16.rész

2.3K 131 1
                                    

Harry Styles

Annyira jó volt ez a feladat, meglepett Louis a bátorságával. Iszonyatosan szexi volt. Ő is elélvezett velem együtt, szóval ő is átöltözött, nem mellesleg, a ruháimba. Olyan cuki ahogy lógott rajta az összes ruhadarab.

Mikor kimentünk, enyhén meglepődtem a látványon, Liam és Niall csókolóztak (?). Kiváncsi arccal néztem a többiékre akik elmondták, hogy Liamnak az volt a feladata, hogy megcsókolja Niallt. De a csók túl jól sikeredett és rögtön utánunk szobára mentek. De hát ott van Liam barátnője Sophia. Wow. Na mindegy.

-Na mivan cica, sikerült?- kérdezte az a fiú aki a feladatot adta.

Közel ment Louishoz aki mosolyogva nézett rám. Odahajolt Louhoz, suttogott neki valamit, mire Loui elpirult. Megfogtam a srác haját és nekivágtam a falnak.

- Hallod haver, most szólok, akadj le a pasimról különben betartom az igéretemet!- bólintott, beletérdeltem a gyomrába és összeesett.

Loui rámugrott, derekam köré csavarta lábát és szopni kezdte a nyelvemet. Belenyögtem mire elkuncogta magát.

-Mi volt ez?-kérdeztem meglepődve.

-Lexy ezt a feladatot adta, na meg, olyan jól esett.- kacsintott rám.

Elkuncogtam magamat és visszaültem a többiekhez. Lou megint az ölembe ült.
Hajnal 2 körür mindenki elment és sikerült lefeküdni végre.

-Hát én csak azt hittem, hogy a ruháidért jövünk.- kuncogott édesen Lou és mosolyt csalt az arcomra.

-Amúgy mit mondott az a barom?-kérdeztem.

-Ja, csak annyit, hogy tud egy hiper-szuper fantasztikus erotik boltot a közelben.- elnevettem magam. Benézhetnénk oda, majd megkerdem a fickótol.

-Annyira szeretlek, bébi nem tudom elégszer elmondani!- elpirult Loui én pedig megcsókoltam.

- Imádlak Hazza- mosolyodott bele csókunkba. Mellkasomra hajtotta fejét, én pedig átöleltem a derekát.

-Jó éjt,manó!- puszilt meg, mire elmosolyodtam a beceneven és egyenletes szuszogását hallgattam.

-Jó éjt, szerelmem- pusziltam meg fejét és elnyomott az álom.

Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now