Liam Payne
Hogyazaa... Nem hiszem el, ez a csaj. Pont most kellett idejönnie. Nem ért volna rá mondjuk jövőhéten. És még bejelenti, hogy terhes tőlem. Egész éjjel kopogtam Niallékhoz, de nem engedtek be. Próbáltam vele beszélni, de nem sikerült. Hajnalba kijött, hogy hagyjam abba a kopogást, mert zavarja Gemmát. Így elmentem aludni. Reggel mentem kávét csinálni. Amikor a konyha előtt jártam, hallottam egy igen furcsa beszélgetést.
-Nem haragszol Ni?- kérdezte Gemma.
-Dehogy haragszom baba, örülök, hogy tőled van az első gyermekem.- Tessék?? Szóval Niall a gyerek apja? De mégis hogyan? Mikor?? A hangok alapján hallottam, hogy csókolóznak. Bekukucskáltam a kicsi résen és láttam, hogy Niall Gemma hasát simogatja.
-MI A FASZ??!-hallottam meg Harold hangját. Itt volt mögöttem?
-Gemma, te terhes vagy ettől a gyerektől?-kérdezte ingerülten és rámutatott Niallra. Gemma bólintott egyet és a földet pásztázta.
-Na idefigyelj haver.- mondta Harry Niallnak, akit pólójánál fogva felemelt. -Nem elég, hogy át kellett jönnöm ide a pasimmal meg a gyerekemmel, azért mert a te idióta macskád elszökött, de még teherbe ejted a nővéremet és ez most derül ki? Együtt voltál Louissal és veled vesztette el a szüzességet, igazán bögyömbe léptél ezzel gyerek.- emelte fel az öklét, hogy megüsse Niallt, amikor Lou villámgyorsan elszaladt mellettem és egy alsógatyában rácsimpaszkodott Harryre.
-Ne bébi, ne csináld ezt, meg fogod bánni.- suttogott még valamit, amit nem hallottam és Hazz letette Niallt. Gemma odarohant és megölelte. Ezt a meghitt pillanatot valaki megzavarta.
-Liaaamm-nyávogta a fülembe. Mi van már faszom??
-Mivan?- kérdeztem flegmán.
-Jajj hát ne legyél ilyen, hisz a gyereked anyja vagyok.-felsóhajtottam.- Kéne egy kis pénz, tudod, gyerekruhára meg ilyenek, blablabla.- Elment mellőlem és elővett egy doboz cigit és egy üveg sört. Elkezdte szívni a cigit és nagyokat kortyolt.
-Már bocs, de úgy tudom egy terhes nőnek nem kéne ilyeneket inni, se szívni.-mondta Louis
-Mer'?- kérdezte Vanessa.
-Mer' terhes vagy.-ráncolta szemöldökét.
-Én nem vagyok terhes.-rántott vállat. MIVAN??
-Szórakozol velem?- akadtam ki.
-Ja nem, csak azt hittem, adsz pénzt ha ezt mondom.-vont vállat.
-Milyen nagyszerű ötlet...-morogta Harry.
-Takarodj innen Vanessa.- mondtam idegesen.
-Mi? Miért?- ez. idióta.
-Soha többé nem akarlak látni.-mondtam. Felállt, elsétált mellettem. Végigsimított a kezemen és elment a házból.
-Azt hiszem mi megyünk, ugye szerelmem?-kérdezte Lou és megfogta Harry kezét. Elköszöntek tőlünk és odamentek Gemmához.
-Ha itt végeztél gyere át, beszélnünk kell, jó?-kérdezte Hazza kedvesen. Bólintott a lány és megpuszilta őket. Elmentek Tinát felkelteni.
-Öhm, én megyek fürdeni.- Most veszem észre, hogy Niall pólója van rajta. Sóhajtottam, Gemma megpuszilta Niallt és elhagyta a konyhát.
-Figyelj Liam....-nyelt egyet.
-Ne, Niall, mindent tudok. Sajnálom, tudom, hogy mindent elrontottam. Csak egyszerűen furcsa volt nekem ez az egész párkapcsolatosdi. Előtted csak egy éjszakás kalandjaim voltam és nekem ez az egész nagyon furi volt. Úgy érzem nekem még nem való egy kapcsolat, talán egyszer felnövök erre a feladatra. Ne haragudj Niall. Azt hiszem Niamnak vége.- mondtam ki mire Niall felállt és megölelt.
-Nem csak te vagy a hibás Liam, én is megcsaltalak, sajnálom. így jobb lesz mindkettőnknek. De szeretném, ha barátok maradnánk.-nézett rám halványan elmosolyodva.
-Rendben Niall, köszönöm.- szorosan ölelésbe vontam új barátomat.
YOU ARE READING
Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETT
RandomLouis és Harry egy árvaházban élnek és legjobb barátok. Egy nap Harry eltávolodik Louistól és Louis rájön, hogy szereti Harryt. Amikor el akarja mondani neki, Harry kigúnyolja és "megutálja". Louist adoptálják és egy búcsúlevelet hagy Harrynek... ||...