Harry Styles
Hogy az az átkozott Niall. Mennyire utálom. Még jó hogy utálom...vele vesztette el a pasim a szüzességét. És még akkor is megzavar amikor kefélünk. Nem hiszem el. Louis azonnal felpattant és magára kapkodta a ruháit.
-Nemár most mi a baja? Elfogyott a kaja?-kérdeztem nyafogva, mire Louis komoly arccal rámnézett.
-Valami baj van, különben nem hívott volna fel.- ráncolta a homlokát - Asszem' .-megrázta a fejét és én is elkezdtem felöltözni.
-Mi lesz Tinával?- kérdeztem
-Mi lenne? Hát jön velünk!- ezzel felment az emeletre. Feltápászkodtam és éreztem, hogy megrezzen valami a seggemnél. Jött egy üzenetem egy ismeretlen számtól. megnyitottam a képet és majdnem elhánytam magam. Egy női test volt melltartóban és egy tangában. A feje nem volt rajta, de valahonnan ismerős volt ez nekem. Ez biztosan nem Abby lesz mert ismerem az egész testét. Ez hasonlít talán..talán Eleanorra? Bár nem biztos, még nem is láttam ruha nélkül, meg amúgy is, honnan tudná ő a számomat? Na mindegy. Gyorsan kitöröltem a képet és Louis megjelent a lépcső előtt.
-Mehetünk?- kérdezte.
-Nekem 8.- vontam meg a vállam
-Na, bébi, ne legyél már ennyire durci.- odajött és adott egy puszit a számra. Megharapta a fülemet és belesuttogta:
-Amúgy, nem is tudom, talán lehet szó arról az x-faktorról.-elmosolyodtam és rácsaptam a seggére. Ezaaaz. -Na, de most induljunk!-vette elő a kocsikulcsot és elindultunk. Negyed órán belül megérkeztünk és bekopogtattunk az ajtón. Pár másodpercen belül kinyílt az ajtó és Liam fogadott minket.
-Sziasztok! Gyertek be.- Louis biccentett és sietős mozdulatokkal kezdett menni.
-Szia Li!- szólaltam meg mire megölelt. -Valami baj van?-kérdeztem és jóformán majdnemhogycsak belökött. Louis már letette Tinát, aki a kanapén ülve nézte a Duck tévét. Louis idegesen dobolt a lábával és pillanatokon belül megjelent Niall. Odarohant Louishoz és megölelte. Bosszús szemmel néztem rájuk. Basszus ezt nem hiszem el! Louisnak hogy esne, ha itt ölelkeznék Kevinnel vagy Abbyvel? Tököm tele van ezzel a szöszi gyerekkel.
-Mondjad már mivan? Mi a francért kellett idejönnünk, baszd meg?- kérdeztem kicsit élesen. Louis szúrós szemekkel nézett rám.
-Ü...Ü..Üljetek le.- tettük ahogy kérte és leültünk.
-Na??-kérdeztem türelmetlenül.
-Nyuszi...Nyuszi elszökött.- kezdett el bömbölni mire bennem felment a pumpa.
-MIVAN?-üvöltöttem - Komolyan azért kellett idejönni, megszakítani a gyönyörű estémet, mert holmi nyúl elszökött?- keltem ki magamból mire Niall elsírta magát.
-Harry, hogy lehetsz ilyen?- nézett rám Louis. -Niallnak egy macskája van nem egy nyula.-rázta meg a fejét értetlenül.
-Egy macskának Nyuszi nevet adni?- értetlenkedtem, mire Lou megvonta a vállát. Niall odadörgölőzött Louihoz. Mérges lettem és kimentem a házból. Leültem a ház elötti padra és elővettem a cigimet. Elég régen cigiztem már, még Louis előtt. Na mindegy. Leszarom. Rágyújtottam és néztem az elszálló füstöt. Eszembe jutott, hogy mennyi fájdalmat okozhattam Louisnak amikor együtt voltam Abbyvel. Fogalmam sincs, hogy mi miatt kattantam be. Talán átléptem a tinikorba..vagy mittomén' . Hallottam az ajtó nyikorgását és valaki leült mellém. Egy kezet éreztem a hátamon és simogatni kezdett. Oldalra pillantottam és Louis meredten bámult előre.
-Harry, ugye tudod,hogy szeretlek.- hajolt közelebb és megcsókolt. Beleült az ölembe és beletúrt a hajamba. Belenyögtem a csókba ebben a pillanatban valaki megkocogtatta a vállam. Na megint.
-Hé srácok, mit csináltok?
YOU ARE READING
Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETT
RandomLouis és Harry egy árvaházban élnek és legjobb barátok. Egy nap Harry eltávolodik Louistól és Louis rájön, hogy szereti Harryt. Amikor el akarja mondani neki, Harry kigúnyolja és "megutálja". Louist adoptálják és egy búcsúlevelet hagy Harrynek... ||...