Harry Styles
Miután elkészültem, Gemma mondta, hogy szívesen vigyázna Tinára. Apropó Gemma, miután megszületett a kisfiuk Tommy azóta Gemm teljesen hiperaktív és fel alá rohangál állandóan. Igaz,hogy ő nem jött velünk a turnéra, de most ideutazott meglátogatni Niallt és minket.
Felvettem a cipőmet és indultam Niall szobájába (mivel most egy hotelben vagyunk). Kinyitottam az ajtót és majdnem elnevettem magam.
-Szóval Niall! Érjél haza időbe, maximum hajnali egykor gyere haza, de csendben, nehogy felébreszt Tommyt mert kinyírlak. Nincs sok pia és nem iszod tele magad, mert nincs kedvem kimagyarázni téged a sajtónál. Rá se nézel egy csajra se, megértetted?- hadarta Gemma mire Niall kajánúl elmosolyodott. -Se a pasikra!- visította mire elröhögtem magam.
-Ne röhögjél itt Harry ez rád is vonatkozik, kivéve az utolsó két mondat.
-Nyugi Gemm ne legyél már paranoiás, minden rendben lesz és biztos, hogy teleiszom magamat szóval ez csak Niallra vonatkozik.- kacsintottam rá mire megforgatta a szemét.
-Na induljunk Nialler.- mondtam neki ásítva. Elköszönt Gemmátol és a picitől addig én adtam egy puszit Tinának.
-Aztán vigyázz Gemma Nénire és ne csinálj semmi rosszat.- simogattam meg a pofiját.
-Oki apuu. Én mindid jo vadok.-kuncogott. Eszembe jutott amikor hisztis kedvében volt és összekupizta a házat. Hát mit ne mondjak nem mindig jó, azért valljuk be.
Elkuncogtam magam és elindultunk Liam és Zayn keresésére. Benyitottunk Liam szobájába és enyhe sokkot kaptunk. Ott keféltek Zaynel. Szerencsére volt rajtuk takaró.
-ÓÓ baszdmeg!!- sikítozott Niall. Erre felkapták a fejüket és Zayn megszólalt.
-Húzzatok már kiii.- visítozott. Gyorsan elhagytuk a szobát és ránéztem Niallra.
-Ez elég bizarr volt, lol.- elröhögtük magunkat és jöttek le a többiek.
-Na Liam,nem is tudtam, hogy te vagy a domináns.-röhögtem el magam.
-Ha-ha. Nagy poén volt Styles.-gúnyolódott Liam.
-Ó én kíváncsi lennék ki volt nálatok a domináns. Esetleg Louis volt felül és te voltál alul?-mondta gúnyosan. Nyeltem egy nagyot és próbáltam visszatartani a könnyeimet.
-Zayyynn!-ütött bele Liam a vállába. -Hülye vagy???!
-Úristen Harry bocsánat, basszus!- csapta fejen magát Zayn.
-Ne haragudj, nem akartam, véletlen kicsúszott, sajnálom.- hajtotta le a fejét.
-Semmi baj. Megértem, én vagyok a bolond. Viszont most menjünk, elfogy a pia!-mondtam és elindultam a kocsi felé.
YOU ARE READING
Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETT
RandomLouis és Harry egy árvaházban élnek és legjobb barátok. Egy nap Harry eltávolodik Louistól és Louis rájön, hogy szereti Harryt. Amikor el akarja mondani neki, Harry kigúnyolja és "megutálja". Louist adoptálják és egy búcsúlevelet hagy Harrynek... ||...