Ik zocht Eleanor op in haar kamer en ze was een film op tv aan het kijken. Ik vertelde dat ik ging douchen.
Na mijn douche kleedde ik me om in Liam's grijze sweater. Mijn moeder had hem in de was gedaan, dus hij rook nu meer naar wasmiddel dan Liam zelf.
Ik ging voorzichtig naast de slapende Lux liggen op het bed. Ze schudde nog wat heen en weer totdat ik echt goed lag. Ik zapte wat rond langs de Amerikaanse kanalen.
Een uurtje later hoorde ik de voordeur open gaan. Het was inmiddels 22:30. Ik hoorde wat gepraat en geroezemoes en uiteindelijk ging de slaapkamer deur open. Liam keek lachend naar Lux die tegen me aan lag te snurken.
''Lou is here.'' Hij tilde haar op. ''I'm coming babe.'' Zei hij nog voordat hij weer uit de kamer verdween. Ik zette de plasma-tv uit.
Even later kwam Liam en hij kleedde zich om. Hij kwam naast me op bed liggen en vertelde over vanavond, dat het zo een chagrijnige fotograaf was die heel ongeduldig was. Ik herkende mijn moeder hier in.
''I love you.'' Zei hij nadat hij zag dat ik niet geïntereseerd naar hem luisterde, maar alleen maar knikte.
''I love you more.'' Ik voelde dat ik bloosde. Ik legde mijn hoofd op zijn borst en sloeg een arm rond zijn middel heen. Het was eventjes stil, totdat ik zachtjes gesnurk van Liam hoorde.
Ik kuste zijn kaak. Ik voelde wat stoppeltjes. ''Sleep well baby.'' Fluisterde ik.
--
Ik werd wakker door vingers die door mijn haar gingen. Ik draaide me om en deed mijn ogen half open. Liam staarde me aan. ''Liam?'' Mompelde ik.
''Yes? Good morning gorgeous.'' Ik glimlachte en rekte me uit. ''Morning.'' Zei ik. Mijn ogen vielen weer dicht. ''Nooo don't fall asleep.'' Zeurde hij. Hij kietelde mijn buik.
''Oh Liam! Stop that! Stop!'' Zei ik lachend.
''LIAM!'' Riep ik nu harder.
Hij moest lachen.
''Oh, the love birds are still awake!''
De deur ging open en Zayn stond in zijn pyjama. Hij grijnsde.
''Breakfast is waiting on ya!'' Zong hij uit de eerste zin dat Liam zingt in Live While We're Young. Hij begon er ook bij te dansen, wow hij heeft geen ochtendhumeur vandaag. Dat komt weinig voor, zei Louis een keer tegen me.
''Why so happy?'' Vroeg ik.
''We're coming. Or maybe he's in a good mood today that he'll bring breakfast to us?'' Vroeg Liam hoopvol.
''No, mate. Just.. No.'' Zei Zayn. Hij stopte met dansen en liep lachend weg.
--
Na het ontbijt gingen de jongens zich klaarmaken. Ze hadden van 13:00 tot 16:00 soundcheck in de arena waar ze vanavond een concert zouden geven. Vanmiddag ga ik wat eten én een nieuwe outfit kopen voor vanavond in Californië city samen met Eleanor. Ik zat nog aan de bar mijn cornflakes op te eten en Eleanor zat verveeld op haar telefoon twitter te lezen. Louis zat er ook bij en keek tv. Jaja, er is zelfs een tv in de keuken.
''I hate it.'' Ze gooide haar telefoon van haar vandaan.
''Watsup?'' Vroeg Louis. Hij keek bezorgd naar haar.
''Larry.'' Zuchtte ze. Louis wist genoeg en pakte met een ruk zijn telefoon uit zijn zak.
''I have a relationship with Eleanor and not with Harry. Please, don't hate on El that hurts me. Thanks.'' Las hij hard op voor. ''Send tweet.'' Zei hij er nog achteraan.
JE LEEST
Moving to London, Dutch Liam Payne fanfic
FanfictionJade is een meisje van 18 jaar en verhuist vanuit Nederland samen met haar vader, moeder en zusje Emily van 5 jaar naar Londen. Ze gaat er met tegenzin heen, maar binnen een paar dagen veranderd haar leven helemaal nadat ze vijf wereldberoemde jonge...