Harry Styles
-Honnan tudtad?-kérdeztük egyszerre.
-Kezdd te!!-mondtuk egyszerre.
-Bébi hallgass el különben nagy baj lesz!!-még mindig egyszerre...
-Ha nem hagyod abba bedurvulok!!-egyszerre még mindig...
-Majd este cicaa.-kacsintott Louis mire megforgattam a szemem.
-Te rámforgattad a szemed?-kérdezte drámaian. Megvontam a vállam és elmosolyodtam.
-Tacsaa.- mondta Tina. Furán néztünk rá.
-Háááppp.-ugrált tapsikolva.
-Nem igazán értjük kincsem.-guggoltam le. Sóhajtott egyet, úgylátszik megunta.
-Megbatlak.-mondta Tina. Ránk nézett várakozóan. Louisra néztem aki nagyot nyelt.
-Mit mondtál Tina?- néztem rá csodálkozva.
-Háááp.- mosolygott angyalian.
-Nem, az után!- néztem rá szigorúan.
-Ketoooo!!!-mutatta az ujjával is.
-MIVAAAN?-csattantam fel. Totál nem értem. Itt hápog aztán kettőzik...Kuncogva kirohant. Ránézten Loura,aki megvonta a vállát. Tina visszarohant és a kezében egy kicsi vastag könyv volt. Louisnak kikerekedett a szeme és szaporán vette a levegőt.
-T..T..Tina!! Mi a fra..fenét csinálsz csillagom?- kérdezte dadogva.
-Hozd ide apának! Gyere pici!-guggolt le, de Tina kacagva rohant hozzám és adta oda a...Louis naplóját. Elvigyorodtam és kinyitotta a hercegnőm a naplót. Louis leült a kanapéra és két kezével takarta az arcát. Tudta, hogy nem tudja kivenni az én kezemből. Szóval kinyitottam.
Január 3.
Kedves naplóm!
Tegnap találkoztam életem szerelmével. Soha az életbe nem gondoltam volna, hogy viszont látom Harryt. Annyira megörültem. Nem hittem volna, hogy ő is szeret. Ma bejöttem egy kicsit Eleanorhoz, amíg Hazza alszik. Most van hajnali 5. Igazából nem tudtam aludni. Harry olyan 10 körül fog kelni, ha minden igaz. Mikor bejötten El mosolyogva fogadott. Beszélgettünk egy csomót. Azt mondta, hogy egy félős kacsa vagyok amiért nem csókolom meg magamtól Hazzt meg magamtól nem csinálok semmi ilyet. Eljátszottuk, hogy ő Harry én pedig én. Tök jól ment a dolog amíg meg nem szólalt...
Mivaaann?? Decukiii,anyáám.♡ De még is mit mondhatott az a lotyó? Úú baszki Harry, talán lapozni kéne. Gyorsan megtapsoltam magam és lapoztam egyet.
Azt mondta, hogy megbaszlak. Fél órán keresztül úgy röhögtünk, hogy még a könnyünk is kicsorúlt. Gyorsan elköszöntem tőle. Hazamentem és megláttam ruha nélkül. Úristen, mikor vetkőzött le? Vááá. Úgy megbasznám...gondoltam magamban. Elkuncogtam magam és elmentem elintéztem khm valamit... próbáltam halk lenni, de nem voltam annyira... Remélem Hazza nem kelt fel. Gyorsan átöltöztem és befeküdtem mellé. ♥♥♥♥ Életem legszebb napja január 2.♡♥
Olvastam végig és rápillantottam a naptárra. Baszki, június 2. van... Rápillantottam Louisra, akinek az egész feje piros volt mint egy paradicsom. Szerintem az egész teste olyan színű lehet mint egy paradicsom. Szívesen megvizsgálnám. Elkuncogtam magam és visszaadtam Tinának a naplót. Elrohant a szobába. Leültem Louis mellé és az ölembe tettem. Beleharaptam az ajkamba és mosolyogva megszólaltam.
-Szóval nekem áll fel a farkam ha letolod a nacit?-kérdeztem és Lou az ujjaival játszott. Nem nézett a szemembe. Kidugta a nyelvét épp annyira, hogy a hegye kint legyen és ártatlanul rám nézett.
-Hát az úgy volt..-kezdett bele a mondatba de én már nem bírtam. Nekiestem az ajkainak és vadúl faltuk egymás száját. Kurva pillangók...mondtam magamba. Mikor Loui hozzámér vagy megcsókol bizsereg a hasam. Aaahh nem igazz. Kurva életbe. Belemarkoltam a fenekébe, mire felnyögött. Na meg az a kerek segge...baszki. Panaszosan felnyögtem amikor meghúzta a hajam. Elváltunk egymástól és belenéztem vággyal teli szemeibe.
-Bébi, szívesen lenne most kedvem hancúrozni, de most más dolgunk van.- kacsintottam rá.
-Mégis mi?- kérdezte szemöldök ráncolva.
-Hát ünnepelni, cica!! Szóval készülődj össze, szólok Gemmának, hogy vigyázzon Tinára. Öltözz!- parancsoltam rá és apró puszit adtam a szájára.
A képen Tina látható.:) Megváltoztattam és Tina most 3 éves lett. Köszönöm a sok voteot és kommentet. Örülök hogy ennyien olvassátok a könyvemet.:)
YOU ARE READING
Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETT
RandomLouis és Harry egy árvaházban élnek és legjobb barátok. Egy nap Harry eltávolodik Louistól és Louis rájön, hogy szereti Harryt. Amikor el akarja mondani neki, Harry kigúnyolja és "megutálja". Louist adoptálják és egy búcsúlevelet hagy Harrynek... ||...