26. Kappale

861 36 12
                                    

Tiedätkö sen tunteen, kun luulet pääsevästi jostain eroon, mutta se kuin seuraa sinua. Et saa muistutusta joka päivä, mutta joka kerta kun sinua muistutetaan totuus sattuu entistä enemmän.

NYT, juuri nyt minulla on sellainen olo.

Haluaisin vajota maan alle ja jäädä sinne loppuiäkseni. Miksi tänään? MIksi tämän täytyy tapahtua juuri tänään? Aamulla herätessäni ja taksiin hypättyäni luulin tämän olevan jo ohi. Mikä on sinun pahin painajaisesi? Ehkä nähdä eksäsi heti eron jälkeen uuden tytön kanssa tai huomata nutellan loppuneen, parhaan ystävän pois oleminen koulussa. Nuo ei vedä vertoja minun painajaiselleni, tai oikeastaan tälle hetkelle, nyt ja tässä.

Kyllä istun lentokoneessa, vieressäni miljoonien tyttöjen (minun myös) unelma poikaystävä. Olemme lähdössä Lontooseen, unelmieni kaupunkiin, jossa unelmien poikaystävä asuu ja olen muuttamassa hänen vierashuoneeseensa, kunnes löydän oman asunnon. Kuulostaa hyvältä, eikö? Kyllä, loistavalta. Kunnes eteeni pomppaa edellinen poikaystäväni. Ei kuulosta niin pahalta, mutta se on.

Niall kääntyi minuun päin, heti kun Mike oli tunnistanut minut. Suljin silmäni ja laskin leukani alas. Miksi juuri MIKE? En välttämättä olisi halunnut nähdä Johniakaan, mutta MIKE!!! MIKSI?!

Avasin silmäni jo toisen kerran viiden minuutin aikana. Nipistin itseäni -lujaa-, jos vaikka näkisin unta. Ei, tämä ei ole unta -toisin sanoen painajaista- vaan ihka oikeaa elämää.

"Hei Mike", sanoin varovasti ja hymyilin parasta tekohymyäni mitä osasin. Tai ainakin yritin ja uskon sen näyttäneen irvistykseltä, koska Mike vain naurahti ja istuutui Niallin viereen. Et ole tosissas? Niallin viereen? Voihkaisin kovaan ääneen. Mike kuuli sen ja katsoi minua virnuillen. Niall ei ollut sanonut vielä sanaakaan ja pelkäsin koko ajan hänen kysyvän jotain. Mutta hän kääntyikin minusta pois päin, sulkisilmänsä ja huokaisi syvään.

Muut pojat katsoivan meitä kolmea kummissaan, mutta onneksi hekin pitivät suunsa kiinni. Tai kuinka itse selittäisit muutaman tunnin aikana monen vuoden oikeuskäsittelyt ja muita poliisi asioita luvattomasti kuvatuista videoista ja kuvista. Mikeltä en saanut kuin häpeää ja kipua. En tiedä kuinka selittäisin tämän kaiken Niallille. Saisin miettiä sitä koko lennon, koksa en usko hänen kysyvän mitään Miken kuullen. Jos Mike lähtee jonnekki, olen pulassa. En voi, enkä halua, riidellä Niallin kanssa, koska muuten minulla ei ole paikkaa minne mennä. 

Yht äkkiä tajusin, miksi Mike oli virnuillut. Hän oli nähnyt minun liikkuvan julkisuuden henkilön kanssa. Huonoon valoon joutuisi myös One Direction joutuisi, jos minusta otetut kuvat ja viedot joutuisivat julkisuuteen. Minä voitin oikeudessa, joten Mikellä ei ole enää mitään materiaalia, mutta kuinka helposti ne voivat löytyä netistä. Laitoi kuulokkeet korvilleni ja musiikin kovalle. Suljin silmäni ja yritin unohtaa kaiken tulevan ja menneen. 

***

"Herätys", Niall kuiskasi korvaani vakavalla äänellä. Se ei ollut yhtään hänen tapaistaan.

Avasin silmäni nopeasti ja haukottelin vähäsen. Katsoin kelloa, olin nukkut kuusi- ja puolituntia! Tuntui hyvältä saatuani vähäksi aikaa kaiken pois mielestä. Puolituntia vielä ja olisimme Lontoossa. Hymyilin Niallille kiitokseksi herättämisestä, mutta hän käänsi pääsä pois. En tiennyt mitä ajatella. Oliko Mike sanonut jotain? Nyt alkoi harmittamaan nukkumiseni. Kysyisin Niallilta sitä heti, kun pääsisin Mikestä eroon.

Laskeutuminen sujui hyvin ja nopeasti. Pojat pukivat naamiais asunsa päälleen ja olivat valmiina lähtemään koneesta muiden lähdettyä.  Paul ohjeisti meitä, miten toimia ja mitä kautta pääsisimme nopeimmin autoille. Matkatavarat joku muu hakisi ja toisi erikseen toisella autolla. Meitä oli kuulemma niin monta, ettemme voineet kulkea yhdessä ja odottaa laukkuja, muuten herättäisimme liikaa huomiota, eivätkä pojat saisi hetken rauhaa.

"Harry, Niall ja Emily. Menkää te ensimmäisinä," Paul sanoi ja sitten hän katsoi yhtä henkivartijoista ja sanoi: "Mene säkin heidän kanssaa, pysyttele vähän loitolla, mutta älä päästä etäisyyttä kasvamaan liikaa, jos joku vaikka tunnistaakin heidät". 

Henkivartija nyökkäsi ja lähdimme kävelemään ulos koneesta. Astelimme nopeasti tullin ohi ja sieltä aulaan, jossa muut ihmiset odottivat laukkujaan. Me kiiruhdimme heidän ohitseen ja menimme suoraan ulos, jossa näimme mustan pakettiauton. Hyppäsimme sisään ja pojat ottivat kasvosuojuksensa pois. 

"KUKA se oli?", Olivat ensimmäiset sanat, jotka Niall ja Harry kysyivät moneen moneen MONEEN tuntiin.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hohoho, en kerro vielä mitä kuvia Mike on oikeen ottanu, mut fiksut varmaan arvaakin :D

Kommenttia nyt oikeesti, alan hermostua:( Ennen ku julkasen uuden kappaleen ni kyllä ainakin 5 kommenttia (siis teiltä, mun vastauksia ei lasketa) ja vähintään saman verran noita 'vote'- juttuja pitää tulla! Muuten ei uutta kappaletta tuu... Jaja saa seurailla twitterissä ( lurziii_) ja instagrammissa ( laurakatariiina_ ) Kiitos ja Hei

xx Laura 

Eternal Love [In Finnish]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora