Heips! :)
Nyt te saatte olla tosi ilosia!:D Koksa mun olis oikeesti pitänyt tehä koulujuttuja, ekan jakson loppu häämöttää jo ja on hirveesti palautettavia töitä. Ja mitä mä teinkään? Kirjotin teille uuden kappaleen :D Toivottavasti tykkäätte, ja jos ette muista kuka tuo salaperäinen soittaja oli, niin vilkaskaa muutama kappale taakspäin :) Okei nyt mä meen kirjottamaan niitä mun oikeita juttuja ja te saatte nauttia kappaleesta. Muistakaa kommentoida ;)
xx Laura
Ps. päätin siirtää tän mun hölötyksen tähän alkuun, anteeks kaikille :D
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Astelin hitaasti suihkuun. Mitä olinkaan mennyt tekemään? Toivon kokoajan näkeväni unta. Emme olleet käyneet Niallin kanssa edes treffeillä ja jo nyt hyppäsin sänkyyn hänen kanssaan. Heittelin mielessäni herjoja itselleni ja yritin päättää mikä niistä oli pahin. Annoin veden valua pitkään, kun itse vain seisoin suihkun alla. Hiukseni kastuivat nopeasti läpimäriksi ja alkoivat valuttaa vettä kasvoilleni. Havahduin ajatuksistani ja aloin hieroa shamppoota hiuksiini. Pesin sen hitaasti pois samalla kun ajatukset harhailivat sinne tänne. Pian ovelta kuului hiljainen koputus. Odotin hetken ja käänsin suihkun pois.
"Niin?", kysyin."
"Ha-halusin vaan varmistaa, että oot kunnossa. Vesi valu aika pitkään", kuului Niallin ääni oven takaa.
"Oon mä kunnossa", vastasin hymyillen itsekseni.
Sitten ei kuulunut enää pihahdustakaan, joten käänsin suihkun takaisin päälle ja nyt yritin olla oikein nopea. Kun tulin ulos kylpyhuoneesta, en löytänyt Niallia enää mistään. Istuin sängylleni ja kyyneleet alkoivat valua poskiani pitkin. En voinut uskoa, että mies lähtee pois ollessani suihkussa. Miksi edes olin mennyt suihkuun, kun hän oli ollut täällä kanssani. Minua harmitti, sillä nyt minulla ei ollut työpaikkaa, enkä varmaan pystyisi muuttamaan Lontooseen Niallin kanssa.
Päätin vaihtaa vaatteet ja sitten soittaa Niallille kysyäkseni asiaa, mutta vaatteet päälle saatuani ovikello soi. Kävelin reippaasti ovelle ja avasin sen katsomatta sen tarkemmin kuka oli tulossa. Käännyin vain takaisin asuntooni päin, kunnes tajusin kenet olin päästänyt sisään. Vilkaisin taakseni varmistaakseni asian ja varmistuttuani aloin hymyillä leveästi. Kyllä, se oli Niall. Suuntasin keittiöön ja aloin penkoa kaappeja löytääkseni jotakin syötävää meille. En kylläkään löytänyt mitään ja istuin pöydän viereen turhautuneena. Katsoin Nialliin anteeksipyytävästi. Hän vain hymyili ja piti käsiään selkänsä takana. Aino ajatus mikä minulle tuli oli 'Mitä hän pitää käsissään?'.
"Mitä sulla on seläntakana?", kysyin varovasti.
Niall virnisti ja käveli pyödän luokse. Hän laittoi pöydälle starbucksin pussin pöydälle ja istuutui sitten minua vastapäätä. Nyt oli minun vuoroni virnistää, otin pussin lähemmäs ja katsoin mitä siellä oli. Meille molemmille oli kahvit ja sämpylät. Huokaisin helpotuksesta. Niall oli varmaan suihkussa ollessani penkonyt kaapit läpi ja päättänyt sitten lähteä hakemaan meille jotakin syötävää. Otin toisen kahvin ja sämpylän pussista ja annoin pussin Niallille. Hän otti omat ruokansa myös pois pussista ja alkoi syödä. Katselin hänen syömistään jonkun aikaa, kunnes huomasin hänen lopettaneen ja tuijottavan minua takasin.
"Mitä?", Niall kysyi ihmetellen.
Kohautin olkapäitäni ja aloitin syömään. Niall katsoi minua edelleen ihmetellen, mutta söi kuitenkin samalla. Tilanne oli hyvin kiusallinen, molemmat vain katselivat toisiaan syödessään ja olivat hiljaa. Kunnes Niallin puhelin soi. Hän katsoi puhelintaan ja sitten minua. Hän hymyili vähäsen ja nousi sitten. Hän käveli pois keittiöstä olohuoneeseen. Kuulin lattian narisevan, niin tiesin minnä hän oli menossa. Jäin yksikseni keittiöön ja katsoin ulos. Jatkoin sämpyläni syömistä hitaasti, sillä sitä ei ollut paljoa enää jäljellä. Kahvinikin oli aivan lopussa, joten syöminen jäi toissijaiseksi ja ajatukset saivat vallan. Kuka oli tuo soittaja, ja mitä asiaa hänellä olisi. Olisiko se Niallin Britti tyttöystävä? En tiennyt taaskaan mitä ajatella. Päässäni pyöri vain negatiivisia asioita, kunnes tajusin sen voivan olla joku pojista tai managementista. Jo pian Niall tuli takaisin keittiöön hymyillen.
"Muistatko sen ku soitin sulle ja suutuit mulle?", Hän kysyi yllättäen.
"Muistan", vastasin vähän kummastuneena.
"No se 'muija', joka oli mun kanssa sillon soitti äsken. Sillä olis asiaa ja haluis nähä. Sovittiin että nähdään tänään myöhemmin, mutta haluasiks tulla mukaan?", Niall kysyi hymyillen.
"Joo voisin mä tullakki, miks myöhemmin?", vastasin ja huomasin suuni kääntyneen hymyy.
"Koska meijän pitää pakata nyt", Niall sanoi virnistäen varmaan jo sadannen kerran tänään.
KAMU SEDANG MEMBACA
Eternal Love [In Finnish]
Fiksi PenggemarKertoo Emilystä, joka joutuu onnettomuuteen ja hänen elämstään sen jälkeen, sekä ennen sitä. HUOM! Editointi on käynnissä, mutta etenee hitaasti kiireiden takia. Olen kirjoittanut tämän 14/15 vuotiaana, joten älkää tuomitko, yritän saada sen edito...