10. rész

2.4K 177 20
                                    

Harry Styles

A barátom, Kevin kitalálta, hogy menjünk el moziba. Semmi kedvem nem volt hozzá, de azért engedelmeskedtem neki. Kézen fogva sétáltunk a moziig. Beléptünk, rápillantott a pénztárosra, és egyből lekapott. Nem értettem az okát, de nem ellenkeztem.

Közben hallottam, hogy valaki sóhajt mögöttem és mesél valamit a munkatársának. A hang és a történet túl ismerős volt, így fogalmam sincs hogy miért, de ellöktem magamtól Kevint és elrohantam a hang irányába. Amint megálltam, a lábam a földbe gyökerezett. Megláttam életem szerelmét.

-LOUIS?!- kérdeztem... vagyis kiabáltam.

Nem tudtam hinni a szememnek. Ő csak ült ott egy helyben és tátogott valamit.
Felállt és kijött hozzám. Tetőtöl talpig végigmértem. Egy fekete csőgatya volt rajta és egy kék póló.

Közelebb léptem hozzá, ajunk miniméternyire voltak egymástól.

-Hiányoztál Harry.- suttogta

-Te még jobban hiányoztál Loui.

Nem is kellett több, azonnal megcsókoltam. Váratlanul érte a dolog, de visszacsókolt és nyakam köré rakta apró karjait én pedig felkaptam és derekam köré csavarta lábait. Belemarkoltam fenekébe és belenyögött csókunkba. Egy kattanás és hallottam hogy a lány a másik pénztártól kuncog. Egy pillanatra elváltunk egymástol és egy gyors levegővétel után újra szenvedéjesen csókoltuk egymást. Nyelvem táncot járt az övével és Lou belemarkolt a hajamba.

Csókunkat Kevin kiabálása zavarta meg. Odafordultam hozzá és gúnyosan rámosolyogtam.

-Húzz már innen Kevin.

Mérgesen eltrappolt és kettesben, vagyis hármasban maradtunk.

Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now