28.rész

1.1K 96 9
                                    

Gemma Styles

2 hónappal ezelőtt volt egy buli Harrynél. Nem emlékszem nagyon a történtekre, de azt tudom, hogy lefeküdtem valakivel. Szégyen, nem szégyen, ez van sajnos! 

Délután ittam éppen a kávémat és egyik pillanatról a másikra eszembe jutott az illető neve/kinézete. Fénysebességgel rohantam legjobb barátom házához. Nem érdekelt semmi, kivágtam az ajtó, ami amúgy nem volt bezárva...

-Niall beszélnünk kell, terhes vagyok.- Kezdtem el sírni. Kisebb sokkot kaptam amikor megláttam Harryt. Kurva életbe... Harry kezéből kiesett Tina egyik játéka.

-MIVAAAANNN??!!-ordított fel. Mind a négyen kikerekedett szemekkel néztek rám.

-Harry, figyelj meg tudom magyarázni!-nyeltem egy nagyot.

-Ő ki?-kérdezte Louis

-Harry nővére vagyok.

-GEMMA?!!-aprót bólintottam.

-Róla beszéltél olyan sokat?- kérdezte Louis nagyokat pislogva.

-Ne. Most. Louis.-szótagolta Harry.

-Gemma, megkérdezhetném, hogy mégis hogy a francba lehetsz terhes amikor még pasid sincs?!-kérdezte idegesen. -És mégis mi a faszt keresel Niallnál?

-Én..Én...-néztem Niallra. Odajött hozzám, megfogta a kezem.

-Gemm, ki a gyerek apja?-kérdezte kedvesen. Lehajtott fejjel szólaltam volna meg, de egy lökést éreztem meg hátulról.

-Vanessa, mit keresel te itt?- kérdezte Liam kétségbeesetten.

-Liam terhes vagyok tőled.- Niall lesokkolva nézett rá.

-Mégis ki vagy te?-kérdezte eltorzult arccal.

-Ja, velem csal téged, amióta együtt vagytok.- mondta vállat vonva, ki mire Niall mereven bámult maga elé.

-Mi a fasz van itt?- akadt ki Harry és ránézett Louisra. - Véletlenül te nem vagy terhes?- kérdezte mire Louis elkuncogta magát. -Még nem.- suttogta és Hazz egy pillanatra elmosolyodott, de hamar visszaváltott komolyra. 

-Liam, ez igaz?- kérdezte  Niall. Liam csak lehajtott fejjel motyogott.

-Sajnálom.- Niall Megfogta a kezem és  felvitt a szobába. Ledőlt az ágyra és befogta a fülét. 

-Gemm, ez nekem túl sok mára, gyere ide.- húzott magához és megölelt. Odabújtam hozzá és mélyen beszívtam az illatát. 

-Örülök, hogy legalább te itt vagy nekem.-puszilta meg a fejemet. Állandó kopogást hallottunk. 

-Nem engeded be?-kérdeztem Liamra utalva.

-Nem akarok vele beszélni.-vont vállat vonva, lazának mutatkozott, de tudtam, belülről tombol.

-Gemma?-mosolyodott el halványan.

-Hm?- néztem fel kék szemeire.

-Ki a gyerek apja?- kérdezte.

-Tudni szeretnéd?

-Persze.-mosolyodott el. -Hiszen te vagy a legjobb barátom.- nagyot nyeltem és becsuktam a szememet. Remélem nem utál meg.

-Te vagy a gyerek apja.

Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now