Myöhemmin samana päivänä:
Louis:- Otatteko te täältä jotain ? kysyin ja nykäisin kaapin auki.
Valtava pullokokoelma avautui eteeni, tässä menisi kyllä ikuisuus. Vaikka olen autolla liikenteessä voin ottaa ehkä hiukan. Ties vaikka jäisimme tänne yöksi, mikä on ihan hyvä ratkaisu, sillä ulkona ei ole mikään kovin kaunis sää.
- Mulle siitä vihreestä pullosta ! Harry huudahti.
Nappasin pienen vihreän pullon ja katsoin muita odottavasti. Tiesin kyllä, että Sandra tai Liam eivät juo ollenkaan.
- Mäkin voin ottaa sitä, Niall sanoi varovaisesti.
Nyökkäsin ja otin itselleni saman, vaikken tiennyt sen sisällöstä mitään.
- Pelataanko jotain ? Sandra kysyi.
- Semmonen peli jossa sitten saadaan Niall juoksemaan boksereissaan tonne ulos, Liam sanoi ja läpsytti käsiään samalla yhteen.
- Mitä ? Ei taas, Niall huokaisi.
Sandra katsoi minua ihmeissään. Ilmeisesti minun tulisi avata asiaa hänelle hieman...
- Siis, aina kun ollaan pelattu jotain, niin Niall on saatu juoksemaan ulkona pelkissä alusvaatteissa ja poikkeuksia ei oo tulossa, sen pitää tapahtua aina, naurahdin ja avasin pulloni samalla.
- Jösses, Sandra huokaisi.
- Totuutta & tehtävää, Harry huudahti.
( alisaaww , kiitos ideasta 🙈)- Mikäs siinä, pullolla ? Liam kysyi ja heitti samalla sohvatyynyjä lattialle.
- Käy, vastaimme kuorossa.
Liam kiiruhti keittiöön ja sillä aikaa me muut heitimme itsemme lattialle tyynyjen päälle. Pian Liam saapui tyhjän limsapullon kanssa ja istuutui viereeni lattialle.
- Mä aloitan ! Harry huudahti ja pyöräytti pulloa vinhasti.
Se kieri hetken ympyrää ja pysähtyi yllätäen minun kohdalleni.
- Okei Tomlinson, totuus vai tehtävä ? Sandra kysyi ja katsoi minua tuolla ihanalla katseellaan.
- Tehtävä, vastasin hymyillen.
- Hae meille pizzaa, Niall sanoi.
Katsoin muita ja he nyökyttelivät.
- Ette oo tosissanne ? naurahdin.
He katsoivat minua totisesti.
- Hyvä on, mä meen ! huudahdin ja kipusin lattialta pystyyn.
- Mee kävellen, et autolla, Liam sanoi ja otti auton avaimet itselleen.
Hymähdin ja lähdin talsimaan ulos. Olisi pitänyt valita totuus.
Sandra:
- Mä voin pyöräyttää Louisin puolesta, huudahdin ja tartuin pulloon.
Se kieri aikansa ja pysähtyi taas yllättäen, tällä kertaa Harryn kohdalle.
- Totuus, niin ei tarvi lähtee hakemaan teille kaupasta mitään, hän sanoi ja joi huikan samalla pullostaan.
- Mitäs me keksitään, Niall hihkaisi.
- Otetaan tälläinen perinteinen, kerro meistä jokaisesta yksi hyvä asia, Liam sanoi.
- Sä oot sellainen järkevä, hän sanoi Liamille.
Harryn katse vaelsi minussa.
- Söpö.
YOU ARE READING
Muuttumaton | Louis Tomlinson FanFiction in Finnish |
FanfictionTarina, joka sisältää surua, iloa, rakkautta, kaipausta, pelkoa & vihaa. Tarina, joka sisältää kaikki draaman ainekset. Hyppää siis mukaan Louisin ja Sandran seikkailulle. "Kaikki kommentit ovat tervetulleita ❤️"