36. Kappale

782 35 5
                                    

Uus kappale olkaa hyvät:)

Seuraavaa kappaletta joudutte odottaa jonkun aikaa, koska en oo kerinny vielä kirjottaa sitä :( 

Mutta rakkaat muruset, käykää pliispliis kattoos se mun toinen stoori:3 jos käyt ni  I LOVE YOU<3 puspus. Muistakaahan kommentoida :)

-----

-Emily-

Sairaalasta päästyäni päivät (samoin kuin viikot ja kuukaudet) kuluivat nopeasti töitä tehdessä ja pian Niallin ja poikien kiertue oli loppumassa. Heillä olisi huomenna viimeinen keikka O2- areenalla ja he saapuisivat ensi yönä takaisin Lontooseen. Olin sopinut Daniellen ja Eleanorin kanssa menevämme yhdessä poikia vastaan. Heille emme olleet kertoneet mitään, sillä halusimme yllättää heidät. Dani ja El kävivät kesken kiertueen poikiensa luona, mutta itse en päässyt. Tosin Niall kävi täällä Jackin takia. Olin huokaissut helpotuksesta, kun kuulin ettei häneltä mennyt yhtäkään keikkaa tai haastattelua ohi minun vuokseni. Niall tosin sanoi, ettei häntä olisi haitannut, vaikka olisi joutunut juoksemaan Saksasta luokseni. 'Siinä tosin menisi aika kauan, koska Niall pysähtyisi syömään niin monesti' - ajattelin itsekseni. En halunnut pilata Niallin hyvää mieltä niin pidin suuni kiinni. 

Niall kertoi minulle tytöstä, jonka hän tapasi lennollaan Lontooseen. Tosin vasta sen jälkeen, kun olin nähnyt hänen pistämässä jollekkin viestiä twitterissä. Suutuin pahasti ja sanoin Niallille pari kertaa ilkeästi, mutta saimme riidan sovittua ja sain lukea kaikki viestit, mitä he olivat toisilleen lähettäneet. Kun luin Niallin ensimmäisen viestin, kyyneleet alkoivat valua poskiani pitkin. Olin suuttunut aivan turhasta ja hän oli kirjoittanut minusta ja minun voinnistani tälle. Tyttö oli ollut poikien fani jo monta vuotta ja halusi vain tietää oikeasti poikien kuulumisia eikä mitään lehti juoruja. Miranda -se on hänen nimensä- ei ollut levitellyt Niallin kertomia juttuja minnekkään ja hän oli sanonut haluavansa tavata minut! 

Muutama viikko sen jälkeen kun Niall oli näyttänyt hänen ja Mirandan viestit rohkenin itse laittamaan hänelle viestiä. Näimme muutaman kerran kahvilla ja kävimme shoppailemassa. Miranda oli hyvää seuraa ja ei kysellyt kauheasti minun ja Niallin suhteesta, mutta Harrystä hän oli kiinnostunut. Lupasin hänelle esitteleväni Harryn hänelle, kun pojat palaisivat Up All Night- nimiseltä kiertueeltaan. 

Pojat tulisivat marras- joulu ja tammikuuksi kotiin. Heidän toinen albuminsa julkaistaisiin Isossa-Britanniassa kahden viikon päästä eli 12.11. Niall ei ole vieläkään antanut minun kuunnella kyseistä levyä, vaikka hän voisi hyvin lähettää minulle kaikki biisit kyseiseltä levyltä. Mutta hän ei ole suostunut. Toiveeni kohoaa kun hän tulee takaisin kotiin, jos hän sitten voisi kuunteluttaa laulut minulla. Elättelen hieman toiveita, mutta välillä sanon itselleni, ettei se tule tapahtumaan. 

Istuin taksissa Dani ja Eleanor molemmilla puolillani. Olemme pian lentokentällä, mutta otan jo pitkään minua hiertäneen kysymyksen esille.

"Ootteko te jo kuullu sen poikien uuden levyn?", kysyn, kun sopiva väli sattuu löytymään.

Eleanor ja Danielle katsovat minua kummastuneena. 

"Joo tottakai?", Eleanor sanoo katsoen Daniellea ja minua vuorotellen.

Danielle nyökkää, eli tarkoittaen ilmeisesti kuullensa levyn. Pettymykseni kasvaa entistä enemmän.

"Hei äläs nyyt. Mä tiedän etten sais kertoo tätä, mutta Niall on suunnitellu kyllä että se soittaa sen sulle", Danielle lohduttaa.

"Musta tuntuu, että kaikki fanitki on kuullu jo sen levyn. Oon ainoo, joka ei oo", huokaisen.

"En usko. Jotkut fanit haluu odottaa siihen oikeeseen julkistamis päivään asti", Eleanor sanoo. 

"Niin kai sitten. Pitää munkin varmaan odottaa se muutama viikko vielä. En kyllä aijo sanoo Niallille mitään. Jos se ei ite tajua soittaa sitä, niin sitten ei soita"

Pian taksi kaarsi lentokentän pihalle päin. Kuskimme ajoi suoraan tuloterminaalin oven eteen. Eleanor maksoi kuskille ja nousimme kyydistä. Kävelimme sisään ja menimme penkille odottamaan. Muutamat fanit tulivat pyytämään kuvaa meidän kanssamme ja kyselivät milloin pojat saapuisivat. Emme voineet sanoa mitään, joten tytöt lähtivät pettyineinä pois. Jutelimme penkillä vielä hetken niitä näitä, kunnes ihmisiä alkoi tulla aulaan. Joku kone oli siis jo saapunut. Pojat tulisivat kuitenkin viimeisinä, että suurin osa ihmisistä olisi jo lähtenyt. 

Odoteltuamme vielä jonkin aikaa näin Liamin ja Harryn kävelevän terminaaliin. Dani juoksi suoraan Liamin syliin heti hänet nähtyään. Harry tuli minun ja Elin luokse virnuillen ja välillä kääntyen katsomaan noita kahta jotka eivät näköjään pystyneet pitämään näppejään erossa toisistaan. Pian Zayn ja Louis kääntyivät kulman takaa. Louis pysähtyi niille sijoilleen, kun näki Eleanorin. Jos Dani oli juossut Liamin luokse, tällä kertaa Louis jätti laukkunsa juuri siihen mihin ne tippuivat ja juoksi Eleanorin luokse niin lujaa kuin vain jaloistaan pääsi. Eleanor naurahti ja lähti kävelemään vastaan tuota urpoa poikaa. Zayn otti Loun laukut maasta ja tuli minun ja Harryn viereen. Juttelimme vähän aikaa Harryn ja Zaynin kanssa, kun aloin huolestua. Niallia ei näkynyt vielä missään. Yritin olla hermoilematta, mutta en vain saanut sitä mielestäni. Zayn ilmeisesti huomasi vilkuiluni suuntaan, josta muut pojat olivat tulleet.

"Niall ei tuu", hän sanoi. 

 ----

Eternal Love [In Finnish]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora