28. Kappale

879 30 8
                                    

Heimurupullat<3

Anteeks viivästys. Täs on pikkukappale, koska nyt ei oo oikeen inspannu tää kirjotteleminen:/ Toivottavasti tykkäätte ja kommetoikaa!

---

Emily's pov

Kävelimme koko matkan läheiseen kauppaan käsikädessä. Hymyilin jokaiselle vastaantulijalle ja kun muutaman kerran fani pyysi kuvaa yhdessä Niallin kanssa -yleensä tämä ärsyttää suunnattomasti- he pyysivät minuakin mukaan. En vain voinut lopettaa hymyilyä ollenkaan. Toivoin hartaasti kuvien onnistuneen. Jatkoimme matkaa lähikauppaan, katselin tarkkaan ympärilleni ja yritin painaa mieleeni reittiä, miten olimme tulleet kauppaan, jotta muistaisin sen myöhemmin. Emme olleet aivan Lontoon keskustassa ja siksi talot eivät olleet pelkkiä korkeita kerrostaloja, vaan persoonallisia pikkutaloja vieretysten ja jotkut olivat vielä erivärisiä. En voinut uskoa silmiäni, kuinka kaunista täällä olikaan.

Astuimme pieneen kauppaan ja lähdimme kiertämään hyllyjä. Katselin hyllyjä ja mietin kuinka erillaisia tavaroita täällä myydään. Ostimme muutaman kassillisen ruokaa sekä jotain perus tarvikkeita minulle, mitä en ollut Amerikasta ottanut mukaani, kuten hammasharjan. Niall maksoi ostokset, vaikka minä olisin halunnut maksaa edes omat tavarani, mutta hän ei antanut.

Lähtiessämme otin kaksi kassia - yksi molempiin käsiin- ja jätin Niallille yhden. Hän katsoi minua vähän vihaisesti, muttei sanonut mitään. Kävellessämme takaisin juttelimme niitä näitä, Niall kertoi kiertueesta, joka jatkuisi pian ja uudesta levystä, jota he äänittivät parhaillaan. Minä puolestani kerroin millasiin paikkoihin haluaisin töihin ja mihin aijon hakea töihin. Yhtäkkiä Niall katsoi kauppakasseja ja näytti huolestuneelta.

"Tuntuu pahalta antaa sinun kantaa melkein kaikki ostokset", Niall sanoi ja jatkoi ennen kuin ehdin vastata. "Anna edes toinen kassi minulle".

"En", sanoin naurahtaen. "Sä et antanu mun maksaa ni mä kannan nää kassit sitten".

Niall kohautti olkapäitään, mutta hyökkäsi toisin kätenki kimppuun ja otti toisen kassin kädestäni.

"Näinkö vakava asia oli kyseessä?", kysyin häneltä.

"Täähän on tosi painava! Miks et vaan antanu mun kantaa tätä?", Niall hätääntyi kun sai kassin käteensä.

Pyörittelin silmiäni ja jatkoin vain matkaa, sillä en halunnut riidellä. Aihe on turha ja riitely on ärsyttävää ja siinä tulee vain paha mieli. Halusin vaihtaa aihetta ja jatkoi puhumista poikien uudesta albumista. Halusin tietää mitkä olivat hänen lempi kappaleensa ja  Niall sanoi hänen sen olevan Ed Sheeranin kirjoittama Little Things. Se kuulemma kertoi siitä kuinka tytöt eivät pysty hyväksymään itseään sellasena kuin he ovat. 

"Kaikki maailman tytöt ovat niin täydellisiä, ettei muut ihmiset vain huomaa sitä", hän sanoi. "Varsinkin meidän fanimme". 

Nyökkäsin, sillä en tiennyt pystyisinkö puhumaan. Aihe oli hyvin arka. Nykyään näkymättömät arvet kehossani alkoivat polttelemaan ja tuntui kuin ne tulisivat takaisin entistä näkyvimpinä. 

---

Kommenttiaaaa! :*

Eternal Love [In Finnish]Where stories live. Discover now