Harry Styles
-Harry, kicsim. Jó reggelt.- halmozott el apró puszikkal Lou.
-Bébi, hahóóó!-úgy tettem mint aki alszik és direkt nem nyitottam ki a szemem. Elkezdte bökdösni az arcom. Mit ne mondjak eléggé zavart, de támadt egy jó ötletem.
-Áá, Louis ÚRISTEN Louis, gyere ide.- ültem fel gyorsan az ágyról mire Lou száját nem éppen egy férfias sikítás hagyta el.
-Jesszus Harry, kiugrik a szívem. Basszus mi a baj?-könnyezett be.
-Ja, semmi.-dőltem vissza az ágyra.
-Te most szórakozol velem? Nem elég, hogy megijesztesz, de még eljátszod, hogy baj van?-mondta visítva.
-Nyugi, Törpilla, gyere ide.-kuncogtam.
-Nem. Nem megyek.-mondta durcásan karbatett kézzel és leült egy székre.
-És ha valami olyat teszek ami neked jó?-nyaltam meg az felső ajkamat.
-Igazán csábító az ajánlat, de el kell, hogy utasítsam. Nem szorulok most ilyenre.
-Ahogy elnézem a gatyádat, nem úgy néz ki.- kacsintott rám.
-Nem.-makacsolta meg magát.
-Hát, jó, ha te nem akarod , hát én nem erőltetem.- ezzel fogtam és lehúztam magamról a takarót. Tuti dolgom lesz. Csak figyelj te makacs Törpilla.
Letoltam a kórházi nacit. Ahogy láttam, Tomlinson nagyot nyelt. Aztán még egyet és még egyet. Megfogtam az alsóm szélét és toltam le, kb. a térdemnél járhattam, amikor egy vágytól csillogó szemű Törpilla jelent meg eőöttem.
-Na jó, te nyertél.-nyögött fel és ráugrott az ágyamra. Letérdelt elém. Éreztem a meleg leheletét a farkamon. Megnyalta a hegyét mire egy jóleső nyögés hagyta el a számat.
Ekkor baszd meg, ekkor.
-Harry. Kelj fel.-szólalt meg Gemma.
-Cica, hallod?-ez Louis, biztos, mivel még simogat is.
-Hallod Harold kelj már fel a kurva életbe is.- visított Gemm.
-Fenn vagyok már, mi van?
Kinyitottam a szem és ott állt előttem Louis, Gemma és egy doktor. Jé, itt még van doki?
-Jó reggelt baba.- csókolt meg Lou. Mosolyogva visszacsókoltam.
-Mióta vagy itt?
-kb olyan 10 perce jöttem.- Mi van? Nemááár, ez egy álom volt😭😭. Benéztem a takaró alá és rá kellett jönnöm, hogy mi a helyzet. Áll mint a cövek..bassza meg.
-Auch.-dünnyögtem magamba mire Lou felkapta a fejét. Levágta mi a bajom. Ilyen, 'már megint fejjel rám nézett, elkuncogta magát, levette a cipőjét és leült közvetlen a lábam közé, hogy ne látszódjon. Megfogta a kezeimet és a hasára tette.
-Köszi.-suttogtam a fülébe, mire elmosolyodott, így apró vonalkáva formálódtak a szemei. Olyan cuki ilyenkor.
-Mr. Styles.-szólalt meg a doki. Ja, hogy ők is itt vannak még? Oops.
-Eljött a nagy nap.
-Arra a nagy napra gondol, doktor úr?- nyeltem egy nagyot. Bólintott.
Érezem, hogy Louis szívdobogása felgyorsul és nehezen veszi a levegőt.
-A műtétet 2 óra múlva hajtjuk végre, hogy legyen ideje felkészülni.
-Rendben köszönöm szépen.-kiment a doki és Gemma leült mellém.
-Messziről látszott, öcsi.- kuncogta el magát és a fejével az ágyékom felé bökött, mire elpirultam, mint egy paradicsom.
-Figyelj Harry. Komolyra véve a szót. Bármi is történjen, én mindig melletted állok és szeretlek te majom.- könnyesedett be a szeme és megölelt.
-Én is nagyon nagyon szeretlek Gemm. Te vagy a leges legjobb nővér a világon.-felzokogott és utoljára adott egy puszit.
-Kint várlak Louis.-mondta Gemma és kiment a szobából. Louis felém fordult és leszállt az ágyról.
-Tudod Harry amikor megismerkedtünk, először nagyon féltem tőled, mivel azt hittem te is olyan vagy mint a többi gonosz gyerek, kinevetsz megversz a termetem és a másságom miatt. Ahogy egyre jobban telt az idő kezdtelek megkedvelni és szeretni. Imádtam minden egyes napot veled tölteni, fogni a hatalmas kezedet az én apró ujjaimmal. Tetszett, hogy kedves vagy és törődsz velem. Soha senki nem foglalkozott velem így és kezdtelek egyre jobban megszeretni, nem csak barátként. Mikor rájöttem arra, hogy igenis meleg vagyok, vagy legalább is Harryszexuális.-itt elkuncogta magát, megfogta a kezemet és elmosolyodtam. Fogalmam se volt mit csinál most, de tetszett. -Szóval amikor rájöttem ezekre megörültem nagyjából és el akartam mondani. A keresésedre indultam de hangokat hallottam az egyik szoba felől így bementem. Megláttalak téged azzal a bányarémmel és egy világ tört össze bennem. Tudtam, hogy te nem fogsz viszont szeretni engem, mivel te heteró vagy. Eltávolodtál tőlem hónapokon át és elköltöztél. Minden napom keserves volt. Minden egyes este álomba sírtam magam és a közös képünket ölelgettem. Mikor egyik nap felébredtem Sarah bejött és közölte velem, hogy adoptáltak. Megörültem neki mivel ez volt az egyetlen esélyem a boldog életre. Hagytam neked egy levelet. Rajtad múlott, hogy elolvasod-e vagy sem.
Mikor évekkel később találkoztunk minden eddig épített kőfal leomlott amikor megláttalak.Boldogan éltünk egy darabig, de kaptam egy levelet, miszerint anyám egy angol hercegnő volt és közöm van a Királyi Családhoz, így vigyáznom kellett Will hercegre. Ezért szakadtam el tőled! Megfenyegettek, hogy megölnek téged, ha nem megyek el. Ezért mondtam azt, amit mondtam! Annyira sajnálom Nem gondoltam komolyan azt amit mondtam. Teljes szívemből szerelmes vagyok Beléd. Soha senkivel nem éreztem olyan jól magam, mint bármikor veled! És most lásd, itt vagyunk együtt egy gyönyörű szép kislánnyal és egy kibontakozó szerelemmel. Nagyon szeretlek téged Harold. Soha sem szerettem mást jobban. Akárki akármit mondott vagy mond neked ami elbolondít mellőlem egy biztos Styles, hogy én örökké szerelmes leszek beléd, és szeretni is foglak a halálomig és az után is. Lehet nem ez a legmegfelelőbb alkalom, de,-patakokban folytak a könnyeim. Louis elengedte a kezem és letérdelt. -Harold Edward Styles, megtisztelsz azzal, hogy elfogadod a bolondos fejemet és hozzám jössz?-Úristen Louis, én én...é..én igen, Lou, boldogan.- felállt mosolyogva az ujjamra húzta a gyűrűt.
-Nagyon szeretlek Louis, még az életemnél is jobban.-mondtam. Felültetett az ágyra beállt a lábaim közé és megcsólolt. Ez nem egy egyszerű csók volt. Tele volt szenvedéjjel, szeretettel és rengeteg érzelemmel. Átkarolta a nyakamat míg én a derekát fogtam és szorosan magamhoz húztam.
Hirtelen elváltam tőle és ránéztem.
-Te Louis, szent Isten, hányadika is van ma?-kérdeztem ijedten, mire elmosolyodott. Közelebb hajolt és az ajkamra suttogta mosolyogva.
-Január 2.
-----
Sziasztok!😊
Uristen olyan gyönyörű befejezés lett volna ez, de még van hátra 2-3 rész. Köszönöm a sok komit és voteot. . Nemsokára vége a könyvnek.😊😕
YOU ARE READING
Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETT
RandomLouis és Harry egy árvaházban élnek és legjobb barátok. Egy nap Harry eltávolodik Louistól és Louis rájön, hogy szereti Harryt. Amikor el akarja mondani neki, Harry kigúnyolja és "megutálja". Louist adoptálják és egy búcsúlevelet hagy Harrynek... ||...