24. Kappale

901 29 4
                                    

Pika kappale viikonlopun kunniaks :)

Enjoy! ;)

Laura xx

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niall's pov

Kannoin nukkuvan Emilyn huoneeseeni Liamin avatessa ovia. Kävelin suoraan sänkyni viereen ja laskin hänet varovasti patjalle Liamin taas auttaessa -tällä kertaa hän siirsi peittoa siitä kohtaa johon olin Emilyä laskemassa. Nyökkäsin Liamille kiitokseksi. Liam nyökkäsi takaisin ja lähti huoneestani. Pian kuulin oven kolahduksen ja tiesin olevani rauhassa Emilyn kanssa. Annoin suukon hänen otsalleen ja kuiskasin:

"Nuku hyvin".

Laitoin Paul'lle viestin, että Emily nukahti ja hän nukkuu huoneessani. Vaihdoin nopeasti farkut pois ja toisen t-paidan päälleni, ja kömmin Emilyn viereen nukkumaan. Jätin väliimme tilaa, koska en tiennyt miten hän reagoisi herätessään.

Katselin Emilyä vähän aikaa. Hänen punaiset hiuksensa olivat kiinni, mutta avasin ne varovasti, ettei letti painaisi yöllä. Nyt hiukset olivat laineikkaat ja laskeutuivat kauniisti hänen tyynylleen. Luulin herättäneeni hänet kun hän kääntyi kasvot minuun päin. Hän kuitenkin nukkui yhä, mutta minä näkisin hänen suloiset kasvonsa paremmin. Emily oli täydellisen näköinen. Hänen huulensa, nenänsä ja silmänsä sointuivat keskenään.

Suljin silmäni, koska tänään oli ollut rankka päivä. Hyvä päivä, todella hyvä päivä, mutta myös hyvin rankka. Nukahdin melkein saman tien ja näin unta tytöstä, joka nukkui vierelläni. Samalla toivoin, että hän näkisi puolestaan unta minusta.

***

Emily's pov

Aamulla heräsin hirveään kuumuuteen. En olisi milln jaksanut avata silmiäni, mutta tahdoin ottaa ylimääräistä pois päältäni. Huoneessa oli vielä täysin pimeää. Katsoin kelloa ja se näytti neljää aamuyöllä. Huokaisin syvään, en olisi halunnut herätä keskellä yötä siitä ihanasta unesta. Niall ja minä, kahdestaa, missään ei näy ketään muita. Unelmaa vain, mutta sitäkin täydellisempää. Niall ei koska pääse eroon kaikesta. On fanit, turvamiehet, pojat ja sillon kun Niallilla on lomaa hän tottakai haluaa tavata perhettään.

Huokaisin uudelleen ja riisuin housuni ja hupparini pois. Näin lattialla Niall'n eilen käyttämän paidan ja vetin sen päälleni. Menin takasin sänkyyn, mutta nyt otin peiton päälleni. Mietin hetken, nukunko samalla tavalla kun olin nukkunut herätessäni -pää Niall'n rintalastan päällä ja toinen käsi häne lantionssa ympärillä kietoutuneena- vai pysynkö vain omalla puolellani. Päätin pysyä omalla puolella, vaikka toinenkin vaihtoehto houkutti suuresti. Nuuhkim vähän aikaa päälläni olevaa paitaa ja hymyilin ihanalle tuoksulle. Suljin silmäni ja jatkoin paidan haistelua.

Nukahdin taas nopeasti, sillä olin väsynyt ja äsken nukkunut tuskin muutamaa tuntia enempää. Ja ilokseni uneni jatkui siitä kohtaa mihin se jäi.

Eternal Love [In Finnish]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora