Rozdział 4

10.8K 379 4
                                    

Muszę przyznać, że chłopaki grają naprawdę dobrze. Nie spodziewałam się tego po nich. Myślałam, że będą grać tandetne pioseneczki, a tu proszę taka niespodzianka. Nawet podoba mi się ta muzyka. Ale i tak jestem wierną fanka moich ukochanych zespołów. Bębnię paznokciami o oparcie fotela,
czekając na koniec piosenki.
- I co, podoba ci się? - pyta Mike po skończonym utworze.
- Nie jesteście źli - mówię obojętnie. Calum szczerzy się jak idiota.
- A właśnie, miałam zapytać. Jak wy w ogóle się nazywacie?
- 5 seconds of summer - mówi dumny Luke. Unoszę brew.
- A czyli to wy, występujecie w tą sobotę, prawda? - pytam zainteresowana.
- Tak, to my, przyjdziesz? - pyta Mike z oczami szczeniaczka.
- Mikey wiesz, że te oczka na mnie nie działają - mówię.
- No proszę przyjdź - Calum patrzy na mnie błagalnie.
- No, nie wiem - kręcę głową.
- Po występie idziemy do klubu - mówi Ashton. Patrzę przez chwilę na bruneta.
- Okej, w takim razie przyjdę - odpowiadam w końcu i kiwam głową. W sumie to dobra okazja na potańczenie i napicie się. Cal rzuca się ma mnie.
- Złaź bo mi udusisz siostrę - mówi Mike. Chłopak wywraca oczami.
- Dzięki, że się zgodziłaś - Luke się uśmiecha.
- No taa... - przewracam oczami.
- To ze względu na mnie się zgodziła - mówi Ash i uśmiecha się z dołeczkami.
- Nie rób sobie nadziei, zgodziłam się tylko i wyłącznie ze względu na to, że potem idziemy do klubu - oświadczam i podnoszę się z fotela. Kieruję się do kuchni, po drodze słyszę jeszcze cichy głos Asha.
- Napewno - mruczy pod nosem. Gdy przechodzę obok bruneta, czochram go po włosach. Są miękkie w dotyku.
- Napewno Loczek, napewno - powtarzam i opuszczam piwnicę. Mama z Arthurem wracają pod wieczór, dlatego pomogam w robieniu kolacji, na której zostają również chłopcy. Wydają się naprawdę mili, chciałabym żeby im się udało. Choćby ze względu na Mike, w końcu teraz to mój brat. Po kolacji udaję się do pokoju i biorę prysznic, po czym kładę się na łóżku i odpalam laptopa. Po chwili odnajduję nazywę zespołu w wyszukiwarce i zagłębiam się w ich historię.

Black Strong || IrwinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz