Heippa kaikki :) Tässä on tällanen pikkukappale, ei ollu kauheesti inspiraatioo ja sen huomaa koska tää on TOSi tylsä :D Mut toivottavasti tykkäätte:) Sitten hyvää synttäriä @NensQuuuh! Ihanaa ku luet tätä stooria ja kiitti ku päätit mitä täs kappalees tapahtuu :D Kiitos ihan sikana!<3 Kommentoikaa mitä tykkätte:) tulkaa sit jossain (tällä, kikissä, twitterissä) kertomaan miten voisin parantaa näitä kappaleita ja mitä haluisitte lukee :D ja vaikka mitä haluisitte et mä kirjotan tähän alkuun tai loppuun :)
xx Laura
--------
-Emily-
Ensimmäiset kaksiviikkoa Lontoossa kuluivat nopeasti. Ehdin lähettää noin kymmenen työhakemusta, kun ensimmäinen haastattelu pyyntö tuli. Haastattelu meni ihan hyvin ja haastattelija vähän nauroi hassulle aksentilleni. Toivoin hartaasti pääseväni tähän paikkaan, koska työtehtävät olisivat mukavat ja paikka on saanut paljon julkisuutta hyvästä palvelusta ja se on ollut edellisvuonna Englanssisa 'vuoden työpaikka'. Sijaintikin olisi hyvä: Suunnilleen puolessavälissä Niallilta ihan ydinkeskustaan. Haastattelija sanoi ottavansa yhteyttä muutaman päivän kuluessa, jos hän näkee minussa potentiaalia. Sen jälkeen en pystynyt olla erossa puhelimestani ja tarkkailin sitä koko ajan. Kun neljän päivän jäkeen henkilöstä ei kuulunut mitään päätin antaa olla ja jatkaa työpaikan etsintöjä.
Nyt istun ravintolassa Niallin kanssa. Odotamme poikia sekä Liamin ja Louis'n tyttöystäviä, sillä olimme sopineet syövämme yhdessä. Pojat eivät olleet nähneet muutamaan päivään ja halusivat vaihtaa kuulumiset ennen kuin työt alkaisivat taas. Pian ravintolan ovi avautuukin ja Louis sekä ruskeahiuksinen tyttö astuu sisään. Niall heitauttaa heille kättään ja he lähtevät kävelemään meitä kohti. Tytöllä on päällään kukallinen peplumpaita ja mustat pillifarkut, jotka näyttävät älyttömän hyviltä hänen jalassaan. Mutta ensimmäiseksi huomaan hänen räikeänpunaiset korkokengät. Ne ovat vähintään kymmensenttiset ja todella hienot. Hänen ruskeat hiuksensa ovat laineilla olkapäillään ja meikki hillitty. Tyttö on superkaunis!
"Hei, mä olen Eleanor. Sano vain El", tyttö sanoo ensimmäiseksi tullessaan pöytäämme ja kättelee minua.
"Emily tai Em, hauska tutustua", vastaan hänelle hymyillen.
Eleanor nyökkää ja naurahtaa. Hän vaikuttaa myös super mukavalta, joten uskon meidän tulevan toimeen hyvin. Seuraavaksi seuraan liittyi Zayn ja Harry: Molemmat ilman seuralaista. Viimeisenä, muttei vähäisimpänä, saapuvat Liam ja hänen tyttöystävänsä. Liamin tytöllä on myös ruskeat hiukset, mutta ne ovat aivan kiharat ja pörrössä. Hän on myös älyttämän nätti ja päällään hänellä on valkoinen t-paita, missä on pitsinen selkä ja siniset housut. Harmaat kiilakorot pistävät silmääni. Ne sopivat asukokonaisuuteen hienosti, vaikka ovat hieman arkiset.
"Danielle", tyttö esittelee itsensä minulle.
"Emily", vastaan hänelle hymyillen ja heti sen sanottuani Danielle kääntyy ja lähtee pois päin.
Jään katsomaan kummastuneena hänen peräänsä. Olinko muka niin hirveä, ettei voinut edes istua samaan pöytään? Huomaan Liamin hymyilevän minulle turhautuneesti ja väsyneesti. Käännyn häneen päin ja ennen kuin ehdin kysyä, hän jo vastaa.
"Huono aika kuukaudesta".
Nyökkään ja aloitan keskustelun Eleanorin kanssa. Hän on mukava ja hänellä on samanlainen vaate- ja musiikkimaku kuin minulla. Joten yhteistä puhuttavaa löytyi. Niall puhui poikien kanssa työasioista ja kun Danielle tuli takaisin pöytään saimme tilattua ruuat. Ne tulivat nopeasti ja saimme syötyä jo ennen kuin kukaan ehti silmiään räpäyttää. Koko porukalla taisi olla kauhea nälkä. Jutelimme vielä hetken ja päätimme maksaa laskun. Tai siis pojat halusivat maksaa sen kaikki kokonaan. Niall aikoi maksaa koko summan, mutta Louis tuli väliin. Louis'n ja Niallin riidellessä Liam aikoi maksaa. Harry huomasi sen ja meni Liamin ja tarjoilijan väliin luottokorttinsa kansaa. Zayn pyöriti silmiään ja vislasi toiselle tarjoilijalle. Siinä vaiheessa Niall ja Louis unohti väittelynsä, Harry, Liam ja molemmat tarjoilijat kääntyivät katsomaan häneen päin. Zayn kohautti olkiaan ja antoi luottokorttinsa tarjoilijalle. Kaikki muut pojat hyökkäsivät hänen päällensä. Minä, Eleanor ja Danielle pyöritimme päitämme. En voinut uskoa, että pojat haluaisivat noin kovaa maksaa kaikkien ruuat.
"HEI! Pojat nyt rauha! Joku soittaa pian kuvaajat paikalle", Danielle huusi. Pojat pysähtyivät siihen paikkaan joten tyttö jatkoi: "Eikö Liam voisi maksaa minun ja hänen ruokansa, Louis hänen ja Eleanorin ruoan, Niall hänen ja Emilyn ja Harry sekä Zayn omansa".
"Mä voin kyllä mak-", aloitin, mutta huomatessani Niallin katseen päätin vaieta. En taida saada maksaa mitään koskaan ollenkaan, tai ainakaan ollessani hänen seurassaan.
Pojat toteuttivat Daniellen idean ja pääsimme lähtemään. Ennen kuin ehdimme lähteä eri suuntiin, Eleanor ja minä vaihdoimme numeroita ja päätimme nähdä ihan kahdestaan kaupungilla joku päivä. Minä ja Niall kävelimme kotiin, koska meillä ei ollut pitkä matka. Muut ottivat taksit ja lähtivät eri suuntiin. Tai tottakai El meni Loun kanssa ja Dani Liamin mukaan.
Kotiin päästyämme sain viestin puhelimeeni. Vaihdoin ensin vaatteet ja katsoin sen sitten.
Anteeksi käytökseni tänään, hyvitän sen kahvilla joku päivä :) -Dani
--------
Kommettia, seurailkaa, ja ''äänestäkää'' :*
ja kattokaa tää linkki http://www.buzzfeed.com/mattbellassai/the-most-perfect-one-direction-moments-from-the-brit-awar ite nauroin yli paljon ku ne on niin tyhmiä :D
KAMU SEDANG MEMBACA
Eternal Love [In Finnish]
Fiksi PenggemarKertoo Emilystä, joka joutuu onnettomuuteen ja hänen elämstään sen jälkeen, sekä ennen sitä. HUOM! Editointi on käynnissä, mutta etenee hitaasti kiireiden takia. Olen kirjoittanut tämän 14/15 vuotiaana, joten älkää tuomitko, yritän saada sen edito...