26.rész

1.3K 99 8
                                    


Harry Styles

Na csessze meg ki jött meg?...

-Louiiii.- puszilta meg Louist és egy szoros ölelésbe vonta.

-Hazzieee.- puszilt meg. Most vagy beképzeltem vagy tényleg a szám sarkát puszilta meg?! Úristen.. Ez de gusztustalan.

-Eleanor, hát te?- kérdezte Louis

-Csak erre sétáltam és megláttam, hogy itt ültök.- mosolygott a lány. Milyen érdekes, hogy ő mindig arra sétálgat amerre mi vagyunk...

-Tina?

-Bent van.- válaszoltam röviden.

-Harry milyen jól nézel ki!- villantott egy 1000 wattos mosolyt. Szemöldök ráncolva néztem rá.

-Öhm, kösz.- rákulcsoltam az ujjaimat Louiséra mire Eleanor nyikkantott egyet.

-Minden rendben, El?- kérdezte a szerelmem.

-Olyan egyedül vagyok.- nyávogta. Csodálkozol baszdmeg? Olyan a hangod mint egy  beteg macskának. Ergo nézz magadra.

Louis mondani akart valamit, mire kimondhatta volna gyorsan megcsókoltam. Sejtettem mit akar mondani, Isten ments, hogy behívja ezt a csajt. Louis pirulva visszacsókolt.

-Kedves Eleanor, nekünk most mennünk kell, fontos dolgunk van. Szia.- Azzal a lendülettel megfordultam és beviharzottunk a házba. Becsuktam az ajtót és vigyorogva néztem Louisra.

-Ez meg mi volt? Most akartam behívni.- ráncolta össze a homlokát.

-Tudom bébi, tudom.- Simogattam meg alsó ajkát, mire bekapta az ujjam és szopni kezdte. Felnyögtem halkan, mire elkezdte szívni. Becsuktam a szememet és beharaptam az ajkamat.

-Louis, ha nem hagyod abba teherbe sz*lak itt a földön mindenki előtt.- kuncogva nyalt végig ujjamon és kivettem a szájából.

-Mivan, apuci kanos?- állt lábujjhegyre és kérdezte kacéran.- Nemrég dugtunk.-simított végig arcomon és kajánul vigyorgott.

-Liaaaaaaammm-. jött nekem valami hátulról. 

-Cseszd meg én NEM Liam vagyok.-néztem Niallra bosszúsan.

-Ja, bocs azt hittem.-vont vállat.

-Ja persze Liam göndör hajjal, jó nagy idióta vagy.- kinyújtotta a  nyelvét és felment a lépcsőn. Bementünk a nappaliba, ahol Tina már aludt.

-Harry, aludjunk itt léci.- nézett rám Louis kölyökkutya fejjel.

-De Louiiiiis itt lakunk 10 percre.- szenvedtem. 

-Jó, akkor máshogy.- tolt neki a falnak mire meglepődtem -Itt alszunk nyuszi, jó?- markolta meg férfiasságom, mire felnyüszítettem és hevesen bólogattam. Megharapta a fülcimpámat és odasétált Tinához.  Ez nem fair ezt nem hiszem eeel. Dobbantottam a lábammal mint egy gyerek. Hogy lehetek ilyen..aaahh na mindegy, itt alszunk. Odasétáltam Louishoz, hátulról átkaroltam és a fülébe suttogtam:

-Ezt még visszakapod Tomlinson, kurvára visszakapod!-nyúltam be pólója alá.

Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now