Okei en enää pysty pitää teitä jännityksessäxd
PLIIS LUKEKAA TÄÄ!:
Eli siis oon alkanu kirjottaa toista stooria (käy tsiikaas mun profiilista!), joten päivityksiä tulee oleen vähemmän kun nyt on ollu
ps tää on tosi tylsä kappale joten anteeks siitä:/
xx Laura
-Niall-
Kiiruhdin Emilyn luokse. Tottakai ensin tarkistin pulssin. Se tuntui, vaikkakin oli hyvin hyvin hidas ja pystyin taas hengittämään. Koko elämäni tuntui menevän silmissäni filminauhan tavoin ja se pysähtyi tähän hetkeen. Otin Emilyn syliini ja nostin hänet varovasti sohvalle makaamaan, kun kaivoin taskustani puhelinta ja soitin ambulanssin.
***
Istuin sairaalan käytävällä ja mietin kaikkea, mitä kaikkea väliimme oli nyt jo tullut näiden melkein puolen vuoden aikana. En voinut kuin ravistaa päätäni ja miettiä kuinka onnekas olinkaan, kun sain kuitenkin jatkaa vielä elämääni ja mikä tärkeintä Emilyn kanssa. En usko, että kaiken tämän jälkeen pystyisin enää olemaan erossa Emilystä muutamaa tuntia kauempaa. Tottakai työni vaatii sen ja enemmän, mutta sen pystyisin kenelle tahansa kertoa, että ikävöisin sanoin kuvaamattoman paljon tuota tyttöä seinän toisellapuolella. Nousin ylös ja kävelin hänen huoneeseensa. Ilmeisesti hän oli saanut paniikki kohtauksen, eikä saanut happea kunnolla moneen tuntiin, joten hapen puute oli saanut aivot toimimaan puolella teholla ja keho ei reagoinut mihinkään. Itse en ole mikään lääkäri ja olin aika shokissa vielä kun lääkärit kertoivat mikä Emilyllä oli. Istuin tuolille Emilyn sängyn viereen ja kaivoin puhelimeni taskustani. En ollut katsonut siihen moneen, moneen, tuntiin. Pojat olivat laittaneet yhteensä 58 viestiä ja saapuneita puheluita oli 39. Luin kaikki viestit pikaisesti läpi, mutta suurin osa niistä oli 'Vastaa puhelimeen'- tyylisiä. Päätin soittaa Liamille, hänen uskoisin olevan puhelimen vieressä muutenkin. Hän tuntui laittavan viestiä Daniellen kanssa koko ajan kiertueella ollessamme. Hän oli pahempi kuin minä Emilyn kanssa.
Puhelin tuuttasi ja tuuttasi, mutta kukaan ei vastannut. Juuri kun olin lopettamassa Liam vastasi.
"Niall missä HELVETISSÄ oot?!", oli ensimmäiset sanat mitkä kuulin Liamin suusta, kunnes puhelin otettiin hänen kädestään ja se siirtyi kädestä käteen ja kaikki yrittivät sanoa sanottavansa.
"Voitteko pliis rauhottua? Oon sairaalassa ja Emily nukkuu", sihahdin puhelimeen.
Linjan toisessa päässä tuli hiljaista.
"Mitä on tapahtunut?", kuulin Paulin rauhallisen äänen kysyvän.
Selitin kaiken juurtajaksain ja yritin pitää itseni koossa, etten alkaisi itkeä. Pari kertaa minun piti köhiä, jottei ääneni murtuisi, mutta sain kaiken sanomisen arvoisen sanottua ilman sen suurempaa takkuilua. Taas linja hiljeni. Tiesin, ettei kenelläkään olisi mitään valittamista: Liam ja Louis olisivat tehneet saman jos kyseessä olisi ollu El tai Dani. Zayn olisi myöskin lähtenyt rakkaansa perään, jos hänellä sellainen olisi. Tai mistä sitä tietää, hän on ollut puhelimellaan aika paljon kiertueen aikana. Harry on ollut pitkään jo sinkkuna, joten uskoisin hänen tekevän niinkuin minä, mutta ei hänestä koskaan tiedä.
"Voinko ottaa Emilyn mukaan kiertueen loppuun asti?", kysyin yllättäen.
Ajatus oli tullut mieleeni yht äkkiä ja olisin ikionnellinen, jos saisin viettää enemmän aikaa Emilyn kanssa.
"Enpä usko Niall. Voin kyllä pyytää paria tuttua pitämään häntä silmällä", Paul vastasi.
Innostus loppukiertueesta lopahti saman tien. Tottakai viihdyin poikien kanssa, mutta ikävöin Emilyä suunnattomasti.
"Okei, mutta mä meen nyt, musta tuntuu että Emily herää pian", sanoin, jotta pääsisin pois kiusallisesta tilanteesta.
Lopetin puhelun ja päätin tarkistaa twitterini. Silloin muistin sen fanin lentokoneessa. Onneks olin kirjoittanut hänen nimimerkkinsä ylös, muuten en olisi häntä löytänyt. Silmäilin hänen profiiliaan ja se näytti olevan täynnä minusta, pojista ja bändistä kertovia juttuja. Myös uudelleentwiittaukset kaikista päivityksistä sun muista mitä me olimme poikien kanssa laittaneet. Tosi fani. Painoin seuraa nappulaa ja päätin kirjoittaa hänelle viestin Emilystä, niinkun hän oli pyytänyt. Kirjoitin pitkästi mitä oli tapahtunut ja luin sen muutamaan kertaan läpi, ettei siellä ollut kirjoitusvirheitä. Loppuun laitoin myös pyynnön ettei hän julkaisisi viestiä.
Tyttö vastasi hyvin, HYVIN nopeasti. Hän lupasi, ettei kerro viestistä kenellekkään ja kiitti seuraamisesta. Pian tuli uusi viesti, missä hän pahoitteli Emilyä ja kysyi hänen twitteriään. Kerroin sen ja hän kävi seuraamassa Emilyä. Siitä se sitten lähti juttelimme twitterissä jonkin aikaa, kunnes Emily alkoi availla silmiään. Sainoin Mirandalle Emilyn olevan hereillä, joten pistäisin puhelimen pois. Ja niin teinkin.
Nousin tuolilta ylös ja pistin puhelimen pöydälle Emilyn sängyn viereen. Kun hän huomasin minut, hänen kasvonsa suorastaan kirkastuivat. Hänen hymynsä ylettyi korviin asti ja hänestä huokui hyvää energiaa. En voinut tehdä muuta kuin suudella noita ikävöimiäni huulia.
---
Muista vote ja kommetti :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Eternal Love [In Finnish]
FanficKertoo Emilystä, joka joutuu onnettomuuteen ja hänen elämstään sen jälkeen, sekä ennen sitä. HUOM! Editointi on käynnissä, mutta etenee hitaasti kiireiden takia. Olen kirjoittanut tämän 14/15 vuotiaana, joten älkää tuomitko, yritän saada sen edito...