We zaten een tijdje in de bus. Liam had zijn hoofd op mijn schouder en tikte wat op zijn telefoon.
Lux zat op mijn schoot en ik speelde met haar. Ze doet me echt denken aan Emily.
We kwamen aan bij het vliegveld en er stonden weer allemaal fans buiten. De jongens stapten eerst uit.
''10 minutes.'' Zei Paul. Ze liepen naar de meisjes toe.
''Here, girls!'' Riep Lou door de bus. We gingen door een andere deur met een bewaker naast ons. Demi, ik, Bo, Eleanor, Lux en ik liepen al alvast naar binnen.
Precies tien minuutjes later kwamen ze naar binnen. Het was al helemaal afgezet dus veel last hadden we niet meer van de fans. We liepen door naar de incheckruimte en daarna naar de douane. Verder mochten we niet mee lopen.
Ik stopte en knuffelde Liam, heel lang. Hij hield me vast alsof hij me nooit meer los wou laten. Ik moest er zachtjes van huilen. Natuurlijk. Ik had me nog zo voorgenomen om niet te gaan huilen, dan kom ik weer zo kinderachtig over dacht ik.
''Ssh don't cry baby.'' Hij haalde losse plukjes haar uit mijn gezicht. Hij kustte de tranen op mijn gezicht weg. ''I'll be coming back for you. I see you soon, okay? I promise.'' Ik knikte. alsof ik hem over vijf dagen zie, maar ik zie hem pas weer over vijf maanden. Ik gaf hem nog een laatste kus op zijn rozige lippen.
Ik zei nog gedag tegen iedereen. We zwaaiden nog een paar keer totdat we ze niet meer zagen. Ik zuchtte diep. Demi, ik, Bo en Eleanor bleven achter.
''Everytime.. It's so hard to say good bye to people you love.'' Zei Eleanor.
We bleven daar nog een tijdje staan totdat Eleanor zei:
''Fuck! I have to go! I'm late for a interview!'' Ze gaf ons snel een kus en rende haastig weg.
''Oh, bye El!'' Riepen we nog. We moesten lachen.
--
Een uurtje later waren we weer thuis, bij mij op de kamer. Ik hielp Demi en Bo met hun koffers in te pakken.
Hun vliegtuig vertrekt om twee uur 's vannacht. Echt een rottige tijd. Vandaar dat we nu hun koffers inpakken en vanmiddag nog even de stad in gaan.
''Ik heb zo iets doms gedaan.'' Zei Bo.
''Wat is er?''
''Toch niet weer iets met Harry he?''
Ze knikte.
''Daarnet in de bus vroeg hij of hij me nog een keer zou zien. Ik zei dat ik het zo irritant vind die paparazzi en de directioners op twitter. Ze schelden me alleen maar uit als ik gezien werd met Harry. Dus.. Ik zei dat het beter was dat we elkaar niet meer zouden zien. Toen kreeg hij tranen in zijn ogen. Hij zei dat de fans alles voor hem had verpest. Ik vond het zo zielig. Ik zei dat het beter voor hem zou zijn als hij een ander leuk meisje zou tegen komen. Want ik ben niet voor hem geschikt.'' Ze vertelde dat in een keer door, zonder onderbroken te worden door Demi. (Wat echt heel bijzonder was.)
We waren even stil. Ik vond het knap van Bo dat ze haar keuze uitsprak, want normaal houd ze zich stil en zeggen andere mensen wat ze moet doen.
''Ik vind het goed van je.'' Zei ik.
Demi knikte. Ze gaf haar een knuffel.
''Jeetje we hebben allemaal wat!'' zei Demi. ''Zayn heeft me geen één keer uitgevraagd, Bo voelt zich schuldig tegen over Harry en Jade ziet Liam een paar maanden niet. Shoppen is het medicijn!'' Zei ze erachteraan. We moesten lachen en pakten nog de laatste spulletjes in.
JE LEEST
Moving to London, Dutch Liam Payne fanfic
FanfictionJade is een meisje van 18 jaar en verhuist vanuit Nederland samen met haar vader, moeder en zusje Emily van 5 jaar naar Londen. Ze gaat er met tegenzin heen, maar binnen een paar dagen veranderd haar leven helemaal nadat ze vijf wereldberoemde jonge...