Hoofdstuk 23

4.8K 141 4
                                    

*NIALL P.O.V*

Het was zo leuk en gezellig totdat Jade en Liam weer binnen kwamen met de mededeling dat ze een relatie hebben. Mijn wereld stortte in en mijn hart was gebroken. Ik kon wel huilend de zaak uitrennen maar ik hield me sterk.

''Congrats'' zei ik maar tegen ze. Ik ben blij voor hem, maar ik ben ook verliefd op Jade. Mijn avond was gelijk verpest en ik staarde maar voor me uit met de gedachtes dat Jade me nu nooit meer ziet staan. En het ergste was ook nog eens dat ze aan me vroeg of er wat aan de hand was.

''I don't know okay.'' Zei ik na een hoop gestotter.

Eindelijk had iedereen zijn eten op. We gingen weg en ik liep snel naar buiten. Jade kwam achter me aan.

''Now you're going to tell me what's wrong, Niall.'' Zei ze een beetje boos. Ze pakte mijn schouder en ze draaide me om. Ze keek me vragend aan. ''I don't want you to be sad.''

Ja wat moest ik nu zeggen? Ik keek maar naar de grond.

''Niall?'' Vroeg ze nu zachtjes.

''NOTHING!'' Zei ik boos en geïrriteerd.

Ik zag dat ze er van schrok. Liam kwam aangelopen en ging achter Jade staan.

''Hey Niall, you're sad tonight but don't be angry on Jade!''

Voordat ik het wist staptte ik al de limo in. Man, wat had ik een spijt. Ik zag dat Jade nog steeds op de stoep stond te kijken. Nu denkt ze ook nog eens dat ik boos op haar ben. Ik zuchtte en ik voelde de tranen komen. Zayn staptte de limo binnen. Ik verborg mijn gezicht tussen mijn knieën.

''It's okay.'' Zei hij alleen maar. Hij legde zijn hand op mijn rug.

''Nothing is okay!'' Schreeuwde ik terug. Al snel kreeg ik spijt. Ze proberen me allemaal te troosten en wat krijgen ze terug? Een schreeuwende Niall. Derest kwam ook binnen en ik zag in mijn ooghoek dat Liam boos naar me keek.

''Sssht.'' Siste Harry tegen hem. Dat betekende dus dat hij niks erover mocht zeggen en zich in moest houden.

Het was de rustigste auto rit ooit: Niemand zei iets. Gewoon geen 1 woord. Ik hoorde alleen maar wat gemompel en gezucht af en toe.

Toen we bij ons hotel aankwamen stapte ik snel de limo uit. Zayn kwam als een gek achter me aangerend en ging voor me staan.

''Dude.. Tell me what your problem is. I'm your brother and I take care of you.''

De andere kwamen rond om mij heen staan. Nu kon ik er niet meer om heen draaien. Ik moest het maar vertellen. Liam zou boos op me worden, maar ik moest eerlijk blijven.

''Jade..'' Fluisterde ik. Alleen als ik haar naam zeg dwarrelt er een vlinder ergens rond in mijn buik. Maar ook valt er een stukje kapot van mijn hart.

''What?'' Vroeg Zayn.

''I love Jade.'' Zei ik zachtjes.

Ik draaide me om naar Liam die verbaast naar me keek.

''I'm so sorry..'' Zei Liam.

Huh? Hij zegt sorry? Hij is niet boos op me? Ik keek hem vragend aan. Dit had ik niet verwacht van hem.

''I am sorry because Jade is now my girlfriend and now i'm feeling sad because you've feelings for her.''

''You don't have to, Jade is now yours.'' Ik gaf hem een schouderklopje.

''But promise, don't tell her about it okay?'' Ze knikten.

Ik moet me er toch wel overheen zetten. Ik wil Jade absoluut niet van hem afpakken. Daar is Liam veel te verliefd voor.

Moving to London, Dutch Liam Payne fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu