Hoofdstuk 65

3.1K 123 18
                                    

Helloooo, even nog snel geupdate voordat ik ga slapen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Ik heb echt geen idee wanneer ik een einde aan dit boek maak, want ik heb telkens weer ideeën enzo.. Hahahha best weird.

Hs 65 alweeeer

xxxxx

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

De volgende morgen word ik wakker door mijn ringtone die af gaat. Met mijn ogen dicht zoek ik met mijn hand op het nachtkastje naar mijn telefoon. ''Yeah?'' Zeg ik half slapend. Ik hoor de stem van mijn moeder aan de andere kant van de lijn.

''Hey lieverd. Lekker geslapen?''

Ik rol met mijn ogen en zucht. ''Ik sliep nog.''

''Oh, ik wou even zeggen dat Paul er nu aan komt met Lea. Ze heeft al middag gegeten bij mij.''

Middag gegeten? Ik kijk op de klok. Het is al bijna twaalf uur. Ik draai mijn hoofd om naar Liam, die zijn arm rond mijn middel heeft en nog rustig ligt te slapen. ''Oké, ik spreek je nog.''

''Is goed, ik kom vanmiddag nog even langs voordat jullie weg gaan.''

Ik en Lea gaan met de jongens en Eleanor vanavond op vakantie naar Milaan. Ze hebben wel een concert, maar ik zie het als een soort huwelijksreis. Jammer genoeg gaan Perrie en Jamie niet mee omdat Perrie te druk is met Little Mix. Daarom blijft Jamie bij Zayn's moeder. Liam is al een paar keer naar Milaan geweest met de jongens en nu wilt hij er graag heen met ons. Het lijkt me echt super leuk om daar een keer te mogen zijn.

''Tot vanmiddag.'' Zegt mijn moeder.

''Wacht, mam?''

''Hmm?''

''Bedankt voor alles gisteren. Jij hebt met alles meegeholpen en daar ben ik je heel dankbaar voor.''

''Ach, lieverd. Dat hoeft helemaal niet. Ik heb het met alle liefde gedaan.''

Na ons telefoon gesprek leg ik Liam's arm opzij en sta ik op uit bed. Ik trek mijn badjas aan en loop naar het raam. Ik doe het gordijn een beetje open en kijk naar buiten. Het begint te sneeuwen. Fijn. Ik kijk omlaag en zie een zwart busje aan komen rijden. Ik zie Paul uitstappen en hij haalt Lea uit haar kinderstoeltje. Ik kan vanaf hier zien dat ze haar paarse winterjas aan heeft en een grijs mutsje. Liam heeft voor haar afschuwelijk lelijke sneeuw-boots voor haar gekocht. ''She can't fall anymore.'' Beweerde hij. Hij heeft ze dus wel in haar koffertje gedaan en nu heeft ze die nog aan ook.

Paul tilt Lea op en hij loopt voorzichtig het hotel in, zonder proberen uit te glijden. Niet veel later wordt er hard op de deur geklopt. ''Mommyyy, daddyyyy.'' Zingt Lea op de gang. Snel loop ik naar de deur en maak het open. Voordat Lea gaat roepen leg ik mijn vinger op haar mond. ''Ssshh, daddy is still asleep.'' Glimlach ik. Ze houdt zich in en ze loopt langs me voorbij de kamer binnen. Paul geeft haar koffertje aan mij.

''Hi Jade. Can I do anything for you guys?''

''No, Tomas will bring us back to home. Thank you for Lea.'' Glimlach ik.

''Not at all. Okay, call me if you need me. See you tonight.'' ''I will, bye Paul.''

Hij brengt ons vanavond naar het vliegveld. Hij houdt even zijn hand op en loopt dan weer weg. Ik doe de deur dicht en zie Lea op Liam zitten. Ondertussen heeft ze haar jas en schoenen al uitgedaan. ''Daddy, are you okay? You don't say anything.'' Bezorgd kijkt ze naar Liam.

''Lea! He's asleep.'' Sis ik.

''Who's there?'' Mompeld Liam slaperig. Hij wrijft even in zijn ogen.

''It's me, Lea.'' Zegt ze. ''Lea? Who's that?'' Geeuwt Liam. Hij houdt Lea voor de gek, daar kan ze echt niet tegen. ''I swear, I never heard that name before.''

Moving to London, Dutch Liam Payne fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu