

''Over twee weken moet je weer naar school, heb je daar al over nagedacht?''

School? Uuugh daar heb ik echt geen zin in. Ik was afgelopen jaar geslaagd voor mijn examens en nu moet ik gaan studeren. Maar waar en wat? Ik weet niet eens wat ik wil.

''Nee.'' Zei ik.

''Ik heb al een paar sites voor je opgezocht. Ze staan nog op mijn laptop.'' Ik knikte en droogte het laatste bord.

''Jadeee gaan we film kijken?'' Riep Emily vanaf boven.

''Ga maar.'' Glimlachte mijn moeder. Ik liep naar boven waar Emily al op mijn bed zat, klaar voor de film. Ik opende de kast waar ik wat dvd's had. Ik gooide een paar dvd's op het bed zodat ze kon uitkiezen.

''Belle en de Beest.'' Zei ze beslist.

Ik hoorde het belletje van de ijscoman rinkelen buiten. Hij reed met zijn kar het parkje in.

''Eerst een ijsje halen?''

''Jaaaa!'' Riep Emily blij. We liepen naar beneden om onze jas en schoenen aan te doen. We staken de straat over richting het park. Ik nam straciatella ijs en Emily een waterijsje. Samen zaten we op een bankje lekker ons ijs te eten.

Het was nog best lekker weer. Emily was nog lekker aan het spelen op een klimrek. Ik vond het weer fijn om in Londen te zijn, bij mijn ouders en zusje. Het werd 19:00 en ik vond het wel weer tijd om naar huis te gaan. Ik riep Emily en gebaarde dat ze moest komen. Ze zei gedag tegen haar vriendinnetjes en rende weer naar me toe. ''Film kijken!'' Riep ze. Ze rende naar de uitgang van het park. ''Em, wacht even!'' Ze luisterde niet en stak ook zonder te kijken de straat over. Net op dat moment kwam er een grijze auto aan gereden.

De auto remde af met piepende banden.

''EMILY!'' Schreeuwde ik.

Maar het was al te laat.

Moving to London, Dutch Liam Payne fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu