51

970 50 17
                                    

"Uvv. Uha." Baş parmağımı Biraz daha alta kaydırdım.

"Çok... Büyük."

"Büyük olan ne?" Scott yanıma geldi. Daha sonra telefondan baktığım dövme resimlerini ona da gösterdim.

"Bir çılgınlık yapalım mı?" Scott sırıttı.

"Ne?"

"Dövme yaptıralım." Scott'a gülümsedim. O da gülümsedi ve üstündeki ince hırkayı çıkardı. Oha.. Baklavalara bak.

"Bak." Diyip sol kolundaki iki şerit dövmesini gösterdi ve yanıma oturdu. Ben de kucağına kurulum ve kolunu incelemeye başladım. İşaret ve orta parmağımı iki şeridin üzerinde gezdirdim.

"Anlamı ne?"

"Bilmiyorum. Parmaklarımla yaptığım bir şey."

"Ben de dövme istiyorum."

"Hadi o zaman Derek'e gidelim."

"Ne Derek'i?"

"Benim bu dövmemi o yaptı. Dövme yapan bir yerde yaptırdım ilk başta ama o hemen geçti."

>>>
"Hayır. Kesinlikle olmaz. Reddediyorum!"

"Derek plizz."

"Hayır."

"Nolur?"

"Hayır."

"Taam anladım ben seni Derek öliyim ben dövmesizlikten. Scott'ta olsun bende olmasın. Tamam öliyim ben." Diyip kenardaki bıçağı boğazıma dayadım. Derek yavaş adımlarla karşıma geçti. Ve Ali Rıza Baba gibi konuştu.

"Sakin ol ve o bıçağı yere bırak evlat."

>>>
"Oldu." Sağ elimin işaret parmağındaki kurt dövmesini bakıp gülümsedim.

"Tenks beybi." Diyip Derek'e öpücük attım.

"Güzel oldu Lottie." Breaden'e sırıttım.

"Kim beğendi de?"

"Kim yaptı da?" Derek elindeki makineyi yerine koydu.

"Lottie'nin bu yersiz egosunun nereden geldiği bir kez daha ispatlanmış oldu.." Scott sanki duymayacakmışım gibi fısıldadı.

"Hey!" (Derek'le aynı anda bağırırlar.)

>>>
"Şimdi sevgilim, bana güzel bir poz ver." Scott elindeki telefonunun arka kamerasını açtı. Karşına geçtim ve sağ elimi havaya kaldırıp, yüzümü değişik bir şekle soktum. (Multi) Çilink sesini duyunca da kendimi koltuğa devirdim.

>>>
"Scott'la çok çılgın bir şey yaptık." Parmağımdaki dövmeyi kızlara gösterdim. Malia ıslık çaldı.

"Güzel olmuş da, keşke Alfa olduğunu bu kadar belli etmeseydin." Allison'a omuz silktim.

"Kim anlar ki?"

"Doğru ama ne biliyim.."

"Herneyse. Derse girelim geç kalacağız." Dedi Lydia. Ofladım. Daha sonra yürümeye başladık.

Koridora geçtiğimiz sırada adımın fısıldanmasını duydum. Kafamı sesin geldiği yere çevirdiğimde Aiden'ı gördüm. Kafasıyla temizlik odasını işaret edip, "Önemli." Diye fısıldadı.

"Kızlar siz gidin ben geliyorum."

"Tamam." Allison gülümsedi. Çok sempatik bir kız ya. Ben de gülümsedim. Aiden ortalıkta gözükmüyordu. Derin bir nefes verdim ve temizlik odasına girdim ve kapıyı ardından hızlıca kapattım.

Alpha WomenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin