Louis Tomlinson
De jó volt rosszalkodni, rég volt már ehhez hasonló. Igazából most már nem lehet a ház minden egyes pontján dugni, de se baj! Sokkal jobban örülök, hogy van egy pici lányom. Furcsának találtam Harry viselkedését, még kételkedtem abba, hogy szeret. Nagyon is bebizonyította, hogy szeret. Furcsa lesz az élet még egy kicsi csöppséggel az oldalunkon.
Ma úgy döntöttünk elmegyünk játszóházba. Tina éppen valami labdagödörbe volt amikor valaki megkocogtatta Harry vállát, amit a szemem sarkából láttam. Hátrafordultam és azt hittem elájulok. Abby ott állt Harry mögött és a kezét fogta egy tíz év körüli fiúnak.
-Harry, nyusziiii de rég láttalak.-hajolt oda szájon csókóli Harryt, (!?) mire én megállítottam.
-Mégis mit képzelsz magadról te szajha?-ráncoltam össze homlokom.
-Jaaj, háát sziaa Loui!-
-Ne becézgesd! Takarodj a francba!- szólt neki Harry. Elment Tináért, mire a lány megsértődve, bosszús szemekkel rám nézett.
-Ezt még nagyon megkeserülöd Tomlinson, kurvára megkeserülöd.-rápillantott Tinára és gúnyosan elmosolyodott.-Cuki kislány. Mi is a neve?
-Milyen undorító egy nőszemély vagy! Guszustalan paraszt!-mondta, mire felnevetett. Fordult volna meg amikor is egy pasi odament hozzá és lesmárolta. Méghozzá nem is akárki. Faszom ki van már. Lefagytam. Harry visszajött és sokkot kapott. Kevin és Abby smároltak és egymást tapizták.
-Ez már vicc a köbön. Undorító. Nem szégyenlitek magatokat, hogy egy gyerek játszóház közepén gusztustalankodjatok?- szólalt meg Harry
-Inkább te meg se szólalj buzikám.-mondta Kevin. Harry felhúzta a szemöldökét és meredten nézett rá. -Parancsolsz?
-Jól hallottad. BUZIII-kiabálta el magát Kevin
-Na ide figyelj. Én szívből szeretem Louist 15 éves korom óta. Soha nem szerettem senkit se jobban mint őt.-Kacsintott rám Tina pedig durcis fejjel nézett rá.-Nyugi kincsem, apuci szeret.- Megpuszilta a fejét és Tina elmosolyodott. -Ami meg téged illet, kedves Kevin Cooper. Nem én csaltalak meg. Mégh...- nem tudta végigmondani mert Kevin lefogta kezével a száját.
-Fúj vidd onnan az Abby-s kezedet!- fintorodtam el és leütöttem a kezét.
-NEM ÉN CSALTALAK MEG BAZDMEG. HÁROM PASIVAL SZEXELTÉL CSOPORTOSAN TE HÍMRINGYÓ GUSZTUSTALAN FÉREG.- ordította el magát Harry mire Tina elkuncogta magát. Nem lehet, hogy értette. Az rémisztő lenne. Uram atyám, kegyelmezz! De sajnos a többi szülő értette és finoman kitessékeltek minket a játszóházból. És ki is tiltottak.
-Kössz, te pöcs. Innen is kitiltottak miattad.-nézett rá Harry Kevinre.
-Ami meg téged illet, Abby-pillantott rá a lányra.-Soha nem foglak szeretni, te egy büdös ribanc vagy. Soha nem is szerettelek. Csak dugásra kellettél. Jó nagy ribanc voltál akkor is. Nem is értem miért nyúltam hozzád. Fúj. A közelünkbe, vagy a lányom közelébe ne mert jönni még egyszer, megértetted?- kiabálta. Abby hevesen bólogatott és elbőgte magát. Na...megint.
-Gyere bébi.-fogta meg a kezem és indultunk haza
-Azta Hazza, nem semmi vagy!- csodálkoztam el.
-Nehogy már az én hibám legyen, hogy két elbaszott exem van!-nevette el magát.
-Több exed nem is lesz!- mosolyodtam el és megpusziltam.
-Az biztos!- csókolt meg. Sikítást hallottam ami egyre közelebb jött. Megszeppenve és megijedve néztem előre. Eleanor rohant felénk és azonnal felkapta Tinát.
-Úristenem nagyon nagyoon cuki vagy. Igeeen Eleanor néni szeret téged igeeen cukiikaa vaaagy.- körbecsókolta Tinát mire mosolyogva néztem rá. Még körülbelül fél órát gügyögött neki, mire feltűnt neki, hogy itt vagyunk.
-Hahó, El, mi is itt vagyunk.-néztünk rá.
-Ó, az most kit érdekel.- játszadozott tovább Tináva. Tina hevesen kacagott és néha megpuszilta Eleanort.
-Amúgy, mióta is van nektek gyereketek?- adta vissza a bébit.
-Úgy egy napja- mosolyodtam el.
-Majd hétfőn mindent elmesélek.-nyugtattam meg Elt.
-Mi a neve?-kíváncsiskodott.
-Tina Barbara Styles.-mondta Harry büszkén
-De cuki neve van.- mosolyodott el.
-Na Loui találozunk hétfőn, puszii.- puszilt meg mindhármunkat Elly és egy kicsit elidőzött Tinával. Távolodó alakját figyeltük, mire Harry megszólalt:
-Hogy bírod ki ennek a csajnak a nyávogós hangját?-kérdezte felhúzott orral.
-Hát néha kicsit idegesítő, de már megszoktam.- nevettem el magam.
Egy fél óra elteltével haza is értünk és lepakoltuk a cuccokat. -Eléggé furcsa volt ez a nap, nem gondolod?-kérdeztem Harryt.
-Hát az biztos, hogy nem szokványos napunk volt.-mosolyodott el és magához húzott.
-Miért mondtad Kevinnek, hogy innen is kitiltottak?-kérdeztem
-Egyszer elmentünk bulizni és kitalált egy történetet, hogy valaki megerőszakolta a vécében. Én elhittem és megvertem egy ártatlan embert akire rámutatott. Kiderült, hogy Kevin hazudott és kitiltottak az egyik kedvenc helyemről. De most ezt hagyjuk.-
-Sajnálom bébi.-mondtam neki, megnyaltam az ajkait és megmarkolta a fenekem.
-Az a kerek segged, ah- megnyalta az ajkait és puszilgatni kezdte a nyakam. Átkaroltam a nyakát és becsuktam a szemem. Tina húzogatni kezdte a nadrágomat.
-Upsz Hazza!- rám emelte a csodaszép zöld szemeit és elmosolyodott -Még jó, hogy nem érti amit csinálunk.-kuncogtam el maga, mire Tina megszólalt
-Puszi én isz.-felemeltem és két oldalról megpusziltuk. Örömében tapsikolt és mindkettőnket megölelt.
-Szejet apa!-összenéztünk, elmosolyodtunk és még egyszer megpusziltuk.
-Mi is szeretünk kicsi lány.-dobtam neki egy puszit és elvittük fürdeni.
YOU ARE READING
Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETT
RandomLouis és Harry egy árvaházban élnek és legjobb barátok. Egy nap Harry eltávolodik Louistól és Louis rájön, hogy szereti Harryt. Amikor el akarja mondani neki, Harry kigúnyolja és "megutálja". Louist adoptálják és egy búcsúlevelet hagy Harrynek... ||...