joke

436 51 2
                                    

Tämä on aivan naurettavaa. Mies otti ja lähti. Ei vastaa puhelimeeen. Ei yhtikäs mitään.
Nyt en kestä tälläistä pelleilyä, lähdetään, valehdellaan ja häivytään jäljettömiin. En ymmärrä.

Kävelin omituisen muotoista ympyrää olohuoneessa ja mietin tätä maailmaa ja sitä ihmistä.
Kuka tekee näin ? Huokaisin ja yritin rauhoittua, mutta eihän siitä tullut yhtikäs mitään. Jos hänelle on sattunut jotain kauheaa. Ei, en vain kestä. Saan kohta hermoromahduksen.
Heittäydyin pitkälleni sohvalle ja tuijotin harmaata kattoa. Kappas, tuokin väri viestittää vain harmia ja murhetta. Ilkkuu minulle. Samoin seinät, jotka ovat valkoiset. Ei mitään järkeä, tämä huusholli on niin tympeä. Nyt minua alkaa lopullisesti ärsyttämään. Haluan värikkäät seinät, vaikkapa pinkit. Tai sateenkaria joiden yli pomppii yksisarvisia. Jotain värikästä. Nyt, kun katselen tarkemmin ympärilleni tämä muistuttaa enemmän hautausmaata kuin olohuonetta. Tuumailin hetken paikoillani mutta kipitin makuuhuoneeseen, josta otin tabletin mukaan. Nyt uutta väriä elämään.

Selailin tuntikausia erilaisia nettisivuja ja lopulta olin tyytyväinen lopputulokseen.
Uusi sohva, joka on kylläkin harmaa. Paljon värikkäitä tyynyjä, sinisiä, vihreitä, punaisia ja oransseja. Vaalean siniset verhot ja samanvärinen matto. Seiniin vaaleahko tausta, mutta sekaan tulee myös joitain värikkäitä kuvioita, esimerkiksi palloja. Hieman sekoa mutta värikästä. Juuri nyt kaipaan väriä elämään.

Puhelimeni pärähti pöydällä ja ruudulle ilmestyi viesti.

Viesti henkilöltä Louis 💕
Kohta siellä

Jaahas. Herra meinaa ilmaantua paikalle. Saa kyllä olla sitten hyvä selitys. Laitoin tabletin sivuun ja jäin odottamaan kädet puuskassa häntä eteiseen.

Eikä mennyt kauaakaan, kun hän ilmaantui paikalle, hymyillen tietysti. Hymyllähän kaikki selviää.

- Sori, hän sanoi ja riisui samalla kenkiään

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Sori, hän sanoi ja riisui samalla kenkiään.

Tuhahdin.

- Sori ? Mä odotin sua täällä ties kuinka kauan, sain oikeesti melkeen hermoromahduksen. Ja sä sitten sanot vaan "sori".

- Mistä sä sait edes kuulla ? hän kysyi ja kaivoi jotain repustaan.

- Elina ja Niall, sanoin lyhyesti ja Louis taisi ymmärtää tilanteen.

- Mulla on sulle hyvä selitys, oikeesti. Mennään ensin istumaan, hän sanoi ja ohjasi minut kädestä pitäen sohvalle.

- Antaa palaa, sain sanottua mahdollisimman totisesti.

- Okei, ensin mä olin oikeesti menossa musahommiin. Noh, odottelin kentällä varmaan pari tuntia, pyörin ympäriinsä ja nolasin itseni täysin. Soitin sitten Harrylle ja meinasin kyllä räjähtää noloudesta. Vasta ensi viikolla lähdetään. Noh, menin sitten takaisin autolle ja kappas. Sellainen pieni soma lappunen ilmaantui tuulilasiini. Parkkisakko. Sitten lähdin ajelemaan kohti kotia ja pysähdyin vähän ostoksilla. Kiertelin keskustaa ympäriinsä ja lopulta tajusin hukanneeni autoni. En muistanut mihin sen jätin. Siinä menikin sitten loppupäivä, hän sanoi naama punaisena.

Muuttumaton | Louis Tomlinson FanFiction in Finnish |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz