› »13« ‹

714 31 3
                                    

M-am oprit pentru o secunda, privind mall-ul din fata mea. Nu, nu e ca si cum n-as mai fi venit vreodata aici, nici nu aveam cum sa n-o fac avand o Jessica ca (,) colega de camera, care avea mereu o scuza pentru a venii cel putin o data pe saptamana aici. Doar ca, nu credeam ca se va ajunge atat de departe. Nu credeam ca voi venii eu aici, pentru mine. Dar, aveam nevoie de o schimbare. Drastica.

Oftand, am pornit spre intrarea in mall, deloc entuziasmata.

Primul pas: tunsul.

Al doilea pas: vopsitul.

Al treilea pas: imbracamintea.
***

Dupa nu mai putin de cinci ore de umblat prin fiecare magazin cu haine, accesorii, pantofi si make-up, am decis ca-mi era d-ajuns. Nici nu stiu cate ture dintr-un magazin pana la masina facusem, avand de fiecare data o persoana care sa ma ajute. Pe unii, eu ii rugasem, insa altii, vazandu-ma cu atat de multe plase in brate, s-au oferit sa ma ajute cu zambetul pe buze.

Imi ajunsese. Pentru o luna. Sau nu.

Am pornit motorul, dand drumul, extenuata, la muzica pentru a ma relaxa. Cine naiba zicea ca shopping-ul te relaxeaza, mintea al dracului de mult. O sa am nevoie de o baie lunga.
***

Numar necunoscut: 23:30

*Apel respins*

Numar necunoscut: 23:33

*Apel respins*

Numar necunoscut: 23:40

*Apel respins*

Mesaj de la necunoscut: 23:45

Anonim: Kim, raspunde naibii la telefon! Nu-mi respinge mie! Ce dracu'?

Mesaj necitit

Numar necunoscut: 23:46

*Apelantul nu raspunde...*

Mesaj de la necunoscut: 23:50

Anonim: Stii ceva? Fa ce vrei. Nu o sa te mai caut, nu o sa te mai sun. Te deranjez, din cate observ. Treaba ta, dar sa nu crezi ca s-a terminat.

Mesaj necitit
***
Am coborât din mașină, fiind atentă la telefon. D-abia cum citeam mesajul. Nu s-a terminat? Ce sa se termine? Nu-mi aduc aminte să fi început ceva...

Meregeam prin parcarea școlii, nepasandu-mi de ceva, sau cineva. M-am schimbat, sau cel puțin încerc. Dar da, nu-mi mai pasa de nimic și de nimeni. Poate e mai bine. Sau nu.

Brusc, telefonul mi-a cazut din maini, eu ciocnindu-ma de un piept. Devenea deja un obicei de prost gust.

-Baga-mi-as! am injurat, aplecandu-ma sa-mi 'refac' telefonul.

-Scu.. voce aceea...
***
A/N: Scurt, foarte scurt dar promit ca urmatorul o sa fie mai lung.
Necorectat. Kisses!

*lla

Apelul || H.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum