Louis TomlinsonMegbassza a kurva élet. Kibaszott urológushoz kell mennem. Éves vizsgálat, bla bla bla. Lottie fogta magát és csak úgy beiratott. De mi jogon? Mindegy legalább előbb túl leszek rajta. Ma délelőtt 11-re kell mennem. Én akartam 10-re menni de elvileg előttem van valami nagy híresség akinek súlyosabb a panasza.
Áá baszki 10.37 van indulnom kéne. Nagyot sóhajtva kaptam magamra valami Adidas cipőt és indultam a kórházba, persze kocsival. Kb. olyan 10 perc múlva oda is értem és mentem egyenesen a váróterembe, de amint megláttam egy göndör hajzuhatagot és egy fekete tüsi hajat megfagyott az ereimben a vér és inkább megálltam az ajtó előtt. Szerencsére nem vettek észre hála Istennek. Túl kíváncsi voltam és hallgatózni kezdtem.
-Zayn én meg fogok halni, én nem akarok meghalni, még túl fiatal vagyok.- mondta Harry. Miről beszél ez?
-Mit mondtak bent baszki mesélj már!-idegeskedett Z. Engem is kezdett csapkodni az ideg, hogy miért beszél Harry hercegnő ilyeneket.
-A..a..azt mondta az öreg fickó, hogy van egy..egy cs..cs..cso..csomó a ..- és itt nem fejezte be a mondatot mivel elkezdett sírni. MIVAAN?!!
-Harry baszd meg mondd már érthetően mert kurvára nem értem és kibaszottul felidegesedtem.- mondta Zayn kicsit hangosabban a kelleténél.
-Zayn, nekem, nekem h..hererákom v..van.-sírta el magát. Kb olyan 10 percen keresztül meredten bámultam magam elé, Z szintúgy és egyszer csak megszólalt.
-M..Mivan? Ez..ez biztos? Vagy ez hogy? Mitől?-kérdezte sírva. Nekem se kellett sok én is elbőgtem magam. Rák.
Egyből anya jutott eszembe, persze ő nem emiatt halt meg, de akkor is.-Most megyek ultrahangra és vérvételre olyan egy óra múlva, elvileg öröklődött és genetikailag ilyen vagyok. És az orvos szerint ez 99%-ban biztos. Azt mondta még,-és itt megállt és a következő szavakat suttogta. -eléggé későn vettem észre, szóval nem biztos, hogy gyógyítható. Kérlek Zayn, ne mond el senkinek se, főleg Louis ne tudja meg. Nincs szükségem a sajnálatára.
Nekem nem kellett több, túl sok információ volt ez most egyszerre.
-Ha..Harry. n...nee- nyöszörögtem és elsötétült minden.
**
Mikor felébredtem egy fehér szobában voltam és véleményem szerint még mindig a kórházban. Körbenéztem a szobába és megláttam őt.
-Ne Harry, ne hagyj itt kérlek. Mondd, hogy csak ez egy kegyetlen vicc.-sírtam fel, mire felkapta a fejét.
-Louis.- suttogta és odarohant megölelni.
-Ez...ez igaz?-kérdeztem tőle szipogva.
Lenézett a földre és egy aprót bólintott. Nem akartam már erről beszélni, mivel már félig haldokoltam, ezért témát váltottam.-H..Hány óra van?
-Délután három.- mondta Harry halványan mosolyogva. Ekkor belépett egy idős bácsi és rám nézett.
-Mr. Tomlinson, minden rendben?-kérdezte tőlem.
-I..Igen persze, köszönöm.
-Rendben, Mr. Styles, beszélnünk kell, meg vannak a vérvétel és az ultrahang eredményei.- mondta, ekkor becsuktam a szemem.
-Mondjam a barátja előtt, vagy inkább négyszemközt?-kérdezte.
-Ő nem a...- itt elhallgatott és folytatta.-kérem most mondja, már úgyis mindegy.
-Rendben. Diagnosztizáltuk a betegséget, és sajnálattal közlöm, hogy önnek 100 százalékosan hererákja van. Nos, ez egy igen ritka betegség, körülbelül a férfiak 1 százalékának van ilyen betegségük. Sajnos nem észlelte időben a betegséget, így 40%-ban élheti csak túl. Ez esetben van egy úgynevezett BEP kezelés van, amit többé-kevésbé ajánlok. Ennek a kezelésnek vannak mellékhatásai. 100% hajhullás, ami később minden esetre újra nő. Késői mellékhatás a kéz és lábzsibbadás. A késői halláskárosodás kivédése céljából fontos, hogy a beteg kerülje a hangos zenehallgatást kemoterápia alatt. A megmaradt ép here, átveszi a másik here funkcióját, legtöbbször meg is nő (ez utóbbi tompa fájdalommal járhat), így a betegek szexuális életét nem befolyásolja a daganatos here elvesztése. Egy hét múlva indul a terápia, ami két három hónapon keresztül tart. A túlélési lehetőség körülbelül 30-40%. Van valami kérdése?
-Azt hiszem nem.- mondta Harry.
-Akkor én az engedelmükkel távoznék is, mivel vár rám egy fontos műtét. Viszont látásra.-ezzel becsukta maga mögött az ajtót és elment.
Ránéztem Harryre akinek folytak a könnyek az arcán. Én fel sem fogtam amit a doktor mondott én még leragadtam annál a résznél hogy nem sok esélye van túlélni.
-Én nem...nem akarlak elveszíteni.- Szipogtam sírva Harrynek. Nagyot nyelt és ölelésbe húzott.
-Nem lesz semmi baj, minden rendben lesz.- mondta suttogva.
-Harry.- néztem a szemébe, ami vörös színben pompázott. -Sajnálom.- megfogtam az állánál fogva és lágyan megcsókoltam. Először meglepődött, de pár másodperc elteltével visszacsókolt és átdugta a nyelvét.
Meg fogok halni nélküled.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETT
DiversosLouis és Harry egy árvaházban élnek és legjobb barátok. Egy nap Harry eltávolodik Louistól és Louis rájön, hogy szereti Harryt. Amikor el akarja mondani neki, Harry kigúnyolja és "megutálja". Louist adoptálják és egy búcsúlevelet hagy Harrynek... ||...