24.rész ( +18 )

1.9K 112 9
                                    

Louis Tomlinson

Miután Tinát megfürdettük, lefektettük aludni. Mivel még nem voltunk álmosak, lefeküdtünk a kanapéra és tévéztünk. Éppen néztünk egy normálisnak mondható filmet amikor megszakították egy fontos hírrel.

- "Elnézést kérünk,hogy megszakítjuk az adást. Idén utolsó alkalmuk van arra, hogy jelentkezzenek az x-faktorba. Megdupláztuk a fődíjat és nem egy lakást, hanem egy villát nyerhetnek és lemezszerződést is adunk. Kérjük hívják a sarokban lévő telefonszámot. Várjuk a tehetséges embereket akár egyénileg, akár egy csapatban."

Amint ezt kimondta a bemondó Harry huncutul elmosolyodott és kölyökkutya szemekkel rám nézett.

-Nem Harry! Szó sem lehet róla!- néztem rá mérgesen. Vagyis hát....próbáltam.

-Naaaa, de bébi- beleült az ölembe megfogta a kezem és rátette a fenekére.-Hallottam milyen szexin énekelsz.-ringatni kezdte a csípőjét mire én beharaptam az ajkamat.

-De...de... ez nem..-nyeltem.

-Shhhht.-tette rá mutatóujját a számra és szívni kezdte a nyakamat .Apró nyögések hagyták  el a számat közben Harry megcsókolt. 

-Miért érzek vért? Úristen te véresre szívtad a nyakam?- motyogtam bele a csókba mire megmarkolta férfiasságom és egy hatalmasat nyögtem.

-Hallgass el Tomlinson, hidd el engedni fogsz te nekem.-harapta be az ajkamat és ledöntött az ágyra. Mármint a kanapéra. Kigombolta a nadrágomat és levette a pólómat. Rámkacsintott. Lehúzta volna az alsómat amikor megállítottam. 

-Hé, ez így nem fair, vetkőzz le te is- néztem rá és letéptem a pólóját.

-Wow bébi.

-nézett rám csodálkozva mire én közelebb préseltem magamhoz, megcsókoltam és dereka köré fontam a lábaimat. Vadul csókolóztunk és megéreztem Hazza kőkemény ágyékát. Rám mosolygott  és lehúzta a nadrágját. Helyeslően bólintottam és egy pillanat alatt lerántottam róla az alsóját, mire ő is lehúzta rólam. Végigcsókolta a testemet és elidőzött a köldököm alatti szőrcsíknál. Panaszosan felnyögtem és hallottam, hogy kuncog. Körbenyalta a köldökömet és haladt egyre lejjebb. Végignyalta az egész hosszomat és bekapta a felét. Csípőmet előrébb toltam és egészében benne voltam Harry szájában. Kezemmel a haját markolásztam és kisebb mozdulatokkal ostromoltam a száját. Golyóimat  kezdte masszírozni és pillanatokon belül a szájába élveztem. Meghúztam a haját, mire hirtelen felnézett rám. A zöld íriszek helyett feketében pompáztak a szemei. 

-Csináld, még!- értetlenül néztem rá, de azért  meghúztam a haját. Beharapta az ajkait. Elővett egy óvszert és felgörgette magának. Lassan belémcsúszott és gyors mozdulatokkal lökni kezdett. Fejemet hátra hajtottam és az ajkaimat harapdálva nyögtem. Húztam a haját erősen és egyre keményebben lökött. Feltette a lábaimat a vállára mire nekem fennakadt a szemem. Mélyebben hatolt belém és gyorsabban ostromolt. Pillanatokon belül egyszerre kapott el minket a gyönyör. Közelebb húztam magamhoz Harryt és megcsókoltam. A csókunkat a telefon csörgése zavarta meg.

-Ne vedd fel.-suttogta ajkaimra. Bólogattam és simogattam az egész testét. Harmadjára szólalt meg a telefon mire elhúztam a számat. -Lehet fontos.-odanyúltam a telefonért és Niall képe jelent meg. Felvettem.

-Mondjad Niall mégis mi az oka annak,hogy ilyenkor  zavarsz?- kérdeztem kissé idegesen.

-Louis gyere át, baj van!-

Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now