4.rész

2.9K 190 5
                                    

Harry Styles

Miután elhagytuk a szobámat, az igazgatói irodába vittek. Louis ijedten nézett rám, mire én aprót bólintottam jelzezve, hogy minden rendben lesz.

Átkaroltam a derekát és úgy sétáltunk egészen az irodáig. Mikor beléptünk rögtön lesokkolt a látvány. Az igazgató egy korombeli lányt tapogatott, a lány pedig a nevét nyögdécselte. Aha, eltanácsolták a pasit szexuális dolog miatt, mi? Pff. Mikor meglátott minket ellökte magátol a lányt, aki leesett a földre. Kuncogva néztük végig a jelenetet és közelebb húztam magamboz Lout, aki furcsa pillantást vetett rám.

- Ms. Sarahnak szüksége van egy szobára. Mivel nincs elég szobánk, ezért Sara Harry szobájába fog költözni és Harry Louiséba, mivel ilyen nagyon jó barátok vagytok.- mindketten megkönnyebbülten felsóhajtottunk és ekkor megcsapott a felismerés. AKKOR MINDEN NAPOMAT LOUVAL FOGOM TÖLTENI. Látni fogom mindig amikor felébred és lefekszik, és néha talán kileshetem fürdés közben. ~3...2....1~ Micsoda? Nem vagyok én buzi! Fúj!
-Harry, ha itt vagy még a Földön...-mondt a bácsi.- Igyekezhetnél átpakolni.- bólintottam, elköszöntünk és elhagytuk a helyet.
Másfél óra múlva már a cuccaim Louis szo.., vagyis a szobánkba voltak. Elégedetten néztem körbe a szobán és a szemem megakadt az ágyon. Louis látta, hogy mit nézek és megszólalt.

-Aludj csak az ágyon, én alszom majd a földön.- halványan elmosolyodott.

-Meg a francokat Lou, nem fogsz a földön aludni, el fogunk férni azon az ágyon mindketten, megoldjuk.- Bólintott és elmksolyodott.

Mindketten elmentünk lefürdeni. Bevallom, kikukucskáltam Louist vetkőzés közben, de szerencsére nem vette észre. Basszus olyan kerek feneke van! Lefeküdtem az ágyra, ezek után Lou pedig szorosan mellém. Elragadott a hév, állánál fogva közelebb húztam magamhoz és megcsókoltam. Visszacsókolt, de nem mondott semmit.
-Jó éjt Loui.- odabújt hozzám és így aludtunk el.

Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now