Louis:
- Okei ! Nyt muodostetaa ne joukkueet ! huudahdin.
Kukaan ei huomannut sitä.
Liam ja Niall painivat nurmella, maanantaipaini on siis tehnyt paluun. Harry näytti Sandralle miten palloa tulee potkaista, oikea kulma ja potkun voimakkuus ovat tärkeitä.- Pojaaaat ! karjahdin.
Samassa Niall ja Liam kääntyivät katsomaan minua ja Harry lopetti sepityksensä.
- Hyvä ! Joukkueet, miten jaetaan ? sanoin ja katsoin jokaista vuorotellen.
- Niall ja Liam erilleen ! Harry huudahti ja sysäsi samalla heidät eripuolille viivaa.
- Ja sinä ja Sandra sitten kanssa ! Liam täydensi.
Sandra kipitti Nialin luokse ja minä Liamin.
- Mä voin sitten aina vaihtaa puolessa välissä, Harry sanoi ja potkaisi pallon samalla korkealle ilmaan.
- Mennään ! Niall huudahti ja lähti rynnistämään kohti palloa.
Hän sai sen hyvin haltuun ja lähti kuljettamaan sitä kohti meidän maaliamme. Yritin estää, mutta ennen kuin ehdin tehdä mitään omia kikkojani, pallo komeili jo verkon sisässä.
- Hahahhaa ! Niall huudahti ja läpsäisi Sandran kanssa käsiään yhteen.
- Me viedään vielä tää, vai mitä Liam ? kysyin.
Liam viipotti jo kentän toisessa päässä ja heilutti käsisään vimmatusti. Eihän hän kuullut mitään mitä sanoin, mutta potkaisin pallon suoraan kohti Liamia. Harrykin pelasi tämän ajan meidän puolellamme ja hän olikin Nialin kimpussa. Hän piti Nialleria tiukassa otteessaan niin, ettei hän pystynyt liikkumaan minnekkään. Sandra lähti puolustamaan maaliaan, mutta sain hänet pian kiinni ja kiisin ohi. Selvästi edes osa taidoistani on tallella. Liam viipotti jo pallon kanssa maalin edessä mutta tietysti hän potkaisi ohi, oikein komeasti.
- LIAM ! huudahdin.
- Toi lintu häiritsi ! hän sanoi ja viittoi ylös päin.
- Siellä mitään lintuja ole kun ollaan sisällä ! Harry huusi.
- Surkee vale ! naurahdin ja juoksin pallon perään.
Tunnin kuluttua
Louis:Tämä maali ratkaisee, kumpi voittaa. Ja rangaistus tulee olemaan aivan hirveä.
Minä ja Liam, vastaan Niall, Harry ja Sandra. Pallo keskellä kenttää, kaikki ovat hyvin vakavina. Peli on 7-7, tämä ratkaisee.- Mennään ! Liam huudahti ja vetäisi minut mukaansa.
Päästimme suistamme mitä kummallisempia sotahuutoja juoksumme aikana. Ja Niall tippui heti pelistä, hän rysähti nurmelle nauraen kurkku suorana. Hyvä, enää kaksi vastaan kaksi.
Potkaisin pallon Liamille ja hän jatkoi matkaansa kohti maalia oikean laidan turvin. Harry syöksähti Liamin tielle ja siinä samassa he olivat molemmat pitkin pituuttaan nurmella, nauraen tietysti.
- Liam ! Älä huoli mä hoidan tän ! huudahdin ja jatkoin matkaani kohti puolustusta hoitavaa Sandraa. Pitäisikö antaa periksi ? Njah, ei !
Potkaisin pallon Sandran pään yli ja samassa verkko heilui tämän takana.
- VOITTO ! VOITTO ! karjuin ja kaappasin samalla Sandran syliini.
- Hehe ! Nyt te saatte rangaistuksen ! Liam huudahti ja pinkaisi luokseni.
Sandra katsoi minua epäluuloisesti. En minä nyt mitään kovin kauheaa voinut keksiä, hänen takiaan. Mutta jotain pientä hupia.
- Tossa yläkerrassa on uima-allas, Liam kuiskasi korvaani.
Nyökkäsin hänelle ja lähdimme vetämään häviäjiä allasta kohti.
Kipusimme kapeat portaat ylös ja rymysimme oven kanssa hetken, Liamilla on tänne avain, joten emme me ihan laittomuuksiin sortuneet.- Häviäjät, teinä hyppäisin jo ! huudahdin ja tyrkkäsin Nialin veteen.
Kuului kaamea karjahdus ja valtava hyökyaalto kun Nialler läsähti veteen. Harry hyppäsi samantien pommilla hänen peräänsä, kunnon roiskeiden saattelemena. Sandra katsoi minua kummissaan mutta hän myös nauroi, mikä on hyvä merkki. Tarrasin hänestä pehmeästi kiinni ja aloin kuskata tuota naurusta rimpuilevaa neitiä
kohti allasta. Reunalla menetin tasapainoni ja jysähdin itsekkin veteen, kuulin Sandran naurun myöskin veden alla. Liam hirnui itse ainoana kuivana jäsenenä, muttei hänkään kauaa pysynyt kuivana kun vedin hänet altaasen, Nialin naurun saattelemena.Kommenttia kiitos 😁😉 ja lukukertoja/voteja on tullut ihan valtavasti ! Tack ! 💗
ESTÁS LEYENDO
Muuttumaton | Louis Tomlinson FanFiction in Finnish |
FanficTarina, joka sisältää surua, iloa, rakkautta, kaipausta, pelkoa & vihaa. Tarina, joka sisältää kaikki draaman ainekset. Hyppää siis mukaan Louisin ja Sandran seikkailulle. "Kaikki kommentit ovat tervetulleita ❤️"