2.1 rész

1.1K 77 17
                                    

Harry Styles

Két hónap telt el azóta, hogy mi nyertünk az x-faktorban. Igen, mi nyertünk és erre iszonyatosan büszke vagyok. Louis egy ideje elég furcsán viselkedik, aminek nem igazán értem az okát. Például egyik reggel ecseteltem neki, hogyha majd beirathatjuk már jövő szeptemberbe Tinát oviba akkor több időnk lesz egymásra, stb. és nemes egyszerűséggel lehúrrogott, hogy ne magyarázzak itt ilyen dolgokkal kapcsolatban. Tiszta ideges az utóbbi időben és rengeteget sír. Mindig megpróbálom vigasztalni de csak egyfolytában azt hajtogatja, hogy sajnálja és nagyon szeret. Eleve nagy a feszültség, mert már turnét és lemezszerződést ajánlottak nekünk, amit persze elfogadtunk. Nem sok időnk van egymásra Louissal általában dalokat írunk vagy Tinával foglalkozunk. Nem jó ez így, egyre messzebb kerülünk egymástól.

Egyre több lány van aki rajong a One Directionért. Ja igen idő közben nevet kellett adnunk a bandának és ezt a nevet kapta. Zayn és Liam együtt vannak úgy barátság extrákkal. Egy kisebb probléma viszont akadt. Azt mondta a menedzserünk, hogy nem szabad megtudnia senkinek sem hogy úgymond "meleg" a banda, szóval mindenki úgy tudja, hogy mind az öten szinglik vagyunk. Ez mondjuk kimondottan zavar, hogy nem lehetek nyilvánosan együtt a pasimmal.

Boldogan járkáltam a lakásba amikor furcsa hangokat hallottam az egyik ajtó mögül. Benyitottam és Louist láttam meg, ahogy kisírt szemekkel pakol a bőröndjébe. Egyből megváltozott a hangulatom és aggodalmasan odafutottam hozzá. Meg akartam csókolni, de ő elhúzódott. Megfogtam a kezét és kikapta onnan a sajátját. Mi ez Louis? Mit csinálsz?

Éreztem hogy bekönnyesedik a szemem.

-Mit csinálsz Louis? Már nem szeretsz?-erre nem válaszolt, csak kirohant a szobából. Utána rohantam és feltűnt, hogy egy bőröndöt húz maga után. Mi történik? Miért csinálja ezt az egészet? Láttam, hogy veszi a cipőjét.

-Louis mit csinálsz? Válaszolj már! Nem szeretsz már?- folytak le a könnyek az arcomon. Két mondatot mondott amivel összetörte a szívemet.

-Kérdésedben a válaszom. Szakítok veled Harry, soha nem is szerettelek.


Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now