Hoofdstuk 17

4.9K 159 12
                                    

Heeeey,

Ik ga vandaag 8 dagen op vakantie naar Turkije! Dus kan ik niet nieuwe hoofdstukken gaan publiceren ): , sorry daar voor!

nogmaals bedankt voor het readen

-xxx-

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

We kwamen thuis en Lucy rende blaffend naar de voordeur.

''Haaaai Lucy!'' Zei Bo blij.

Bo is gek op Lucy. Ze tilde hem op en we liepen naar onze kamer. Mijn vader en moeder waren voor het eerst bezig met het nieuwe tijdschrift vandaag.

Emily zou zo thuis moeten komen van haar engels les.

Demi zuchtte. Ze bekeek zich zelf in de spiegel.

''OH MY GOD! Konden jullie niet even zeggen dat ik er zo verschikkelijk uit zag. One Direction heeft me de heletijd zo gezien, ja!''

Ik moest lachen.

Ze zag er echt brak uit, met wallen onder haar ogen van hier tot Tokyo. Haar bruine krullen zaten warrig door elkaar.

''Ik ga eerst douchen!'' Ze pakte wat schone kleren en liep snel naar de badkamer. Een paar secondes later hoorde ik de douche kraan open gaan.

''Bo, gaat het?''

Ik had een paracetamol voor haar gehaald omdat ze nog steeds zo een hoofdpijn had.

''Mmhhh.'' Mompelde ze. Ze slikte met moeite de paracetamol in en ging verder slapen op mijn bed. Ik liet het maar zo.

Na Demi ging ik douchen. Ik trok Liam's shirt uit en legde het neer op de wastafel. Mijn stinkjurk gooide ik in de wasmand.

Even later toen ik in de douche stond hoorde ik een luid gegil. Ik draaide snel mijn douche kraan uit.

''WAT IS ER?!'' Riep ik.

''JADE SNEL KOMEN! BO HEEFT IETS GEDAAN JE WILT NIET WETEN!'' Kreeg ik als antwoord terug.

Wat? Heeft ze gekotst op mijn bed? Ik droogde me snel af en trok mijn kleren aan. Ik rende naar mijn kamer en ik zag Demi en Bo naast elkaar verschrikt op het bed zitten, te kijken naar hun telefoon.

Gelukkig, ze had mijn bed niet ondergekotst.

''Wat is er?'' Vroeg ik nog een keer.

Demi liet haar telefoon voor mijn neus zien.

''Harry last night KISSING with a girl! pic.twitter.401743 ''

Oh my god.

''BO?!'' Gilde ik.

''JAAAAA!'' Schreeuwde Demi. ''En het ergste is: ze kan zich er niets van herinneren! HOE KAN JE EEN KUS MET HARRY STYLES NOU VERGETEN!''

Volgens mij vond Demi het nog erger dan Bo. Ik trok Demi van mijn bed af.

''Bo? Heb jij gezoend met Harry?!''

Ze trok wanhopig haar schouders op.

''IK WEET HET NIET! Heel de wereld zegt het en ze hebben foto's van ons gemaakt.''

''Ik ga het Harry vragen. Be right back!'' Zei ik.

Ik liep naar het balkon van mijn ouders slaapkamer. Ik zocht net nummer in mijn contactenlijst en de lijn ging over.

*HARRY'S P.O.V*

Ik werd wakker vanochtend en besefte dat Bo niet meer naast me lag. Ik had haar gisteren avond naast me neer gelegd nadat ze twee keer had overgegeven. Ze had zo veel gedronken. Ik maakte me een beetje zorgen toen we bij de club waren, want ze dronk het ene drankje naar de andere. Toen ze me de dansvloer op trok, hoorde we net een rustig liedje. Ik raakte in paniek omdat ik gewoon NIET kan dansen.

Moving to London, Dutch Liam Payne fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu