*Flashback*
Niall avasi ovensa hyvin pian koutukseni jälkeen. Kun hän huomasi minut hänen suunsa kääntyi suloiseen virneeseen. Hymyilin hänelle takaisin ja astuin sisään. Kävelin hänen sviittinsä 'olohuoneeseen' ja istuuduin sohvalle. Niall käveli reippaasti perässäni ja istui toiselle sohvalle.
"Kuinka voisin auttaa herra Horania?", kysyin hymyillen.
"Tarvitsisin neuvoja yhden neidon hurmaamiseen", Niall vastasi virnuillen.
Naurahdin hänen ilmeelleen, mutta vakavoiduin sitten.
"Ensinnäkin, kannattaa istua tämän tytön vieressä", sanoin hymyillen.
Niall nousi ja käveli viereeni istumaan.
"Näinkö?", hän kysyi vielä varmistukseksi.
Nyökkäsin ja jatkoin: "Muista pitää keskustelua yllä, jos et tunne tyttöä kunnolla. Hiljaisuus on kiusallista. Jos et itse halua puhua paljoa, kysele tytöltä asioita joihin pitää vastata pitkästi. Kehu tyttön ulkonäköä, vaatteita tai ihan mitä vain mieleen tulee. Mutta ei mitään epäsoveliasta, siitä tulee vain kiusallista. Kun ette nää, muista lähettää viestejä tai soittaa. Kysele kuulumisia ja ole aidosti kiinnostunut tytön asioista".
Listani jatkui ja jatkui. Yritin kuitenkin pitää kaikki asiat yksinkertaisina ja selkeinä. En usko Niallin muistavan puoliakaan asioista, joita sanoin ja kerroin.
"Millon on hyvä kertoa tunteistaan tai suudella?", Niall kysyi yllättäen.
"Kerro tunteista, silloin kun olet varma niistä tai jos oikeasti tarkoitat niitä. Kukaan tyttö ei pidä valehtelusta. Jos et aijo jatkaa tytön kanssa, älä sano hänelle pitäväsi hänestä. Muuten olet pulassa ja tyttö alkaa pitää sinusta ja ajatella, että teillä on tulevaisuutta. Suuteleminen tulee itsestään. Sen tietää vain siinä tilanteessa. Jos tyttö katsoo huuliasi, silloin on viimeistään aika", sanoin hetken mietittyäni.
Niall nyökkäsi ja hymyili suloisesti.
"Mahdatko muistaa puoliakaan, mitä sanoin?", sanoin naurahtaen.
"Aina voin kysyä uudestaan", Niall vastasi vinkaten silmää.
Naurahdin uudestaan ja nousin seisomaan.
"Joko sä meet?", Niall kysyi.
"Pakko, mä oon töissä", sanoin hymyillen.
Niall nyökkäsi ja saattoi minut ovelle. Hän avasi oven ja astuin käytävään. Katsoin häneen ja hymyilin vielä. Käännyin lähteäkseni pois, mutta Niall otti käsivarrestani kiinni ja veti minut lähemmäs samalla tavalla, kuin ensimmäistä kertaa käydessään hänen huoneessaan. Hän painoi huulensa omiani vasten ja suuteli minua hellästi. Tälläkertaa vastasin suudelmaan, enkä lopettanut ennen kuin Niallin puhelin alkoi soida. Hän astui askeleen taaksepäin, katsoi kuka soittaa ja huokaisi.
"Anteeks, mun on pakko vastata, tää on Paul. Mä soitan sulle", Niall sanoi ja vastasi puhelimeen.
"Moikka", sanoin hiljaa ja lähdin kävelemään aulaan hymyillen.
Lopputyöpäivä meni kuin siivillä. En saanut mielestäni, miltä hänen huulensa tuntuivat omiani vasten. En voinut lopettaa hänen ajattelua. Töiden tekemisestä ei oikein tullut mitään. Kate ja Lily yrittivät kysellä, mitä Niallin kanssa oli tapahtunut. En voinut kertoa, etten loukkaisi NIallin yksityisyyttä. Sillä tiesin heidän kertovan lehdille ja muille, jos sanoisin heille.
Kävellessäni kotiin törmäsin varmaan viiteen vastaan tulevaan ihmiseen, kun ajattelin Niallia. Huomenna minulla olisi vapaapäivä joten päätin soittaa ja kysyä ystäviltäni, kävellessäni kotiin, tehtäisiinkö jotakin. Kenellekkään ei sopinut muu kuin lounasaika, joten päätimme mennä lounaalle yhdessä. Mietin kuumeisesti, mitä tekisin loppupäivän, mutta sain pian siihenkin vatauksen, kun puhelimeni soi.
"Emily", vastasin reippaasi, olinhan hyvällä tuulella.
"Heipähei, Niall täällä. Kuulin, että sulla on huomenna vapaapäivä. Onko sulla suunnitelmia?", kuulin puhelimesta Niallin sanovan.
"Lounas seura on sovittu, mutta muuten on ihan vapaata", vastasin.
"Selvä, tuun hakee sua kolmelta", Niall sanoi.
"Mutta ethän sä ees tiiä, missä.....", lauseeni jäi kesken.
"Oo valmis kolmeta, mä tuun hakee sut", Niall vastasi ja lopetti puhelun.
Juuri, kun hän lopetti puhelun olin oveni edessä, joten laitoin puhelimeni laukkuun ja avasin ulko oven. Jäin odottamaan huomista entistä innokkaampana.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heips taas, nytpä tuli nopeesti seuraava tää kappale. Tosi lyhyt tää on ja aika kankee, mut oli tylsää, ni päätin kirjottaa vähäsen. Toivottavasti silti tykkäätte :) Kirjotellaan taas, terkkuja kaikilleeeee.
xx Laura
YOU ARE READING
Eternal Love [In Finnish]
FanfictionKertoo Emilystä, joka joutuu onnettomuuteen ja hänen elämstään sen jälkeen, sekä ennen sitä. HUOM! Editointi on käynnissä, mutta etenee hitaasti kiireiden takia. Olen kirjoittanut tämän 14/15 vuotiaana, joten älkää tuomitko, yritän saada sen edito...