18.rész

2K 128 5
                                    

Louis Tomlinson

A délutánomat azzal töltöttem, hogy készülődöm. Egész végig éreztem Harry pillantását magamon. Amikor szólni akartam neki, hogy készülődjön, pont akkor kezdte el keresni a cuccait. Lefeküdtem az ágyra és elnyomott az álom.

Arra ébredtem, hogy valaki apró puszikat nyom a számra. Ébren voltam, de úgy tettem mintha aludnék. Harry csókolgatta a nyakamat és haladt egyre lejjebb. Nehezen tudtam visszafogni magam, hogy ne túrjak bele a hajába. Ráült a csípőmre és elkezdett csikizni. Felnevettem és Hazza megörült.

-Nagyon rossz színész vagy.- elnevette magát és arcon puszilt.

-Naa nem is, igenis hihető volt!-megrázta a fejét és megcsókolt. Heves csókolózásunkat a csengő zavarta meg. Hazz szomorúan felsóhajtott és felállt. Ráugrottam a hátára és rátettem a fejemet a vállára. Felkuncogott aminek nagyon örültem.

Mikor odaértünk az ajtóhoz Harry megpuszilt, és ajtót nyitott. A látvány annyira cuki volt. Liam és Niall egymás kezét fogták és úgy csókolóztak. Gyorsan elővettem a telefonomat és csináltam egy képet.
Harry megköszörülte a torkát és a két fiú elvált egymástól. Mindketten pirulva néztek minket.

-Ő...izé..csak csak...mi öhm...b..beszélgettünk.- dadogta Liam

-Ez esetben Loui- fordult felém- beszélgetnünk kellene már.- Elnevettem magamat és megpusziltam az arcát. Hazza lebiggyeztette a száját.

-Késöbb, manó- suttogtam és Harry elmosolyodott.

-Na gyertek már- mondta Niall. Gyorsan felkaptuk a kabátunkat és elindultunk a kocsi felé.

-Amúgy, hova megyünk?- kérdezte Harry.

-Titok.- mondta Niall és Liam egyszerre.

-De nemár, ne szórakozzatok velem.- szenvedett szerelmem.

-Gyere ide, manó.- mosolyodtam el, mire odabújt hozzám és az út további részében játszottam a hajával.

Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now