27.rész

1.3K 98 2
                                    

Louis Tomlinson

Reggel azonnal felpattantam az ágyból, amikor megéreztem Harry kezét az alsómba. 

-Mi a szart csinálsz basszus?!- haraptam bele ajkamba.

-Visszakaptad bébi.-kacsintott rám.

-És ezzel mégis mit csináljak bassza meg?- mutattam meredező farkamra.

-Szeretnéd, hogy segítsek?- vigyorodott el perverzül. Vállat vontam egy hatalmas lépéssel átszelte a kettőnk közt lévő távolságot. 

-Egy feltétellel!-suttogta a fülembe.

-Mi volna az?-kérdeztem

-Gyere le és Liam elmondja.- mosolyodott el. 

-Szórakozol velem???- löktem előre a csípőmet, mire az Hazza ágyékához ért.

-Oké oké, de ígérd meg, hogy nem fogsz kiakadni.-térdelt le elém és lehúzta a boxert. Hazz felnyögött a látványra és ajkait a cerkámra helyezte.

-Ne..nehem .... ígér..ígérem.- végighúzta nyelvét az egész hosszomon és szép lassan engedett ki a szájából.

-Tessék bébi?- nézett rám ártatlan arccal.

-Mármint, persze cica, megígérem.-bólintottam és előrelöktem a fejét. Folytasd csak, folytasd csak, basszus!

Harry befejezte a dolgát és ahogy kérte, lementünk a nappaliba, ahol Niall és Liam játszott Tiával. Elmosolyodtam a látványon és megfogtam Harry kezét. 

-Hahó.-törtem meg ezt az idilli pillanatot. Liam rám nézett és köhintett.

-Üljetek le.- mosolyodott el. Tettük amit kért.

-Szóval, arról lenne szó, hogy- itt megállt egy pillanatra és végignézett a társaságon -tudjátok van ez a X-faktor, mind a négyen tök faszán éneklünk. Szóval arra gondoltunk Harryvel, hogy mi lenne, ha beneveznénk. És mivel Harry önfejű-nézett rá.-Benevezett mindannyiunkat. Most jött a levél, hogy jövő hónapban lesz a meghallgatás.- fejezte be monológját mire  ránéztem Harryre.

-Harry.-szűrtem ki fogaim közül.

-Azt mondtad, nem fogsz kiakadni.- húzta be a fejét és nyelt egy nagyot. Felálltam elé, megfogtam a karját és felhúztam. Olyan fejjel nézett rám,kicsit elbizonytalanodtam, de azért komor arccal néztem. Megfogtam az arcát erősen és ertőteljesen lesmároltam. Meglepődve  csókolt vissza. Mikor elváltunk értetlen fejet vágott.

-Ezt nem teljese értem.- mondta mire elmosolyodtam.

-Mindig is énekes akartam lenni.- vontam vállat.

-Dehát, én ezt még indig nem értem! Te olyan kiszámíthatatlan vagy. Dehát multkor..-ráncolta homlokát.

-Tudooood,az úgy volt, hogy túl kanos voltam és azt akartam, hogy megdugj.- suttogtam a szájára és elpirultam.

-Hééé.- fogta be Liam Tina fülét.- Ne előtte.- mondta -és ne elöttünk.- mosolyodott el. Hazza elkuncogta magát, magához húzott és megcsókolt. Ekkor kivágódott a bejárati ajtó.   

Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now