Rozdział 18

6K 275 3
                                    

Budzę się gdy czuję, że ręce Loczka są oplątane wokół mojej talii, a główa leży na moich piersiach. Nie, no tego już za wiele. Spycham Ashtona nie patrząc na to czy się obudzi i udaję się do łazienki. Wykonuje poranną toaletę po czym wracam do pokoju. Ashton śpi w najlepsze, więc przebieram sie i udaję na siłownię. Po kilku ćwiczeniach idę do kuchnii i robię sobie kanapki (przy okazji robiąc też dla Asha). Zjadam posiłek po czym kieruję się do mojego pokoju. Widząc, że Irwin dalej śpi postanawiam to wykorzystać. Siadam okrakiem na chłopaku, opieram dłonie po obu stronach jego głowy i pochylam się.
- Ashton - mruczę mu do ucha.
Brunet jęczy coś od nosem, ale nie otwiera oczu. Podnoszę jedną brew i jeszcze raz pochylam się na chłopakiem. Zaczynam składać delikatne całusy na klatce piersiowej Lokersa i wędruje nimi coraz wyżej, aż docieram do szczęki.
- Jak zaraz się nie obudzisz, to zwalę cię z łóżka - mówię głośno.
Ashton otwiera oczy, zamyka i po chwili znowu otwiera.
- Sky? - pyta z poranną chrypką. Dlaczego on ma taki seksowny głos?
- Dokładnie to Scarlett Julia Black, jeśli o to chodzi - mówię i patrzę mu w oczy.
- Co ja .. znaczy co ty robisz? - pyta, patrząc na mnie.
- Właśnie cię budziłam, ale byłeś bardzoo oporny - zaskakuję z Irwina i podchodzę do biurka - tu masz swoje ubrania - wskazuję na krzesło.
- Tak właściwie to dlaczego tu jestem? - patrzy zdezorientowany.
- Wczoraj byłeś na imprezie i uchlałeś się do tego stopnia, że - tu robię cudzysłów w powietrzu - "nie mogłeś tlafić do domku swego" - opowiadam, wzruszając ramionami.
- Mmm.. przepraszam za to wszystko i dziękuję bo przypuszczam, że to ty mnie tu przytaszczyłaś - mówi i drapie się nerwowo po karku. Jest słodki gdy to robi. Boże o czym ja myślę.
- No lekki to ty nie jesteś - przyznaje - ale teraz wstawaj bo zrobiłam ci kanapki - mówię, pokazując na jedzenie.
- Dziękuje dobroduszna kobieto - mówi i całuje mnie w policzek, na co robi mi się goraco. Irwin kieruję się do łazienki. Czy mi się wydaje czy ja się zarumieniłam?

Ten rozdział dedykuję dla 5sos_xoxo Dziękuję za wsparcie w formie komentarzy i gwiazdek :)

Black Strong || IrwinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz