''The songs, the new album.. ARGH i'm so excited for the new tour!'' Liam kwam net thuis en hij stond helemaal te fangirlen met Niall. Althans, zo leek het erop. Ik was ook benieuwd, ik weet nu alle liedjes van de twee albums eindelijk uit mijn hoofd. Het moest van Demi, ze vond het een schande als ik geen 1 liedje van hun wist.
''Where is Zayn?'' Vroeg Liam.
''He's still with his date.'' Zei ik.
Net op dat moment ging de voordeur open. We liepen allemaal nieuwschierig naar de hal.
Zayn had een grote glimlach van oor tot oor. ''And....'' Vroeg Eleanor afwachtend.
''It was SO AMAZING today! Everything happened right. No awkward silents, i wasn't nervous, she was happy, she..''
Het was even stil.
'' We kissed..'' Zijn wenkbrauwen wiebelden op en neer.
''WHUUUT BRO YOU DID?'' Niall sprong op hem af.
''VAS HAPPENIN?!'' Harry zette Zayn's stem op en kwam de gang in gelopen.
''They kissed!'' Zeiden ik en Eleanor tegelijk.
''Awww.''
''Group hug!'' Daar kwam Louis weer.
''And now? When do you see each other again?''
''I don't know! I've invited her for Liam's birthday.'' Zei hij dromerig.
We moesten om hem lachen.
We liepen met zijn allen naar de woonkamer. Zayn was in een goede bui en zette een romantische film op.
''Liam? What would you have for your birthday?'' Fluisterde ik.
Hij dacht eventjes na.
''I would like.. You, my friends and my family.'' Zei hij met een glimlach.
Louis bemoeide zich er mee. ''And what for gift?''
''A big birthday cake from Batman,''
Ha ha die taart heb ik al lang al besteld, dacht ik in mezelf.
En zo somde hij nog een paar dingen op. Net een klein kind dat jarig wordt.
''Okay, okay!'' Zei Eleanor lachend. We keken verder naar de film met lekker eten.
--
''I'm going upstairs. I'm tired.'' Louis stond op en keek vragend naar Eleanor. ''Okaaaay.'' Ze pakte Louis hand en ze liepen samen naar boven.
De film was nog niet eens afgelopen en ik zat er echt in.
''Yup, me too.''
''Night guys.''
Ik en Liam waren nog als enige over.
''I'm tired.'' Zei Liam.
Jahoor, laten we allemaal maar naar boven gaan.
''You can go to bed, i'm coming babe.''
Hij knikte en liep naar boven.
Een halfuurtje later was de film afgelopen. Ik deed alle lichten uit en schakelde het alarm in bij de voordeur.
Ik ging de trap op richting de slaapkamer van mij en Liam. Ik liep langs Niall's kamer. Zo te horen was hij gitaar aan het spelen. Zou hij nu weer verdrietig zijn, of gewoon aan het zingen? Ik hield mijn oor tegen de deur maar ik hoorde geen gesnik of gezang. Gewoon, mooie gitaar melodietjes. Ik klopte drie keer aan zijn deur.
''Yeeeah?''
Ik deed de deur open. ''Hellooo.'' Zei ik. Hij zat op een krukje met zijn gitaar in zijn handen.
''Shouldn't you be with Liam?''
''Why?''
''Because you sleep with him?''
''I know that, silly.'' Zei ik. Ik ging op het voeteinde van zijn bed zitten.
Hij moest lachen.
''Play more, please? I like it.''
''Sure.''
Hij speelde verder op zijn gitaar. Ik werd er helemaal rustig van. Hij tikte zachtjes met zijn voet op de grond met de maat van de melodie mee. Ik staarde naar buiten en moest aan mijn ouders en zusje denken. Ik merk wel dat ik ze mis, nog maar een week en dan ben ik weer bij ze. Maar dan wel weer weg bij Liam.
Ik werd uit mijn gedachtes gehaald door Niall.
''Can you play guitar?''
Ik kon het ja, toen ik 10 was had mijn oom het aangeleerd maar ik heb er niks meer mee gedaan.
''Can i try?'' Niall knikte, stond op en gaf de gitaar aan mij. Ik probeerde het, maar kon er echt niks van.
''Nope, i can't.'' Zei ik lachend.
''Hmm let me help.''
Hij kwam achter me zitten. Hij pakte met zijn warme handen die van mij en zette het goed op de gitaar. Ik kreeg een rilling door mijn lichaam.
''Try now.''
Het lukte nog echt ook. Niet meteen super goed, maar wel een beetje.
''Woaah! Thanks teacher.''
Ik hoorde hem zachtjes lachen. ''Not at all.'' Ik voelde gewoon dat hij me aan staarde terwijl ik verder speelde. Het werd een beetje ongemakkelijk. Ik draaide mijn hoofd naar hem toe en inderdaad. Zijn heldere, blauwe ogen keken mij al aan. Hij schuift een pluk haar achter mijn oor en hield zijn hand op mijn wang. Hij leunde voor over en zijn gezicht kwam opeens wel heel dichtbij.
''Niall, I..''
''Sssh.''
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
tum tum tum :o cliffhangerrr!
bedankt allemaal voor jullie leuke en lieve reactie's. En de reads natuurlijk<3
Xxxxx martha
JE LEEST
Moving to London, Dutch Liam Payne fanfic
FanfictionJade is een meisje van 18 jaar en verhuist vanuit Nederland samen met haar vader, moeder en zusje Emily van 5 jaar naar Londen. Ze gaat er met tegenzin heen, maar binnen een paar dagen veranderd haar leven helemaal nadat ze vijf wereldberoemde jonge...