Hoofdstuk 45

3.6K 118 8
                                    

*NIALL'S P.O.V*

Ik lag op bed en hoorde geschreeuw beneden. Even later hoorde ik iemand langs mijn kamer lopen die aan het huilen was. Is dat Liam? Nee.. Jade.

Zouden ze samen slapen?

Ik stond van mijn bed op en stak mijn hoofd buiten mijn slaapkamerdeur. Ik zag haar naar de tweede verdieping lopen, maar dat was de zolder. Daar stond oud rotzooi van ons.

''Jade, where are you going to?'' Fluisterde ik onder aan de trap.

''I think to the guest room.'' Snikte ze. Ze hield haar hoofd in haar handen. Ze was nog steeds aangeschoten door al dat drank wat ze op had.

''There isn't a bedroom. Come, you can sleep in mine.''

Ik pakte haar hand en verward liep ze achter me aan.

Ik legde haar op bed met de dekens over haar heen. Ze had haar pyjama al aan. Ze sloot haar ogen. Ik ging naast haar liggen en staarde naar ze terwijl ze in slaap viel.

Waarom is ze zo leuk? Ik haat dit gevoel. Liam weet niet eens dat ze bij mij ligt. Ik haalde wat plukjes haar weg uit haar gezicht. Ik voelde mijn vingers trillen en mijn buik maakte drie dubbele salto's. Ik boog voorover naar haar en gaf haar een korte kus op haar zachte, rozige lippen. Ik zuchtte diep om mijn vlinders weg te drukken. Ik sloeg een arm rond haar middel heen en viel in slaap.

*JADE'S P.O.V*

De volgende morgen werd ik wakker met bonkende koppijn. Met moeite deed ik mijn ogen open en ik wreef er in. Ik keek verward rond me heen. Ik voelde een arm rond mijn middel heen. Ik draaide me om en zag dat Niall naast me lag.

Waaat? Van schrik ga ik rechtop zitten. Ik herinner het me niet eens is meer. Wat heb ik gedaan nadat ik naar boven liep? Ben ik vannacht naar hem toegegaan? Ik weet het niet meer. Ik wou nog blijven liggen, maar niet naast Niall. Straks ziet Liam het. Ik stond op en liep naar Niall's badkamer. Het was 10:20. Ik gooide wat water in mijn gezicht. Ik had echt wallen van hier tot Londen, je kon me wel vergelijken met een zwerver. Mijn haar stond alle kanten op dus ik fatsoeneerde het eerst even. Ik liep op mijn tenen de slaapkamer uit, proberen om Niall niet wakker te maken. Ik deed de slaapkamer zachtjes dicht en liep naar beneden toe.

Het was nog stil, iedereen lag natuurlijk nog lekker te slapen. Met moeite liep ik de trap af naar beneden. Ik maakte wat thee en ging aan de bar zitten met mijn hoofd in mijn armen.

Ik zat een tijdje zo, totdat ik de trap hoorde kraken en voetstappen richting de keuken liepen. Laat het alsjeblieft niet Liam zijn, dacht ik.

Ik keek op en zag Liam bij de keukendeur staan. Hij had alleen een adidas broekje aan.

* Oh my gawd momentje nummer 5829482, * dacht ik in mezelf. Ik verborg mijn gezicht weer in mijn armen.

''Where did you sleep last night?''

''On the couch.'' Loog ik. Als ik zei dat ik bij Niall sliep zou hij zich nog erger voelen.

''Sorry.'' We staarden elkaar aan. Hij krabde met zijn vingers zijn hoofdhuid. Hij werd een beetje zenuwachtig zo te zien.

Ik kreeg tranen in mijn ogen. Liam zag het en kwam naar me toegelopen. Ik stond op en hij sloeg zijn armen rond me heen. Ik voog met mijn vingers mijn tranen weg.

Liam haalde opgelucht adem. ''It's okay, sssshh.'' Hij wreef met zijn hand heen en weer over mijn rug om me te kalmeren. Ik knikte en legde mijn hoofd tegen zijn borst aan. Zo een knuffel had ik gewoon even nodig.

''I don't wanna lose you.'' Fluisterde ik. Ik hield hem stevig vast.

''You'll never lose me. Come, we're going back to our room, love.'' Ik glimlachte en liet me dragen door Liam naar boven.

Ik heb het hem vergeven. Alles was weer goed. Ik kan niet lang boos blijven op Liam. Daarvoor hou ik veel te veel van hem. Ik geloof hem ook dat Danielle hem heeft gezoend, ze wou hem terug zei hij. Ik hoop dat ze uit ons buurt blijft.

--

Ik werd pas om 15:00 's middags wakker. Ik had al mijn slaap wel zo een beetje ingehaald. Ik hoorde dat Liam aan het douchen was. Ik rekte me uit en checkte even mijn telefoon.

Gelukkig zijn er geen foto's gemaakt van Danielle en Liam. Dat zou voor meer problemen zorgen en daar had ik echt geen zin in.

Liam kwam de badkamer uit.

''You're finally awake!'' Ik moest lachen. Hij kwam naar me toe, boog voor over en gaf me een kus. Ik werd een beetje nat door zijn natte haren.

Ik besloot om lekker in bad te gaan. Liam had me laten zien dat je ook bubbels kan aanzetten, relax!

Anderhalf uur later zaten we met zijn allen op het balkon van Eleanor en Louis.

''So.. everything is okay?'' Vroeg Niall zachtjes.

''Absolutely!'' Zei Liam. Hij sloeg een arm om me heen en drukte zijn lippen op mijn wang.

''Yaaay.'' Zei Harry.

Perrie en Zayn kwamen ook. ''Guys...'' Zei Zayn terwijl hij zijn arm om Perrie's schouder heen sloeg. Ze keken elkaar aan.

''We're together.''

''Aaaaww!

That's so cute!

Congrats, guys!

Yeeeeeh''

Ik liep naar ze toe en gaf ze een knuffel. ''Congratulations!'' Zei ik.

''Thanks Jadie!'' Zei Zayn.

''Do you remember that we're in a tv show tomorrow?'' Herrinerde Eleanor me.

''Yeaaah.'' Zei ik. Ik weet niet wat ik er van moet verwachten. Als ik er aan denk word ik toch wel zenuwachtig.

''Hiii guys!'' Harry en ik keken over het balkon hekje heen. We zagen Lou en Lux zwaaien naar boven. We zwaaiden terug en ik ging naar beneden om de deur open te doen.

''Hellooo!'' Zei ik vrolijk. Lux kwam op me afgerend.

''Hey sweetheart.'' Harry was inmiddels ook beneden en tilde Lux op. Ik gaf Lou een kus en we liepen naar de keuken toe.

De andere kwamen ook naar beneden.

''Hiii Lou, did you hear the good news?'' Vroeg Eleanor.

''What? Good news?'' Vroeg Lou nieuwschierig.

''We've got a new member in the family.'' Zei Zayn. Hij kwam binnengelopen met Perrie.

''Oh that's so amazing! Hi, i'm Lou Teasdale.'' Ze gaf een hand aan Perrie.

''Hii Perrie Edwards.'' Glimlachte ze.

''Pewwie?'' Vroeg Lux.

''Yes, Perrie.'' Zayn tilde Lux van het aanrecht op en liep naar Perrie toe. Ze pakte haar vingers vast. ''Hiii baby, and who are you?''

''Hawwe's princess.''

We moesten allemaal lachen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik vind Lux zo schattig aaaahhh

Willen jullie ook alsjeblieft mijn tweede boek lezen? Ik heb 4 hoofdstukken ervan gepubliceerd, hoop dat jullie het ook net zo leuk vinden als deze (:

Xxxxx

Moving to London, Dutch Liam Payne fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu