27. Kappale

905 31 6
                                    

Heikaikkimurupullat<3

Tietysti kaikki ovat katsoneet Oh-So-Sexy:n musiikkivideon by One Direction, mitäs mieltä te olitte?:) I LOVE IT<3 

Uus kappale, tää on suht lyhyt mut toivotaavasti tykkäätte, mut varotus se on välillä TOSI outo xd osan oon kirjottanu keskellä yötä ni älkää ihmetelkö xd

Muistakaa kommentoida! En laita nyt mitään rajaa, paljonko pitää tulla kommetteja sun muita, mut pliis laittakaa niitä! Vaan ne saa mut jatkaa tän kirjottamista! Koska monesti oon miettinyt että lopetan, niin pliiispliiispliiis! 

xx Laura

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Niall's pov*

"KUKA se oli?", kysyin samaan aikaan Harryn kanssa.

Emily näytti kiusaantuneelta, ja katsoi alaspäin. En uskonut hänen vastaavan hetkeen, joten nostin hänen leukansa ylös ja katsoin häntä suoraan silmiin. Näin inhon, pettymyksen, häpeän ja turhaantumisen.

En osannut yhtään sanoa kuka tuo mies lentokoneessa oli ollut, mutta sen tiesin ettei Emily hänestä pitänyt - ainakaan enää. Paha aavistus kävi mielessäni, mutta yritin unohtaa sen.

"Entinen 'fuck buddy'" , Emily vastasi hiljaa.

Mitääh?

"Mit-??", aloitin, mutta Harry ehti ensin.

"Entinen? Miksi vain entinen?", hän kysyi. Ennen kuin tajusi kysyneensä aivan väärän kysymyksen. Tai niin ainakin luulin.

"Koska hän oli salaa kuvannut, no, kyllä te tiedätte. Kun sain selville, hän alkoi uhkailemaan. Hän sanoi julkaisevansa ne, niin että koko maailma tietää. Ystäväni auttoivat minut yli tästä, mutta kuitenkin ne kuvat vainoavat minua vieläkin joka hetki", Emily selitti.

Harryn kysymys olikin se juuri oikea. Sain vastauksen melkein kaikkeen, mitä olisin halunnut kysyä ja tietää. Yksi asia jäi kuitenkin mietityttämään.

"Mitä joudut tekemään ettei Mike julkaise kuvia? Maksamaan?", kysyin varovasti.

"Ystäväni haastoi hänet oikeuteen. Mike hävisi, joten hän joutui tuhoamaan kuvat, mutta luulen hänellä olevan vielä jotakin jäljellä. Mieti jos hän julkaisee niistä jonkin. Minut on nähty sinun seurassasi, teidän bändinne joutuisi huonoon valoon. En tiedä, mitä minun pitäisi tehdä", Emily vastasi.

Tuota en itsekkään tullut ajatelleeksi. Mitä jos joku kuvista päätyy julkisuuteen? Yritin hengittää syvään ja selvittää päätäni, mutta meinasin tulla hulluksi. En tiennyt mitä vastata Emilylle, vaikka halusin lohduttaa häntä ja kertoa ettei niistä kuvista tai videoista yksikään tule julkaistuksi. En kuitenkaan pysty lupaamaan mitään sellaista. Emily tietää sen itsekkin, joten minun on edes turha sanoa mitään. 

"Jos niistä kuvista yksikään tulisi julkisuuteen ja vaikka One Direction joutuisi huonoon valoon, se unohtuisi ajan myötä. Tietenkin, jos jotain uutta tapahtuisi se tuotaisiin taas esille, mutta miksi jotain tapahtuisi? Vai ootko suunnitellu tekeväs jotain urpoa jossain vaiheessa?", Harry kysyy ja lopuksi hän melkein nauraa.

"En oo suunnitellu, mutta ei voi koskaan tietää mitä tapahtuu", Emily vastaa naurahtaen ja katsoo minuun hymyillen suloisesti. 

Auton ovi avautuu ja Zayn, Liam ja Louis nousee autoon. He ottavat maskinsa pois ja istuvat mukavasti vapaille penkeille. Auto lähtee liikkeelle, ensimmäisenä viedään Louis, sitten Harry, kolmanneksi Zayn ja vielä Liam, ennen kuin kuljettaja kurvaa minun - ja tästä lähtien myös Emilyn - asunnolle. Astumme ulos autosta ja kävelemme ovelle. Katson Emilyyn, joka näyttää hieman huono vointiselta. Ehkä syystäkin. Avaan oven ja tuntuu kuin olisin ollut täällä viimeks iäisyys sitten. Emily tulee sisään perässäni ja vetää oven kiinni. Hän hymyilee minulle ja hymyilen takaisin, mutta olemme kummatkin aivan hiljaa. Emily jättää takkinsa naulakkoon ja jatkaa matkaansa eteenpäin. Seuraan perässä ja mietin, kuinka sotkuista tänne jäi, kun lähdin. 

Kiersimme koko asunnon melkein kokonaan hiljaisuuden vallitessa. Emily kysyi vain muutamaa asiaa välillä ja vastasin niihin kyllä tai ei. Pian kuitenkin kuljimme takaisin olohuoneeseen, josta olimme aloittaneet ja istuimme hetken aikaa sylikkäin sohvalla. Minulla oli kuitenkin hirveä nälkä ja uskoin Emilynkin haluavan jotain syömistä, sillä kumpikaan ei lennolla syönyt mitään. 

"Lähdetään käymään kaupassa, täällä ei oo oikeen ruokaa ja meidän molempien olis varmaan hyvä syödä jotain", sanoin varovasti. 

Emily kääntyi minuun päin virnuillen, muttei sanonut mitään. Sitten hän iski silmää, nousi ylös ja lähti kävelemään kohti eteistä. Jäin paikalleni istumaan, koska en olisi uskonut hänen nousevan heti ja suostunut lähtemään. Suurin osa tapailleimistani tytöistä olisi halunnut lisätä meikkiä ja katsoa oliko hiukset hyvin. Emily oli jotenkin rennompi ja pidin siitä. Vaikken ollut häntä tuntenutkaan kauaa, olin nähnyt hänet monesti pörröisillä hiuksilla ja ilman meikkiä. Jäin omiin ajatuksiini sohvalle ja pian Emily olikin vieressäni ja napsautti sormiaan silmieni edessä.

"Ootko sä tulossa?", hän kysyi nauraen.

Nyökkäsin ja nousin ylös. Emily hävisi taas olohuoneen ovesta, mutta tälläkertaa seurasin häntä samalla hymyillen kuin viimeistä päivää. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ps. seurailkaa twitterissä, instagrammissa ja täällä :)

Eternal Love [In Finnish]Where stories live. Discover now