14.rész

2.1K 144 3
                                    

Louis Tomlinson

Azt hittem elsüllyedek szégyenembe. Gyorsan fölvettem pólómat és felálltam. Ránéztem ágyékomra és észrevettem hogy áll a farkam. Ezt Harry is észre vette és mielött Liam es Niall (azt hiszem ez a nevük) meglátták volna, elém állt.

-Srácok, ő itt Louis Tomlinson, a szerelmem.- konferált fel Hazza, mire elpirultam.

Niall oda jött hozzám és bámulta az arcom.

-ÚR ISTENEM HAZZA Ő TÉNYLEG LOUIS TOMLINSON.- szorosan megölelt mire kérdőn néztem rá.

-Ismerlek?- kérdeztem kínosan nevetve.

-Niall Horan vagyok.- még mindig nem értettem, és akkor beugrott

- Niall úgy hiányoztál, mennyire megváltoztál.- megöleltük egymást, Niall megpuszilta az arcomat mire Harry megköszörüte a torkát.

-Oké, elég lesz már, de amúgy is honnan ismeritek ti egymást?-kérdezte mosolyogva. Mindjárt nem fogsz mosolyogni.

- Hát..ő..izé...Niall volt az első barátom.- hajtottam le a fejemet pirulva. Harry megfogta a karomat és magához húzott.

Egy órája beszélgettünk, mikor Liam mondta, hogy felesz, vagy merszezzünk.

- Hát nem tudom haver, hogy jó ötlet ez..- szólalt meg Harry

-Ahhoz több ember kéne.- mondtam. Bár ne mondtam volna...

Liam és Niall összemosolyogtak elnézést kérve elmentek valahova.

Kettesben maradtunk Harryvel egy picit.

- Bébi, mikor jöttél te össze Niallel?- kérdezte

-Hát 2 éve találkoztunk mikor "anya" megparancsolta, hogy menjek el bulizni. Az után összejöttünk és együtt voltunk egy évig.- megpuszilta a homlokomat

-Érzel még valamit iránta?- kérdezte

- Harry én már rég lezártam Niallt és csakis téged szeretlek, plusz, azon kívűl, mondhatni úgy szerettem, mint egy legjob  barátot.- elmosolyodott és apró puszikat adott a számra. Épp ekkor nyitódott ki az ajtó és egy csomó ember jött be piával a kezükbe.

Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now