Louis Tomlinson
-Louis?-hallottam meg a nevem. Ezt a hangot bárhol felismerném. Úristen, nem merek hátra nézni. Bassza meg. Ránézek a lányra,aki alattam fekszik és kikerekedett szemekkel nézi Harryt.
-Utállak titek, gyűlöllek. Rohadjatok meg.-Eleanor lelökött magáról, felkapott egy köntöst és odarohant Harryhez. Engem kevésbé érdekelt a ruhafelvétel úgyis látott már ruha nélkül. Megfordultam és teljesen lefagytam. Jesszus de szexi. Egy fekete farmernadrágot viselt egy zöld kockás inggel aminek a felső gombjai nem voltak begombolva így látni lehetett az egyik tetkóját. Csináltatott újakat? Juj és még egy fekete bakancs volt rajta.
-L..Louis t...teh mi a francot keresel itt?-folyt le pár könnycsepp az arcán. Úgy letörölném őket. Nem szabad ilyet gondolnod Louis, ő már nem ugyanaz az ártatlan ember, aki régen volt.
-Ezt én is kérdezhetném tőled.- felálltam az ágyról, jegyzem, még mindig pucéran, mire láttam, hogy egy hatalmasat nyel.
-Gyűlöllek Louis, soha többé nem akarlak látni.-ezzel fogta magát és kirohant a házból. Áu. Ez azért fájt. Bassza meg. Leültem az ágyra és meredten bámultam magam elé. Még neki áll feljebb? Úgy megcsókolnám, baszki. Mennyire lehet messze? Gyorsan felkapkodtam a ruháim és se szó, se beszéd, otthagytam Eleanort. Kirohantam a házból de Harry kocsija már a távolba volt. Nagy nehezen lelestem a rendszámot és gyors felírtam a telefonomba. Ennek még itt nincs vége. Vissza fogom szerezni ezt a hisztis picsát.
Otthagytam Eleanor házát és beültem a kocsimba. Hátra hajtottam a fejem és elkezdtem gondolkodni.
Kár volt idejönnöm. Igazából csak Lottiehoz jöttem látogatóba, de ha itt voltam már belestem Eleanorhoz is. Azért történt ez az egész mivel csak egy szál köntösbe nyitott ajtót konkrétan és nem tudtam magam türtőztetni.
Most valami szabiszerűségen vagyok. Nagyon unalmas vigyázni a kis Will hercegre. Állandóan ugráltatja a "szolgáit" és engem le se szar. Bár mondjuk engem ez kevésbé se zavar, így legalább felfedezhetem a palotát.
Igazán érdekelne amúgy, hogy mit keresett itt Harry. Úgy tudtam most turnéznak és nem érnek rá nagyon. Most így belegondolva, iszonyatosan hiányzik Tina. Úgy hallottam Harry nem igazán foglalkozik vele. Neki van egy Briana nevű barátnője. Nem valami szép, de azért elmegy.
Jut eszembe, barátnő, Daniellaval nemrég szakítottunk, mivel nem nagyon volt egymásra időnk. Ő állandóan valami filmet forgat, vagy modellkedik, én pedig ugye utazgatok meg vigyázok a gyerekre.Nagy sóhajjal indítottam be a motort és hajtottam el Eleanor házától.
-----
Sziasztok! Nagyon belelendiültem most az írásba😆😆. Köszönöm a sok megtekintést meg kommentet. Örülök, hogy ennyien kíváncsiak az irományomra.☺☺Uh és lenne egy kérdésem. Szerintem nagyon össze vissza van ez a második évad. Nektek mi a véleményetek?
YOU ARE READING
Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETT
RandomLouis és Harry egy árvaházban élnek és legjobb barátok. Egy nap Harry eltávolodik Louistól és Louis rájön, hogy szereti Harryt. Amikor el akarja mondani neki, Harry kigúnyolja és "megutálja". Louist adoptálják és egy búcsúlevelet hagy Harrynek... ||...