*LIAM P.O.V*
Ongeduldig wachtte ik totdat Jade haar eten op had gegeten. ''Are you ready, Jade?''
Natuurlijk vroeg ze voor wat. Ik hield het nog even geheim voor haar.
''Have fun baby's!'' Zei Eleanor toen we de keuken uit liepen.
Ik had Eleanor gevraagd wat Jade misschien leuk zou vinden om te gaan doen. Zij is ook een meisje, dus kon ik haar hulp wel gebruiken.
Ik hield de auto deur voor Jade open zodat ze de cabrio in kon stappen.
''Thank you, gentleman.'' Lachte ze.
Ik startte de auto en we reden de villa-wijk uit. ''I hope you like it.''
''Ohh i'm so excited!'' Zei ze even later. ''Are we nearly there?''
''Yeaaaah.'' Zei ik.
Even later waren we bij de bestemming. Het schemerde buiten. Ik parkeerde de auto. Jade keek om haar heen maar kon maar niet plaatsen waar ze was.
''It's an outside cinema. Look.'' Ik wees naar het grote scherm.
''Oh my gad! That's so awesome!'' Ik ging op de achterbak zitten en mijn voeten stonden op de achterbank. ''Come here.'' Ik vroeg haar hand en ze kwam naast me zitten.
Langzaam vulde het terrein zich vol met auto's. Sommige mensen bleven gewoon in hun auto zitten, of gingen er voor zitten met een stoeltje.
Er kwam een mannetje langs met popcorn en drinken. We deden samen met een groot bak popcorn en een cola. De film begon. Alle vrolijke lichtjes rond ons heen gingen uit. Ze gaf een kus op mijn wang. Ik sloeg een arm rond haar heen en ze leunde met haar hoofd tegen mijn borst. Ik was opgelucht. Ze vind het leuk, gelukkig.
Twee uur later was de film afgelopen. Het was 22:00. Ik strekte mijn rug en Jade moest geeuwen. De zon ging net onder. Ik weet een heel mooi plekje bij de boulevard waar we naar zonsondergang kunnen kijken.
*JADE P.O.V*
''It's a outside cinema, look!'' Liam wees naar het grote scherm.
Ik had het wel eens gezien op tv en het leek me zo vet om in een bioscoop te zitten maar eigenlijk zit je in je auto. ''Oh my gad! That's so awesome!'' Riep ik.
''Come here.'' Samen zaten we op de achterbak met een bak popcorn en cola. Toen het terrein vol met auto's stond kon de film beginnen. Het was een heel gezellige sfeer.
Twee uur later was de film afgelopen.
''I want to show ya something.'' Hij ging weer achter het stuur zitten en ik naast hem. Ik was benieuwd. Had hij weer een verassing voor me? Hij is zo lief.
We reden naar de kust. De zon ging net onder en het zag er prachtig uit. Er waren veel mensen die over het strand liepen. Op de boulevard waren er nog winkeltjes en kraampjes open, de verkopers probeerden de toeristen hun producten aan te smeren.
Liam zette de auto op een parkeer vak. We stapten uit en hij pakte mijn hand. Hij nam me mee naar een soort bergje waar een bankje stond.
Het had een prachtig uitzicht. Als je rechts keek zag je de stad, links het strand en beneden de boulevard.
''Wauw.. It's beautiful.'' De zon hing laag op de zee.
''I know it. My favorite place here in California. Nobody can see me here and it's quiet. I love that.''
We gingen op het bankje zitten. Genieten van het romantische uitzicht, in stilte.
''Liam, thank you so much for tonight.''
''I do that because I wanna make you feel special cause.. you're special to me. I'm happy that I met you in London. I love you.. And I will always do. Forever. Remember that, okay?''
Mijn hart smolt. Zo iets liefs heeft nog nooit iemand tegen me gezegt. ''Aw.'' Ik pakte zijn hand vast en wou het voor altijd vast houden. Hij gaf een kusje op mijn voorhoofd.
*LIAM P.O.V*
Het was al 23:00 geweest en pikkedonker. Ik zag dat Jade haar ogen telkens dichtvielen, maar ze deed ze snel weer open. Ze wou waarschijnlijk het romantische moment niet verpesten.
''Should we go to home?''
Ik kreeg wat gemompel als antwoord. Ik nam aan van 'ja' en tilde haar voorzichtig op. Ze was te moe om op te staan.
''Liaaam?''
''Yeah we're going to home'' fluisterde ik.
Ik legde haar voorzichtig neer op de achterbank en reed vervolgens naar huis.
--
Even later lag ik naast Jade op mijn bed. Ik staarde naar haar, hoe rustig en ongestoord ze aan het slapen was. Ik luisterde naar haar zware, regelmatige ademhaling en viel zelf ook in slaap.
*JADE P.O.V*
Ik werd wakker en moest even goed nadenken waar ik was. Ik viel in slaap op het bergje en nu lig ik in Liam's armen op het waterbed. Ik draaide me om naar Liam's gezicht en zag dat hij nog rustig lag te slapen. Ik glimlachte, hij is zo schattig.
Ik besefte nu pas dat ik mijn normale kleding nog aan had. Ik probeerde rustig uit Liam's armen te komen, zonder dat hij wakker zou worden. Hij draaide wat en praatte inzichzelf.
Ik liep naar de badkamer en zag ook dat mijn mascara rondom mijn ogen was. Ik zuchtte en spoelde het weg.
Ik hoorde luid geklop op de deur. Ik liep er snel naar toe.
''Ssssht! Liam is sleeping.'' Siste ik. Niall en Harry stonden voor de deur in hun pyjama's. ''What's wrong?'' Fluisterde ik.
''There's a girl with pink hair in our house. In the kitchen.'' Zei Niall wanhopig.
''What the fuck are you doing here, then? Get her out of the house!'' Fluisterde ik.
''I think she's here for Zayn.''
''A girl with pink hair is here for Zayn?''
''I think they met in the club yesterday night?'' Vroeg Harry.
''I'm going downstairs. This is weird.''
Ik duwde de twee jongens opzij en liep de trap af. Ze kwamen achter me aan gelopen. Ik hing over de trapleuning zodat ik net de bar zag. Ik zag inderdaad het meisje zitten. Niall en Harry overdreven echt met dat ze roze haar had. Ze had kort blond haar en aan de puntjes had ze het roze gekleurd. Het stond haar best leuk.
''What are you guys doing?'' Eleanor stond boven aan de trap. Ik schrok.
''Nothing.'' Zei Niall snel.
Ik zuchtte. ''Who's that girl?'' Ik wees naar de keuken.
''Oh she was dancing the whole night with Zayn! So cute.'' Ze liep voorbij ons de trap af, richting de keuken. ''Good morning!'' Riep ze vrolijk. Ik hoorde Zayn wat terug zeggen en het meisje ook.
''Go on.'' Harry gaf me een klein duwtje. We liepen naar de keuken.
''Hiii guys!'' Zayn ging naast haar zitten aan de bar. ''Meet Perrie.''
JE LEEST
Moving to London, Dutch Liam Payne fanfic
FanficJade is een meisje van 18 jaar en verhuist vanuit Nederland samen met haar vader, moeder en zusje Emily van 5 jaar naar Londen. Ze gaat er met tegenzin heen, maar binnen een paar dagen veranderd haar leven helemaal nadat ze vijf wereldberoemde jonge...