20. Kappale

1K 28 3
                                    

Heipähei kaikki muruset<3

Tässä on teille uus kappale, vähän lyhyt se on mut toivottavasti tykkäätte:)

Ja anteeks ainaiset kirjotusvirheet:/

xx Laura

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Saimme pakattua suurimman osan tavaroistani muutamassa tunnissa. Onneksi en ollut tuonut paljoa tavaroita kotoa tänne asuntooni, joten ei minulla ollut edes kunnolla pakattavaa. Nyt olimme lähdössä Niallin kanssa katsomaan tyttöä tai naista, jonka kanssa Niall oli ollut soittaessaan minulle. Puin muutama viikko sitten ostamaani syystakkia päälleni, kun Niall huusi nimeäni keittiöstä. Kummastelin sitä hetken, mutta kävelin kuintekin keittiöön katsomaan, mikä hänellä oli hätänä.

Niall oli ikkunan vieressä ja katseli alas kadulle. Menin kurkistamaan ikkunasta ja näin valtavan lauman ihmisiä kadulla seisomassa. En tiennyt mitä ajatella. Miten noin monet fanit voisivat tietää missä asun ja miten he tiesivät sen olleen juuri minä vai olisiko joku seurannut meitä takaisin tullessamme? Käännyin Nialliin päin ja katsoin häntä kysyäkseni mitä teemme, mutta hän kerkesi vastaamaan ennen kuin ehdin sanoa mitään:

"Soitan Annalle, että hän tulee tänne".

Nyökäsin varovasti ja hymyilin vähäsen. Minua arvelutti pyytää vieras ihminen kotiini, tosin oli Niallkin vieras. En tiedä miksi, mutta Annan tapaaminen pelotti. Istuin keittiönpöydän vieressä, sillä aikaa kun Niall soitti Annalle, ja katselin ikkunasta kadulle ja siellä olevia ihmisiä. Suurin osa heistä oli nuoria tyttöjä noin 12-16 vuotiaita. En ymmärtänyt miten he voivat olla noin kiintyneitä johonkin bändiin; juoksevat ympäri kaupunkia, kuin hullut, idoliensa perässä. Niall tuli keittiöön puhen yhä puhelimessa ja katsoi sitten ikkunasta.

"On tuolla aika paljon porukkaa. Tunnistaakohan ne sua?", Niall sanoi puhelimeen.

Kuulin jotain muminaa puhelimesta, mutten viitisinyt oikein tarkasti kuunnella. Se olisi epäkohteliasta, enkä itsekkään haluaisi kenenkään tekevän niin, kun itse puhun puhelimessa.

"Juu nähän pian, heippa", Niall sanoi ja lopetti puhelun.

Niall tuli seisomaan eteeni ja meni sitten polvilleen. Hän katsoi minua koko ajan silmin ja hymyili. Hänen silmänsä olivat ihanat, siniset ja kun niitä katsoi tarkkaan ne kuin säihkyivät. Se voi kuulostaa vähän naiselliselta, mutta se ei ollut naisellista nähnytkään. Se oli seksikästä, miehekästä ja vähän suloistakin. Hänen kasvonsa lähestyivät omiani ja hänen hymynsä muuttui ennemmin virneeseen. En voinut kuin hymyillä. Hän nosti kättään ja hipaisi peukalon päällään huuliani ja painoi kätensä poskelleni. Varovasti hän siirsi toisen kätensä toiselle poskelleni ja katsoi minua suoraan silmiin. Tällä kertaa hänellä oli vakava ilme kasvoillaan. Yritin vastustaa kiusausta ja pysyin paikoillani, mutta tuijotin hänen huuliaan. Olinhan silloin joskus neuvonut häntä suutelemaan tyttöä, jos tyttö katsoo hänen huuliaan. Vihdoin hän siirsi kasvojaan vielä lähemmäs ja suuteli minua.

Hetken päästä summeri soi ja kävelin ovelle, jotta luultavasti Anna pääsisi alaovesta sisään. Pian hän olikin jo ovella ja soitti ovikelloa. Kävelin reippaasti ovelle ja takana seisoi nuori ja kaunis nainen.

"Anna? Tule sisään, Niall on keittiössä", sanoin hänelle hymyillen.

Hän astui epäilevästi sisään ja katseli kaikkia laatikoita ottaessaan takkiaan pois päältään. Otin Annan takin ja laitoin sen naulakkoon. Kävelimme yhdessä keittiöön, missä Niall odotti meitä vesilasi kädessään. Anna istui pöydän viereen ja näytti surulliselta. Niall istui lähinnä häntä olevalle tuolille ja katsoi Annaa huolestuneena.

"Eikai...?", Niall ehti aloittaa, mutta Anna keskeytti hänet nopealla nyökkäyksellä.

"Nyt se on varmaa, ja vielä kun pitäis sinne Lontooseenki muttaa takas ja kaikkee", Anna sai sanottua ennen kuin alkoi itkeä.

Nyyhkytyksen keskeltä hän alkoi selittää kaikkea väkivaltaisesta suhteesta ,jossa mies oli vielä kaiken lisäksi pettänyt häntä ja nyt hän olisi raskaana tälle.

"Sä oot vahva ja mä voin auttaa paremmin kuin tiedätkään", sanoin Annalle.

*End of flashback*

Eternal Love [In Finnish]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang