*NIALL'S P.O.V*
De jongens en ik waren doorgereist naar Chigago nadat Liam en Louis terug kwamen van het vliegveld. Ze hadden Jade en Eleanor weg gebracht. Weer irriteer ik me aan mezelf. Elke keer als mijn gedachtes haar naam zeggen, voel ik me rot. Die avond dat we bijna zoenden, was zo fout. Ik voel me er schuldig over tegenover Liam. Gelukkig weet niemand het.. Alleen Jade maar dat is al erg genoeg. Zou zij het verteld hebben aan iemand? Ik denk het niet. Zo is ze niet. Een diepe zucht kwam er uit mijn mond. Waar maak ik me druk om? Focus je op de optreden van vanavond, dacht ik bij mezelf.
Een paar dagen terug ging ik uit met de jongens. Ik had daar een leuk meisje ontmoet, Megan heet ze. Ze heeft blond haar tot haar schouders en mooie, groene ogen. Ze was heel aardig en ze zag er prachtig uit. Ik had de hele avond met haar gedanst en toen ik haar naar huis bracht wisselden we ook onze nummers uit.
Toen we bij de arena aankwamen hadden we soundcheck van twee tot vier uur.
Het ging niet zo lekker, voor mijn gevoel. Ik zit te heletijd te denken aan Megan, maar ook aan Jade. Waarom nu? Jade is weg. Weg naar Londen en vanavond staan er 20.000 mensen hier. Ik mag de fans niet teleurstellen doordat ik aan meisjes denk. Ik moet Jade vergeten. Ik was er met mijn hoofd niet bij.
''Time out.'' Zei ik. De jongens keken me vragend aan. Ik wierp een kleine blik naar Zayn die naast me stond. Ik liep het podium af naar mijn kleedkamer. Ik haalde diep adem en sloot mijn ogen. ''Go away, Jade.'' Zei ik tegen mezelf. Ik ademde uit. Zo een paar keek opnieuw.
''Go away Jade?'' Vroeg Zayn die mijn kleedkamer binnen kwam.
Ook dat nog. Van schrik deed ik mijn ogen open. Waarom komt, uitgerekend op dit moment Zayn binnen?
Hij pakte een stoel en keek me doordringend aan. Hij wacht op antwoord.
''Dude you still love her, right?''
''No.'' Zei ik kortaf. Hij keek me vragend aan. ''I can't get her out of my mind. She ignored me all the time. And Megan.. I.. I don't know.'' Zei ik verward. Ik schopte tegen een tafeltje aan waardoor hij tegen de muur aankwam.
''Uhh may you can call Jade? Tell her about Megan. And she won't ignore you anymore. It's 11 a.m in London.''
Hij gooide een stukje van een chocolade reep naar me toe. Josh kwam binnen met zijn drumstokjes in zijn handen. ''In 5 minutes we'll start again.'' Meldde hij. Ik knikte en Zayn liep ook naar de deur. Hij gaf een kleine glimlach aan me.
Ik twijfelde nog even. Maar deed toch wat Zayn zei. Misschien negeert ze me niet meer als ze hoort over Megan. Ik zocht Jade op in mijn contactenlijst en drukte op het groene telefoontje.
*JADE'S P.O.V*
''Hii.'' Zei ik.
''Oh, hey Jade.'' Hij klonk verrast dat ik opnam.
''How are you?'' Vroeg hij na een korte stilte.
''Yeaah i'm fine. And you?''
''Yep. I heard it about your sister. It's terrible what happened.''
''Yeah..'' Zei ik droog.
Weer was het even stil. Jeetje wat een ongemakkelijk telefoon gesprek. Ik hoorde hem diep zuchten aan de andere kant van de lijn.
''Whatsup?'' Ik verbrak de pijnlijke stilte.
''I met a girl a few days ago when we went out in California. You know that night?''
Ik dacht gelijk aan die avond. De jongens gingen uit en ik en Eleanor gingen naar de bioscoop.
''Awe i'm happy for you! Yeah i know which one. Tell me, what's her name?''
Hij vertelde over het meisje. Ze heet Megan. Opgelucht haalde ik adem. Ik vond het leuk voor Niall dat hij een leuk meisje had gevonden. Ik vond het wel schattig. Hij is heel lief en ik gun hem een leuke vriendin.
''Well, see you next week?'' Vroeg ik aan hem.
''I think not, i'm going to Mullingar to my family. You know, i miss..''
Ik begreep het wel. Ik liet zijn zin niet afmaken, misschien had hij er moeite mee om er over te praten. ''I understand. Have fun and good luck tonight.''
''Thank you, adios Jade.''
''Byeee.''
*NIALL'S P.O.V*
Ik hing op met een tevreden gevoel. Opeens stormde Liam mijn kleedkamer binnen. ''You called with my girl?'' Schreeuwde hij.
Ik schrok en werd nerveus. ''I-it was nothing, i swear. I told her about..''
Hij liet me niet uitpraten.
''ABOUT WHAT? About you miss her? I walked pass your room and I heard you miss someone. Who? Jade?''
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Helloooo, ik ben bezig met mijn derde boek! Alleen ik weet nog niet wanneer ik het publicieer...
Bedankt allemaal voor de 15.5K+ reads !! Weyheeeyyy
xxxx
JE LEEST
Moving to London, Dutch Liam Payne fanfic
FanfictionJade is een meisje van 18 jaar en verhuist vanuit Nederland samen met haar vader, moeder en zusje Emily van 5 jaar naar Londen. Ze gaat er met tegenzin heen, maar binnen een paar dagen veranderd haar leven helemaal nadat ze vijf wereldberoemde jonge...