13.rész

2.2K 145 7
                                    

Harry Styles

-És ha meglátlak mégegyszer Harry vagy a lakás közelébe, esküszöm egyesével tépem ki a maradék hajadat is és még mást is levágok.

Néztett a lány mellére. Abby sikítva rohant ki a lakásból

-Abby, állj meg!- kiáltott Lou, ami engem is meglepett.

A lány visszasétált Louishoz. Loui barátságosan rámosolygott

-A kurva boxert, te ribanc.-Abby gyorsan levette magáról, felöltözött sikítva és sírva hagyta el a lakásomat. Odamentem Louihoz, aki a kanapén ülve figyelt engem. Beleültem az ölébe lovaglóülésbe.

- Azt hiszem el kéne ezt égetni.- sóhajtott.

-Azt a mindenit bébike.- néztem a fél méteres levágott hajra
-ez aztán nem semmi.- kuncogott és megszólalt.

-Ami az enyém, az az enyém.- rámkacsintott én pedig elpirultam.

Micsoda én elpirulni? Pff hova süllyedt a világ...

Megfogtam a tarkóját, közelebb húztam és megcsókoltam.

Belemarkolt a fenekembe én pedig a nyakát keztem el csókolgatni. A füle mögött jártam szívni kezdtem és hangos nyögés hagyta el a a száját.

-Megvagy Tomlinson.-
Suttogtam fülébe és mégjobban megszívtam azt a területet.

Levettem a pólóját és sóhajtózi kezdett mikor mozgatni kezdtem csípőmet. Hátradöntötte a fejét, az egyik melbimbóját szopni kezdtem. Haladtam lefelé, mikor v vonalához elértem kezdtem volna kigombolni a nadrágját, amikor valaki megszólalt.

-Hé srácok, ti mit csináltok? És te ki vagy?- felnéztem és megláttam Liamot és Niallt. Bosszúsan néztem rájuk.

-Haló? Nem kéne kopogni ember, nem látjátok, hogy mit csinálunk?- néztem rájuk mérgesen és hirtelen leesett egy dolog.

-Basszátok meg, hogy jöttetek be?!-kérdeztem felháborodva.

- Haver, tárva-nyitva van az ajtó, de ne most dugjatok már, ráértek. Inkább csapassunk egy bulit.

Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now