9.rész

2.5K 175 3
                                    

Louis Tomlinson

Visszatérve a képre, Harry pont puszit akart adni a pofimra én akkor megfordultam és szájrapuszi lett a vége.

Elkuncogtam magam és elnyomott az álom. A telefonom csörgése keltett fel. A főnököm hívott és mondta, hogy azonnal be kell mennem mivel a munkatársam az utolsó pillanatba szabit vett ki.

Gyorsan megsimogattam Rexet és elköszöntem tőle. Amint beértem a moziba gyorsan átöltöztem és leültem a helyemre.

Másfél óra múlva üres volt a mozi, így volt egy kis szabadidőm. Eleanorral beszélgettem, aki a legjobb barátom. Ő mindent tudott a múltamról.

Éppen mesélt a barátjáról amikor valaki bejött az ajtón. Mondtam, hogy majd én kiszolgálom. A férfi egy másik fickóval volt és éppen csókolóztak. Az arcukat nem láttam.Sóhajtottam egyet és gondoltam milyen szerencsések, hogy boldogok lehetnek együtt.

Elővettem a telefonomat és nézegettem a közös képeimet Harryvel. Eleanornak elmeséltem, hogy egyszer Harry megcsókolt. Kicsit túl hangosan mondhattam, mert a két férfi abbahagyta a nyálcserét és az egyik elkezdett futni felém. Értetlenül néztem Elre aki a szája elé kapta a kezét. Megált elöttem a férfi és amikor rápillantottam elsápadtam és egy szó se jött ki a számon.

-LOUIS?!- kérdezte.

Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now