2.6 rész

869 68 13
                                    

Harry Styles

-Szia Hazza.-ugrott a nyakamba és adott egy puszit az arcomra amit viszonoztam.

-Eleanor, hát te? Itt? Hogyan?-kérdeztem megszeppenve.

-Te teljesen megváltoztál El úristen.

-Te teljesen megváltoztál El úristen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Egyszerűen gyönyörű vagy.-mondtam kacéran és megpusziltam a szája sarkát. Rákacsintottam és elővettem a telefonomat.

-Írd be a számod a telómba, mivel csak a régi számod van meg.- mondtam neki mire bólintott. Beírta és visszaadta.

-És, most van valakid?-kérdeztem kíváncsian, mire rám kapta a tekintetét.

-Öh.. izé..most..nincs. De mi van Louval? Ő hogy van?- dadogta mire megnőtt a mosolyom.

-Ilyen szexi lánynak nincsen pasija? Ő lényegtelen, már a múlté.-haraptam be a számat és közelebb húztam magamhoz a fenekénél fogva. (Mivel már kijött a pultból.)

-Hol laksz?-suttogtam a fülébe, mire kirázta a hideg.

-Road street 22.

-Nyolcra ott vagyok, cica.- haraptam bele a fülébe és elköszöntem tőle. Siettem vissza a buszba és mosolyogva bújtam oda Tina mellé.

-Harry, gyere.-szólt Liam mire nagy nehezen kikeltem és elindultunk a hotel felé.( mármint a busszal).

-Igen, tessék?- ültem le Niall mellé.

-Harry, figyu ez így nem állapot. Amióta Louis nincs, azóta tiszta kettyós van. Minden második csajt vagy pasit megdugsz. Nem engedem, hogy Eleanort is megfektesd és elhagyd. És gondolj már másra is, ne csak magadra. Hogy fog jönni a bandának, hogy téged együtt látnak Eleanorral miközben Briana a barátnőd. Tináról még nem beszéltem. Teljes mértékben elhanyagolod és nem foglalkozol vele. Harry, hatalmas nagy pofáraesés lesz ebből.- oktatott ki Liam és a többiek helyeslően bólogattak.

-Ez az én életem, azt csinálok amit akarok és akkor dugok meg akárkit amikor akarok. Nektek ahhoz nincs közötök, ha lefekszek Eleanorral. Pont. Örülnék neki, ha támogatnátok és nem állandóan cseszegetnétek. És ha tudni akarjátok, este megdugom Eleanort. És Tinát hagyd ki ebből az egészből. - csattantam fel és éreztem ahogy megáll a busz. Tinát felkeltettem és indultunk a közös nyaralónk felé.

-Figyu kicsim, tudom, hogy az utóbbi időben nem tudtunk sokat együtt lenni és én mindig rohanok valahova, de egy napot még kérek tőled. Megígérem, amint visszajöttem, az összes időt együtt fogjuk tölteni. Oké hercegnő?-mondtam neki, mire bólintott egyet és elrohant a játszószobájába. Megbeszéltem Laraval, a bébiszitterrel, hogy holnap jövök addig vigyázzon Tinára. Felkaptam a kocsikulcsot és elindultam a kocsihoz. Elvezettem oda ahova El mondta és megálltam a ház előtt. Igaz, hogy még csak hét tizenhat van, de biztos nem bánja, hogy előbb jövök. Megrántottam a vállam és bekopogtam az ajtón, de nem jött válasz. Megnéztem és nem volt bezárva. Kinyitottam az ajtót és bementem a házba.

-Eleanor?- szóltam de nem jött válasz. Körülnéztem az alsó szinten de nem találtam sehol, felmentem a lépcsőn és meghallottam Eleanor nyögéseit és elmosolyodtam. Biztos bemelegít estére. Benyitottam de amint megláttam Elt bekönnyesedett a szemem és kiszáradt a szám. Sajnos Eleanor nem egyedül volt. Kiesett a telefon a kezemből és éreztem, hogy mindjárt elájulok. Egy szó volt amit ki tudtam nyögni.

-L..L..Lo..Louis?

Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now