22.rész

1.6K 102 2
                                    

Harry Styles

Nem tudom mi üthetett Louisba, tegnap állandóan elzavart és nem akart hozzám szólni. Egy meglepetést akartam neki mára. Remélem nem gondol semmi rosszra amikor meglát. Éjszaka a kanapén aludtam mert nem mehettem be a szobába. Bár nem teljesen értem ennek az okát. Nem is akartam felidegesíteni jobban azzal, hogy kérdezősködöm, szóval inkább majd ma beszélek vele.  

Reggel korán keltem és elmentem otthonról. Bevásároltam mindent a hercegnőmnek. Estefelé elmentem hozzá és hármasban jöttünk haza. Kinyitottam az ajtót és megláttam Louist. Kisírtak voltak a a szemei és az egyik pólómat és alsómat viselte. 

-Louis! Hogy nézel ki? Mi a baj?- szóltam neki.

-H..Harry- legördült egy könnycsepp az arcán. Odarohantam, felvettem a hercegnőmet, eltakartam a szemét és megcsókoltam Louist. Szenvedélyesen csókolóztunk, utána pedig letöröltem rászáradt  könnyeit arcáról.

-Mi a baj, édes?- kérdeztem.

-Szeretsz még?-kérdezte vissza.

-Hogyne szeretnélek, mindennél jobban, bébi.-

-Naa,nyeeem-rugdosta meg a hasamat a kicsi Tina.- Ezerbocs hercegnő.- Megpusziltam a homlokát.

-Louis, szeretném bemutatni Tina Barbara Styles-t.- mondtam mire Louis lefagyott.

-Neked gyereked van?!-nézett rám újra könnyes szemekkel.

-Nem, dehogy.-néztem rá és felhúztam az orromat. -Örökbe fogadtuk, ketten fogjuk nevelni a kicsi hercegnőnket.- mosolyodtam el.

-Te örökbe fogadtál egy gyereket a beleegyezésem nélkül? Nem gondolod, hogy ezt velem is meg kellene beszélned??-csattant fel hirtelen.

-Tina, a legjobb barátom lánya volt. Meghalt pár nappal ezelőtt és rám hagyta a három éves gyerekét.-suttogtam neki, mire szája O alakot formált.

-Ez esetben.-hajolt oda hozzám -Mindig is akartam egy csöppséget, imádlak.- Hosszasan megcsókolt. -És sajnálom a legjobb barátodat.

-Helló szépség.- Vette el tőlem Tinát. Gügyögött hozzá pár sort, Tina pedig kacagott.

-Uraim, alá kellene írniuk pár papírt, és a törvényes gyámjai lesznek.-mindketten gyorsan aláírtuk a papírt és a hölgy megszólalt. -Nos, ezzel a hivatalos gyámjai lettek. Egy darabig két-három havonta látogatni fogom önöket, hogy milyen környezetben él Tina. Találkozunk pár hónap múlva. Viszont látásra.-

-Köszönjük szépen, viszlát.- szóltunk oda mosolyogva és a nő távozott.

-Harry nem korai ez még?- nézett rám Louis -Hol fog aludni? Milyen szobája lesz, vagy egyáltalán mit fog enni?

-Nyugi bébi, minden meg lesz oldva. Egyenlőre mellettünk fog aludni amíg készül a szobája és majd utánanézünk a Neten, hogy mit kell neki adni. Ne aggódj. Szeretlek.-megcsókoltam. Faltuk egymás száját amikor valaki megzavart.

-Ényis kéjek olyat!-nyújtózott fölfele -Pici lány ilyet neked még nem szabad.-szólaltam meg, felvettem és leültem a kanapéra Louissal és Tinával az ölembe.

-Főleg nem apuval.-kacagtam el magam. Louis a aou szóra elpirult és kezébe vette a kicsi Babucit. Pár óra játszás után Tina megszólalt.

-Ájmos vadok.- törölgette meg a szemét. Louis elvette tőlem és felindultunk a szobába. Lefektettük az ágyba, mindketten megpuszilgattuk és kimentünk a szobából. Louis nekinyomott a falnak és nekiesett ajkaimnak. Derekára csúsztattam a kezeimet, mire Louis megszólalt. 

-Szép munka Styles, eléggé megleptél, megkapod a jutalmad.-harapott bele a szájába.  Annyira imádom mikor ilyen vad. Beleakasztotta az ujját a nadrágom övtartójába és húzni kezdett a fürdő felé. Megengedte a vizet és bezárta az ajtót. Levette a pólómat és eldobta, majdnem beleesett a vízbe, de mindegy. Kicsatolta az övemet és simogatta a felsőtestemet nagyokat sóhajtottam és lehúzta a cipzárt a nadrágról, direkt súrolta a keze a farkamat, megmarkolta, mire felnyögtem.

-Shh halkabban bébi még Tina Baba meghallja.-suttogta a fülembe. Letolta rólam a nadrágot és a boxert egyszerre. Levette magáról a pólót és megállt előttem.

-A gatyád?- kérdeztem -Majd te leveszed, ha akarod.- kacsintott rám. Végig se kellett mondania a mondatot már nyúltam volna oda, amikor megállitott.

-Á Á Á, Ácsi, nem mondtam végig.- mondta mire furán néztem rá. -A fogaddal.- nyalta meg felső ajkát. Letérdelnem elé és direkt kínoztam. Mikor hajoltam volna a boxer széléhez nyelvemet végighúztam a farkán. Mélyről jövő sóhaj hagyta el a száját és összeszorította a szemét. Mondanom sem kell kemény lett, mint a kő. Megmarkolta a hajamat én pedig tovább kínoztam. Fogammal lehúztam az alsót, megragadta a karomat belecsúszott az ölembe és simogatott, amerre csak ért.

-Én nem hiszem, hogy készen állok erre a gyerekre.- csessze meg olyan erotikusan mondta, hogy felállt a farkam!

-Bébi, ne aggódj most már ő a mi kicsi hercegnőnk, nem tudjuk vissza mondani. Nagyon szeret téged, észrevettem már, hogy mindig téged puszilgat és sokat megy oda hozzád. Nyugi minden rendben lesz Loui!

-Igazad van,nem aggódom.-  belefektetett  a kádba és ingerelni kezdte férfiasságom.

Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now