57

890 37 47
                                    

"Aiden, Ethan ve Derek ise şu anda Derek'in ailesinden kalma üzerinde üç sarmal bulunan ve içinde annesinin tırnakları olan bir kutuyu alabilmek için Oni'lerle dolayısıyla Stiles'la savaşıyorlar." Diyerek cümlesini bitirdi Allison.

"Ne?" Diye fısıldadım. "Biz şu anda okulun içindeyken onlar sadece birkaç adım ötemizdeler ve biz onlara yardım etmiyoruz, öyle mi? Siz galiba işin ciddiyetini kavrayamamışsınız beyler." Sözlerimi tamamladıktan sonra koşarak okulun büyük kolidorunda koşmaya başladım. Sesler geliyordu. Kılıç sesleri, kükreme sesleri..

Koşarak okulun kapısından çıktım.

"AİDEN!" Acı sesi duyunca olduğum yerde durdum. Gözlerim refleks olarak büyüdü, koşarak seslerin geldiği yere gittim.

Aiden, karnındaki kılıcı çıkardı, ardından Oni'ler kayboldu.

"AİDEN!" Bağırıp, koşarak yanlarına gittim ve başını dizlerime koydum. Gözlerimden düşen yaşlara aldırmayıp, ellerimi yüzünün yanlarına koydum. Ethan koşarak yanıma geldi. Her yerim siyah sıvı olmuştu ama önemli değildi.

"Senin de canın benim kadar yanıyor mu?" Aiden, sessizce Ethan'a bu kelimeleri fısıldadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Senin de canın benim kadar yanıyor mu?" Aiden, sessizce Ethan'a bu kelimeleri fısıldadı. Ethan başıyla onayladı, o da göz yaşlarını tutamıyordu. Bunun üzerine kendimi daha fazla tutamayıp, gözyaşlarımı serbest bıraktım.

"Sorun değil, sorun değil. Lottie iyi adamlardan olduğuma asla inanmayacaktı zaten." Göz yaşlarım, Aiden'in yüzünü ıslatınca hemen sildim ve dudaklarına minik bir öpücük bıraktım. Hafifçe gülümsedi. Dudaklarım simsiyah olmuştu.

"İnanıyorum, lütfen. Lütfen böyle konuşma." Fısıldayıp, dudaklarına bir öpücük daha bıraktım. "Sen her zaman benim kurtarıcım oldun. Bana baba oldun, abi oldun, en önemlisi benim ilk aşkım oldun."

"Seni seviyorum."

"Ben de, ben de seni seviyorum." Yüzünü okşamaya devam ettim. Göz yaşlarıma engel olamıyordum. Bu cümleyi kaç kez kurduğumu bilmiyordum. Boğazım düğümleniyordu.

"Son bir öpücük?" Sessizce yine fısıldadı. Göz yaşlarımı umursamadan dudaklarımı dudaklarına kapattım. Zorlukla dudaklarını araladı.

O anda hissettim.

Hissettim.

Dudaklarımdaki soğukluğu hissettim.

Aiden artık yoktu.

Elimi eline sardım, dudaklarımı dudaklarından ayırmadan haykırarak ağlamaya devam ettim.

******

Kendimi hissetmiyordum.

Aklımda son sözleri yankılanıyordu.

Dudaklarımda, ellerimde halen izi vardı, siyah sıvı vardı.

Beni Aiden'den ayıramamışlardı. Yaklaşık olarak, bilmiyorum. Belki de saatlerce aynı pozisyonda kalmıştık. Nasıl ayırdıklarını ben de hatırlamıyordum.

O benim babamdı, beni her türlü beladan korurdu.

O benim abimdi, başıma ne zaman bir iş açsam ilk o koşardı.

O benim ilk aşkımdı.

Boş hissediyorum, hatta hissetmiyorum bile.

Ben sadece Aiden'i kaybetmemiştim ki..

Ethan'ı da kaybetmiştim..

Babamı kaybetmiştim..

Abimi kaybetmiştim..

İlk aşkımı kaybetmiştim..

Çocukluğumu kaybetmiştim..

Kendimi kaybetmiştim..

Bir gündür kesintisiz ağlıyordum.

Ethan ortalara yok.

Derek artık benden nefret ediyor.

Liam, Aiden'a bu kadar değer vermeme bozulmuş gibiydi.

Allison, Lydia ve Malia nerelerde, bilmiyordum.

Isaac de yoktu.

Stiles desen, zaten artık karşı tarafımızda.

Scott, sürüyü tekrar toparlamaya çalışıyordu.

Ve benim yanımda sadece Peter vardı, hani şu kötü Peter, kalpsiz Peter..

Bir gündür, kesintisiz benimle ilgileniyordu.

Sadece beni kollarının altına almıştı, ama bu benim için önemliydi.

Yeterliydi.

Sadece ihtiyacım olan, benim buydu.

Hiçbir şey söylemeden, kendimi perişan etmememi söylemeyen birisi.

Sadece beni kanatları altına alacak birisi.

Kendimi çok boktan hissediyordum.

Ölmek istiyordum.

Aklımda son sözleri dolanıp duruyordu. Meğer içine attığı ne kadar çok şey varmış..

Keşke Liam yerine onunla çıksaydım, keşke son zamanlarını mutlu geçirmesini sağlasaydım.

Keşke onlar orada savaşırken, ben okulda olmasaydım.

Keşke ben ölseydim..

Yazarken ağladığım bir bölüm oldu ve kendimi iyi hissetmiyorum. Aiden'i çok seviyordum. Ama öldü. Biliyorsunuz, her kitapta olmadığı gibi bu kitapta da her şey mükemmel gidemezdi. Bu arada bir de ss koydum. Teen Wolf Replikleri adlı sayfadan alıntıdır, ss'de de belli zaten. Multideki fan made ile okuyun, sizden rica ediyorum. Neyse, fazla konuşmak istemiyorum. Yorumlarınızda bana belirtirsiniz nasıl bir bölüm olduğunu. İyi okumalar.

Alpha WomenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin